Nie ma sprzegla - nie wiem co sie stalo |
Autor |
Wiadomość |
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 00:04 Nie ma sprzegla - nie wiem co sie stalo
|
|
|
Witam
Jade sobie furka i nagle pedal sprzegla zaczal chodzic dziwnie
Mianowicie po wcisnieciu wraca spowrotem malymi skokami
Ale to nic. Zajechalem na warsztat.
Autko na podnosnik. Zdjelem linke od sprzegla ale chodzi na sucho bardzo ladnie to zakladam wider.
Opuszczam autko a tu lipa
Nie wbije biegu
Sprzegla nima.
Wiec zurick do gory.
Co by tu zrobic
Szukam nakretki.
Na szlifierke
Podkladam na linke jako podkladke i opuszcam furke
Sprzeglo chodzi
Niestety na drugi dzien to samo. Przestaje chodzic.
Akurat mialem jechac na szkolenie to wzielem sobie Ibize i myku do Opola
Wrocilem wczoraj wieczorkiem i dzisiaj autko na kanal.
Dolozylem jedna nakretke i sprzeglo znowu chodzi
Ciekawe jak dlugo.
Powiedzcie co to moze byc ????
Licze na odpowiedzi ktore poprowadza mnie wprost ku rozwiazaniu problemu
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Wąski |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 00:13
|
|
|
Witam
Taka byla moja diagnoza jednak woallem uslyszec to od fachowca
Gdzie ile i dlaczego tak drogo i ile rodzajow ich jest.
Pozdrawiam
Wąski |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 00:15
|
|
|
20-30 zł nowy w podróbce, na wszelki wypadek proś do Sierry - identyczny a może się okazać, że na sklepie stosują podatek od prestiżu. Tylko przy wymianie obejrzyj tulejki teflonowe - jak stare bedą wizualnie OK to je zostaw - ponoć są trwalsze |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 00:25
|
|
|
Witam
Dzieki chlopaki za facjhowe porady ale ......
Jak to bywa... dasz palca a reke wezmie.
Teraz powiedzcie mi jak toto wymienic ???
Dokladnie krok po kroku najlepiej
Pozdrawiam
Wąski |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 00:50
|
|
|
Niestety step-by-step nie napisze, bo nie sam robilem tylko meches, ale:
- odpinasz linke od pedalu
- demontujesz pedaliere sprzegło+hamulec
- zsuwasz pedal sprzegla z osi
- wymieniasz kogutka |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 00:53
|
|
|
Speedo napisał/a: | a Twoj opis dotyczy mk1 czy mk2? |
O w dziuplę!
Faktem jest, pisze o MkI. To popraw, jakie różnice bo teraz sam jestem ciekaw. |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 01:05
|
|
|
Już jestem po konsultacji z mądrą książką - nie było żadnych zmian w tym temacie aż do wprowadzenia hydrauliki w wielorybach. Z rysunku w książce wynika, że pedał sprzęgła powinien sam zejść ale mój meches wytargał oba. Ja się tam nei mieszczę więc nie weryfikowałem, czy potrzebnie czy nie .
Faktem jest, że przy zakładaniu pedałów z powrotem dość długo się męczył i fiksował ale przyznaję, że nie wnikałem w przyczynę jego niezadowolenia
Inna sprawa, że ten podręcznik Etzolda jest średni a niestety nie mam niektórych rozdziałów Haynesa - w tym tego z przeniesieniem napędu |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 01:20
|
|
|
Wiatm
Oki dzieki chlopaki
Jutro sie zabiore do tego.
Jak pojdzie to dam znac po operacji
Jak si enei uda to bedzie lipa.
Pozdrawiam i dziekuje za szybka reakcje
Wąski |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Wrz 2005|, 2005 07:15
|
|
|
widzialem kiedys jak robili to chlopaki w sierrce 2.0 ohc wiec zalozenie tego zajelo im 15 min. ale jak dla mnie czarna magia i nie wiem co oni z tym robili.
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Wrz 2005|, 2005 13:33
|
|
|
15 MIN - NO NIE WIEM
Samo odkręcenie 4 śrubek mocujących pedały tyla zajmie - bardzo złe dojście. Ale tak jak napisał Maup - taka kolejność - czas ok. 80 min. - mi tyle zajeło (z demontażem pedała hamulca przy ASB)
Ale zaraz znów będę wyciągał i zmieniał samonapinacz bo coś szwankuje... |
|
|
|
|
|