$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - 4-ka
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
4-ka
Autor Wiadomość
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 14:50   

Struna napisał/a:
Reader, a patrzyłeś na odczytany status przepustnicy ? ForScan-em chyba się daje podejrzeć, może nie wchodzi na CT i stąd taki wysoki próg załączenia cut-off.

Statusu nie podglądałem, ale próbowałem różnych zabiegów łącznie z dodatkowym obniżaniem napięcia sygnału TPS.
I problem nie dotyczy tylko mojego silnika tylko "wszystkich" 8V w mk3.
Ewidentnie ktoś dał ciała.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 14:59   

ciekawe czy też wchodzi w grę wersja softu
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
EdekBIS 


Auto: '97 2.3 ASB sedan +LPG
Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Słupsk
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:25   

To odczyt 16,5 z programu nie bedzie rownowazny napieciu, ktore dla tej wartosci powinno byc? Oddzielnie mam to miernikiem sprawdzic?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:39   

EdekBIS napisał/a:
To odczyt 16,5 z programu nie bedzie rownowazny napieciu
to jest w procentach i to jakieś kalkulowane jest. Napięcie chyba da się też z OBD wyciągnąć ale nie uniwersalnym softem.
ForScan powinien mieć taki odczyt.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:43   

Ale po co kombinujecie ?
Cut-off tak działa w skorku i tyle.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:46   

1750 jak odpuszcza to trochę wysokawo - powinien trzymać do nieco niższych obrotów ( albo ja mam amnezję :) )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 15:53   

Jurek, w cosie jest troszkę niżej, ale w 16V - 2.0 - ok. 2200 rpm, a 2.3 - ok. 1800rpm.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 16:07   

a jak tak to przepraszam
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
wooly 


Auto: B5 FL 1.9 TDI 180@428
Dołączył: 25 Lut 2013
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 18:09   

pablo19 napisał/a:
http://c.wrzuta.pl/wi15844/731597f20026202d51ac488a/wtyk_asb_2_ez tako się prezentuje gniazdo na skrzyni. Podajesz +12V na "+12V" i masę na pin od 4 biegu kiedy przyjdzie na to czas, czyli powyżej 70 km/h i patrzysz czy coś się zapina.


dobra, jutro wyprobuje ! dziekuje za jasne wyjasnienie!
 
 
Palio 
Palio



Auto: MKIII 1996 ASB 2,9 Kombi LyPyGy
Wiek: 49
Dołączył: 17 Kwi 2012
Skąd: Kuklówka Radz.
Wysłany: |4 Sie 2014|, 2014 13:24   

Panowie mam prośbę.
Potrzebuję informację pod jaki pin podpiąć masę look-up.
Problem taki,ze nie wychodzi sygnał do skrzyni a nie mam za bardzo ochoty teraz przegwizdywać całej wiązki i szukać co nie bangla.....:(
Ma ktoś wiedzę, który pin w szerokiej kostce kompa (tej co wychodzi z EEC-IV) służy do tego?

Sprawdzałem na krótko i EZ działa.
Jak kiedyś kombinowałem ze skrzyniami i miałem częste zmiany to na wszelki wypadek zrobiłem sobię wiązkę na 2 rodzaje skrzyń - na 1 i 2 EZ. także mam gdzie sygnał wysłać.

Z góry dzięki.

PzDr

[ Dodano: |6 Sie 2014|, 2014 13:00 ]
Qrczę nikt?

:-(

[ Dodano: |5 Paź 2014|, 2014 14:12 ]
Errata następna.

Sprawdzona wiązka - "4" oraz LOOK-up jest OK. Piny 15(4 bieg) i 53(LOOK-up) są całe. Wpiąłem się na krótko do przewodu i ręcznie LOOK-up wchodzi.
A normalnie nie bangla :(
I teraz jak dobrze rozumiem.
Sygnał z VSS daje info na komputer jaka jest prędkość i dzieki temu (oprócz oczywiście wskazań prędkościomierza) skrzynia przełącza na "4". A jak to jest w przypadku LOOK-up? Skąd ma komp wiedzieć, kiedy włączyć? LOOK-up włącza się przy stałej prędkości na "3" i na "4".
No bo zostaje mi już tylko, że komputer zwalony:(((

PzDr
Ostatnio zmieniony przez Palio |5 Paź 2014|, 2014 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group