$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Drganie kiery
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drganie kiery
Autor Wiadomość
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:43   Drganie kiery

Panowie wiem że temat wałkowany tysiąc razy, ale w moim przypadku dzieje sie cosik dziwnego, otóż Panowie i Panie w moim samochodziku kierownica lata sobie w prawo i w lewo gdy jadę sobie w przedziale od 80 do 90 powyżej tych prędkości jest wszystko w porządku, co to u licha może być czyżby tarcze? Jeszcze jedna sprawa, jechałem autostradą i powwyżej 150 km/h auto mi pływa w lewo i w prawo.
Pozdrawiam
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:46   

Oprócz tarcz, drążków, wahaczy, opon... i całej wałkowanej reszty jedyne, co mi się jeszcze nasuwa, to zbieżność.
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
Marcin 
-=Marcin=-



Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:46   

co do tego pływania... a gdy jeźzisz z małymi prędkościami [do 30km/h] to też pływa na prawo i lewo?

zobacz, czy nei masz opon uszkodzonych na wewnętrznych bokach
_________________
Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r 8)
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r 8)
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:55   

Marcin przy małych prędkościach nawet do 120 km auto idzie bardzo ładnie nic nie pływa, sunie szosą jak ta lala.

[ Dodano: 2005-08-15, 21:58 ]
Aneta właśnie też tak sobie pomyślałem o zbieżności, faktem jest że tarcze mam nowe, ale różnie z nimi bywa chyba muszę je na czujnik wziąć i będzie wszystko jasne. Oponek mi nie drze, ale jutro jadę ustawić zbieżność.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:03   

Nowe tarcze bardzo często są ok dopiero po przetoczeniu (niestety :twisted: )
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:08   

Ja stawiam na zbieznosc, czesty objaw myszkowania
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:09   

Chyba masz rację Aneta, a nie wiesz ile kaski trzeba przygotować na przetoczenie tarcz?
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
maup 
FST 008



Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Tarnów
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:13   

Koła oczywiście wyważone porządnie?
_________________
== Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik ===
 
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:13   

W Poznaniu ok. 50 zł, pewnie można znaleźć taniej. Tak czy siak ja po różnych przebojach z tarczami uważam, że lepiej przetoczyć, niż 30 razy reklamować i bujać się z tym w nieskończoność, bo każde kolejne nowe do d... :)
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:21   

maup napisał/a:
Koła oczywiście wyważone porządnie?

Koła oczywiście wyważone i to nie raz bo też myślałem ,że to kwestia kół, jutro pojężdżę i się popytam o przetoczenie tarcz i zobaczymy co z tego będzie
,Pozdrawiam
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:27   

Może nie będzie konieczne, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
maup 
FST 008



Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Tarnów
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:28   

Jak tarcze to raczej na 100% byś czuł przy hamowaniu.
Przed geometrią zawieszenia zainteresuj się jeszcze słynnymi gumami stabilizatora - jak będziesz miał jakiekolwiek podejrzenia to załóż te wzmocnione, od Cosswortha, potem zbieżność.
_________________
== Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik ===
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 14:56   

Na początek poszły gumy stabilizatora, te które wchodzą w wahacz. Auto stoi u mechanika. później zobaczymy co dalej.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 15:44   

Podpowiem Ci, ze u mnie wystapil dokladnie taki sam objaw ajka ostro hamujac przypalilem gumy. Dzieje sie tak tylko w pewnym zakresie predkosci ale bardzo delikatnie ... bo i delikatnie je przypalilem - sa twarde.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 17:48   

No a ponoć tarcz wentylowanych się nie toczy :) jednak co to dla polaka :D
A swoją drogą Robert - ty przecież zdaje się masz dostęp do tokarki to możesz sobie sam zebrać delikatnie tarcze.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group