gazik do wieloryba 2.0 8v 1996 co wsadzic pod maskie |
Autor |
Wiadomość |
gastro [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Sie 2005|, 2005 11:12 gazik do wieloryba 2.0 8v 1996 co wsadzic pod maskie
|
|
|
mam mały problem mam wieloryba z 20 8v dohc z plastiklowym kolektorem sącym.wiem ze najlepiej było by załozyc sekwencyjny wtrysk gazu ale mnie niestety natoniestac .co wobac tego mozna wmiare bezpiecznie załozyc pod maskie[chodzi głuwnie o ryzyko wystszału]zeby to chodziło wmiare bez problemowo |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Sie 2005|, 2005 11:37
|
|
|
Kuba miał klasyczną instalke w takim silniczku i chodziła spoko, będziesz dbał o kable i świeczki oraz regulacje to nie będzie strzelało. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Sie 2005|, 2005 11:42
|
|
|
przedewszystkim dobrej firmy instalacje, z tzw szybka elektronika, polecam landi renzo, albo polska elektronike BINGO no i odpowiednio klapki antywybucowe |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
gastro [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Sie 2005|, 2005 13:32 gazik
|
|
|
Troszkie mnie uspokoiliscie mam nadzieje ze obedzie sie bez stszałów. .aczkolwiek mam stracha o wieloryba dbam lepiej niz o zone z kabelki kupiłem orginał motorcraft swiece tesz mam nadzieje ze bedzie spokojnie .Ile ewentualnie kosztuje plastikowy kolektor lub czy sa zmieniki metalowe do tego silnika (ZADNYCH POLSKICH BLASZAKÓW NIE TOLERUJE). |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |9 Sie 2005|, 2005 14:10
|
|
|
Już kiedys gdzieś podawełem adres firmy na śląsku koło Raciborza założą Ci zwykłą instalkę z gwarancją na kolektor, to nawet właśnie Kuba tam jeździł zakładać. No ale Ty chyba miałbys trochę daleko
Irek |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |9 Sie 2005|, 2005 14:31
|
|
|
jak masz zmieniac kolektor na metal to sie opłaca wsadzic instalke wtryskową
poprostu
a nowy kolektor plastikowy ok 2000 |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
gastro [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 09:16 gazik załozony 17,08,2005
|
|
|
narazie wszystko oki bryka całkiem całkiem parpwnik lowato 100kw silnik krokowy zamiast sruby brc elektronika sterujaca bingo s4 ponoc rewelka jedna klapa anty wybuchowa na ruze pszed pszepływomiezem pozyjemy zobaczymy co dalejz tego wyniknie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 10:21
|
|
|
troszke reduktor słaby |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 11:06
|
|
|
ja tam bym z blosem kombinowal |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 11:11
|
|
|
no al ewiesz Kevin - blos to underground-owe rozwiązanie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 11:20
|
|
|
dokladnie- nie do wieloryba, ale do mk1 to pasuje charakterami |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 16:03
|
|
|
panowie a moze blos unijny? plus szybka elektronika? takie moje gdybanie ale moze o wykonalne? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 16:14
|
|
|
znaczy się pewnie i wykonalne, osobiście nie miałem styczności z tym cudeńkiem ale gazownicy co wogóle mieli styczność kiedykolwiek z blos-em mówią że to lipa bo elektronika rujnuje ideę działania blos-a - poprostu elektronika nie nadąża za reakcją blos-a na zmiany przepływu powietrza. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 16:24
|
|
|
tak sobie mysle ze ta cała elektronika jest po to zeby mozna bylo go montowac a potem z tego nie korzystać. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 16:31
|
|
|
no w sumie możnaby ten cały pierdzielnik otworzyć na stałe na max-a i może by to robiło jak należy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|