$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - SKRZYNIA BIEGÓW
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKRZYNIA BIEGÓW
Autor Wiadomość
marwol1
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 11:10   SKRZYNIA BIEGÓW

WITAM MAM PROBLEM ZE SKRZYNIOM ASB W MOIM AUCIE .KIEDY AUTO JAST ZIMNE SKRZYNIA PRACUJE BEZ UWAG.JEDNAK PO PRZEJECHANIU KILKU KILOMETRÓW ZADCZYNA SZRPAĆ PRZY PRZECHODZENIU NAPOSZCZEGÓLNE BIEGI,CIĘŻKO PRZECHODZI NA 4,A KIEDY TO SIĘ STANIE ZACZYNA MRUGAĆ KONTROLKA O/D. POZDRAWIAM IPROSZĘ O POMOC.[/fade]
 
 
artin
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 11:49   

Nie ten dział!!!
Przenieście go do Problem-u.
Na temat ASB było już wiele, poprzeglądaj forum...
Aha, Witamy i zapraszamy na zlot. :D
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 21:38   

nr 1 - wyczyść MAF-a - najprostsze i 0 kosztów, a pomaga bardzo często
nr 2 - kiedy był wymieniany olej?

A dalszych porad udzieli zapewne Adam :)

EDIT: Adam właśnie powiedział, że na gazie zawsze szarpie. A mrugającego OD może być 1000 przyczyn, m.in. za wysoka temperatura, złe przełożenia...
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
marwol1
[Usunięty]

Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 10:40   

Co to jest ten MAF,gdzie on się znajduje i jak go wyczyści?

Olej z filtrem był wymieniany jakieś 2000 kilometrów temu.
Jeszcze jedna uwaga,po odłączeniu przepływomierza objawy ustępują(przepływomierz wymieniony) i dalej dzieje się to samo.
Jako może być przyczyna ewentualnego przegrzewania się.
Pzdrawiam
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 15:06   

Trudno powiedzieć o co dokładnie chodzi. Jeżeli, jak piszesz po załączeniu 4-ki zaczyna mrygać O/D, może to świadczyć np. o dużym luzie na taśmie zaciskającej zespół O/D i są uślizgi. Wtedy komputerowi nie zgadzaja się obroty silnik/wał i sygnalizuje błąd.
Przegrzewanie też może być spowodowane uślizgami.
Zacznij może od sprawdzenia poziomu oleju (na gorącym i pracującym silniku! ) i ew. regulacji taśm 1/2 i O/D.
Pamiętaj, że oleju NIE WOLNO przelewać ponad stan MAX !!!

MAF to jest właśnie przepływomierz (MASS AIR FLOW) :))
Tutaj jest opis jak go czyścić : http://www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm
- powodzenia ! :))
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
marwol1
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 10:17   

Raczej ta
 
 
marwol1
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 11:02   

Moja skrzynia jest po remońcie w pewnym warsztacie we Wrocławiu na Rakowej ,pojechałem tam z powodu braku 4 biegu,najpierw wymieniono mi prądniczke
poczym asb jeszcze gorzej pracowała a 4 dalej ani widu .oczywiście moja pierwotna prądniczka przepadła.PANOWIE ściągneli skrzynie istwierdzili że jest do wymiany planetarka i kilka innych podzespołów.Jakiś czas po remońcie było w miarę OK,aż do wymiany oleju po2000km,który był warunkiem utrzymania gwarancji.Po wymianie oleju wybrałem się wdłuższą trasę do Niemiec wcztery osoby (czterech rosłych facetów)
autostrada prędkość ok.140 i zaczeło ślizganie przed wejściem na 4 bieg,a kiedy już załapał 4 miganie O\D.PO powrocie udałaem się do wroćławia do moich magików ,stwierdzili że to elektryka albo coś z układem chłodzenia i że to nie ich sprawa.Po warsztatach których jeżdziłem nikt mi nie potrafił powiedzieć co się dzieje
PRZEPRASZAM jden twierdził że może jest to elektrozawór a następny że wie co jest,ale nie powie ewntualnie może zrobić za1000 zł ;po pierweszych doświadczeniach wolałem nie ryzykować.
czy może to być wina nieprawdłowo dobranej prądniczki,jak to sprawdzić,gdie dokładnie znajduje się prądniczka?
Proszę o pomoc.
POZDRAWIAM
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 11:19   

Myślę, że w Twoim przypadku nie co deliberować :)
Dałeś auto do naprawy, fachmany wzięli kasę i nie mogą sie tłumaczyć, że elektryka skrzyni, czy układ chłodzenia to nie ich sprawa ! Jak się wzięli za tę skrzynie, to musieli sobie zdawać sprawę, że to nie jest kowadło ! :)
Uważam, że powinieneś żadać usunięcia awarii w ramach gwarancji.
A może przy wymianie zalali niewłaściwy olej, bo to wygląda na zacinanie się zaworu ?
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
marwol1
[Usunięty]

Wysłany: |6 Sie 2005|, 2005 07:03   

Gdzie w okoliach legnicy,lubina,wrocławia jest dobry i tani szpec od asb,bo do tych, do których trafiłem tosami krętacze i naciągacze.

[ Dodano: 2005-08-06, 18:00 ]
Jakiego koloru powinna być zębatka prądniczki w2,3 dohc

[ Dodano: 2005-08-09, 12:03 ]
jakiego koloru powinna być zębatka prądniczki w 2,3dohc

[ Dodano: 2005-09-02, 07:10 ]
Czy ktoś zna zakład naprawy skrzyń biegów we Wrocławiu przy ulicy Rakowej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group