$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Korbowody 2.0 16v / 2.3 16v
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Korbowody 2.0 16v / 2.3 16v
Autor Wiadomość
Łukasz S. 


Auto: '92 2.0 N9E sedan
Dołączył: 01 Maj 2017
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |15 Sie 2017|, 2017 11:03   Korbowody 2.0 16v / 2.3 16v

Witajcie,

składam pewną wydumkę i szukam wiedzy na temat długości korb 2.0/2.3, jakiej są długości oraz czy są takie same?
Czy korba 2.0 16v ma główkę pod sworzeń 21 mm jak 2.3 czy 20,6 mm jak 2.0 8v?

Czy korba 2.0 8v jest identyczna długością z 2.0 16v?

Z góry dziękuje za odpowiedzi, zaoszczędzą mi one pieniędzy na kupowanie korb w ciemno :)
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |25 Paź 2018|, 2018 18:38   

korba z 2,3 nie ma otworu natrysku na denko tłoka, geometrycznie to samo co 2,0 8/16V.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |26 Paź 2018|, 2018 08:35   

2.0 16v miało natrysk na denko a w 2.3 wywalili ... szkoda
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |26 Paź 2018|, 2018 17:52   

W sumie jakby sie ktoś uparł, to można dorobić ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Paź 2018|, 2018 22:29   

Pewnie z racji na wałki wyrównoważające i ich smarowanie już brakło pary na natrysk
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |27 Paź 2018|, 2018 13:26   

Raczej przemyślana konstrukcja z premedytacją, bez tego też jeździ, najwyżej sworznie zacznie być słychać wcześniej, niż w 2,0, co z resztą ma miejsce.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |28 Paź 2018|, 2018 15:53   

Jedna operacja technologiczna miej, parę centów zostaje w kieszeni.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Paź 2018|, 2018 17:14   

i sworznie zaczną pukać wcześniej, może i tłok pęknie :)
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |29 Paź 2018|, 2018 22:43   

...i nowe auto sie sprzeda.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |4 Lis 2018|, 2018 08:05   

vik tak z ciekawosci zapytam, korba ma jakiś otwór pod natrysk?? bo w n3a nie wiem jak to wygląda, bo zetec 2.0 ma natrysk to ma tylko podcięcie na tłoku ale korbowód nie ma niczego.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |4 Lis 2018|, 2018 10:08   

W 2,0 8V jest otwór w korbowodzie na stopie i otwór w półpanewce, z którego leci olej pod denko tłoka
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Łukasz S. 


Auto: '92 2.0 N9E sedan
Dołączył: 01 Maj 2017
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |10 Kwi 2019|, 2019 20:02   

I można sobie ten "natrysk" dorobić w 2.3 :)
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |11 Kwi 2019|, 2019 11:08   

właśnie tak zaraz będe robił, tylko jeszcze muszę się zastanowić czy uzyć bloku od 2.3 bo raczej rozwiert pójdzie 2.0 i korby wał tłoki pójdą z 2.3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group