Drganie kiery |
Autor |
Wiadomość |
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:43 Drganie kiery
|
|
|
Panowie wiem że temat wałkowany tysiąc razy, ale w moim przypadku dzieje sie cosik dziwnego, otóż Panowie i Panie w moim samochodziku kierownica lata sobie w prawo i w lewo gdy jadę sobie w przedziale od 80 do 90 powyżej tych prędkości jest wszystko w porządku, co to u licha może być czyżby tarcze? Jeszcze jedna sprawa, jechałem autostradą i powwyżej 150 km/h auto mi pływa w lewo i w prawo.
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:46
|
|
|
Oprócz tarcz, drążków, wahaczy, opon... i całej wałkowanej reszty jedyne, co mi się jeszcze nasuwa, to zbieżność. |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:46
|
|
|
co do tego pływania... a gdy jeźzisz z małymi prędkościami [do 30km/h] to też pływa na prawo i lewo?
zobacz, czy nei masz opon uszkodzonych na wewnętrznych bokach |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:55
|
|
|
Marcin przy małych prędkościach nawet do 120 km auto idzie bardzo ładnie nic nie pływa, sunie szosą jak ta lala.
[ Dodano: 2005-08-15, 21:58 ]
Aneta właśnie też tak sobie pomyślałem o zbieżności, faktem jest że tarcze mam nowe, ale różnie z nimi bywa chyba muszę je na czujnik wziąć i będzie wszystko jasne. Oponek mi nie drze, ale jutro jadę ustawić zbieżność. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:03
|
|
|
Nowe tarcze bardzo często są ok dopiero po przetoczeniu (niestety ) |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:08
|
|
|
Ja stawiam na zbieznosc, czesty objaw myszkowania |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:09
|
|
|
Chyba masz rację Aneta, a nie wiesz ile kaski trzeba przygotować na przetoczenie tarcz? |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:13
|
|
|
Koła oczywiście wyważone porządnie? |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:13
|
|
|
W Poznaniu ok. 50 zł, pewnie można znaleźć taniej. Tak czy siak ja po różnych przebojach z tarczami uważam, że lepiej przetoczyć, niż 30 razy reklamować i bujać się z tym w nieskończoność, bo każde kolejne nowe do d... |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:21
|
|
|
maup napisał/a: | Koła oczywiście wyważone porządnie? |
Koła oczywiście wyważone i to nie raz bo też myślałem ,że to kwestia kół, jutro pojężdżę i się popytam o przetoczenie tarcz i zobaczymy co z tego będzie
,Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:27
|
|
|
Może nie będzie konieczne, ale sprawdzić nie zaszkodzi. |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:28
|
|
|
Jak tarcze to raczej na 100% byś czuł przy hamowaniu.
Przed geometrią zawieszenia zainteresuj się jeszcze słynnymi gumami stabilizatora - jak będziesz miał jakiekolwiek podejrzenia to załóż te wzmocnione, od Cosswortha, potem zbieżność. |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 14:56
|
|
|
Na początek poszły gumy stabilizatora, te które wchodzą w wahacz. Auto stoi u mechanika. później zobaczymy co dalej. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
IBOL [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 15:44
|
|
|
Podpowiem Ci, ze u mnie wystapil dokladnie taki sam objaw ajka ostro hamujac przypalilem gumy. Dzieje sie tak tylko w pewnym zakresie predkosci ale bardzo delikatnie ... bo i delikatnie je przypalilem - sa twarde. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 17:48
|
|
|
No a ponoć tarcz wentylowanych się nie toczy jednak co to dla polaka
A swoją drogą Robert - ty przecież zdaje się masz dostęp do tokarki to możesz sobie sam zebrać delikatnie tarcze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|