$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dławi się po zapaleniu.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławi się po zapaleniu.
Autor Wiadomość
MarcinQ 



Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011
Skąd: Warszawa
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 18:43   Dławi się po zapaleniu.

Co może być przyczyną: po zapaleniu niezaleznie czy na PB czy LPG samochod przez chwile ma tendencje do nierownych obrotów i dławienia się. Potrafi przy ruszaniu zgasnąć. Po chwili jest juz normalnie i ciągnie normalnie, pracuje równo...
_________________
Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA

Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 18:57   

Jakieś błędy są podpinałeś pod kompa ,może przepływka może czujnik temperatury ,trzeba by było wskazania odczytać
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
MarcinQ 



Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011
Skąd: Warszawa
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 21:04   

Niestety nie wiem gdzie bym mogl sie podpiąć pod kompa :-(
Oba czujniki temperatury zmieniałem w maju, a przepływke sprawdze w sobote.
Czy silnik 2.3 ma regulator wolnych obrotów? Taki który lubi sie zasyfić, tak jaki byl w 2.9 V6?
_________________
Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA

Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 21:25   

Masz na kolektorze przykręcony ale moim zdaniem on nie jest winny , do Jankesa masz nie daleko możesz podjechać a jak sytłacja Egerem masz zaślepiony
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
MarcinQ 



Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011
Skąd: Warszawa
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 21:39   

EGR to musze sprawdzić. Ja go nie zaślepiałem...
_________________
Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA

Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 05:59   

Bez podpiecia i bez sprawnej elektryki to szukanie na oslep.
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 09:29   

A nie było ważnego pytania czy wiązki całe ;.
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 11:39   

Podpinasz się kablem do złącza OBDII, na aledrogo trochę tego jest.
Instalujesz na kompie ten program: FORScan.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 11:40   

I jak ma wiązki uwalone to nic nie wyjdzie
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 11:41   

Sam to proponowałeś :D
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 12:28   

Nie no wyjdzie...wszystkie czujnki...potem zgodnie z bledami wymieniac...nastepnie liczyc na to ze sie naprawi.
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 13:41   

Mi w bobie nic nie wyszło a wiązka trup , za to po wymianie wyszło parę spraw a w 16v skrzynia :D
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 18:30   

ja tak miałem w wisni jak ja kupiłem,wymienilem przepływke i po problemie ,silnik tez 2.3 16V
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
Gucław 


Auto: Skoda 1,6 + LPG
Dołączył: 11 Maj 2017
Skąd: Opole
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 20:23   

zawór EGR nieszczelny , zaślepić monetą na złączu i gotowe . miałem ... identycznie .
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 20:28   

Dlaczego wszyscy piszą kilka razy to samo czytać im się nie chce ?
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group