Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktory bezmembranowe
Autor Wiadomość
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 08:10   Reduktory bezmembranowe

Otóż jak dotąd miałem do czynienia z parownikiem Magic 3, który jest tego typu reduktorem, tj. tłokowym. Jako że odpowiada mi ten typ reduktora, poszperałem trochę w necie i zastanawiam się nad zakupem takowego do auta - http://gazeo.pl/instalacj...tykul,9767.html
Oczywiście nie jest to ostateczny wybór, ale chciałbym oprzeć się ewentualnie na doświadczeniu kogoś, kto miał do czynienia z nową generacją właśnie, jak tu - http://gazeo.pl/instalacj...tykul,6257.html
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 21:35   

Magic 3 został w końcu sensownie poprawiony, więc jeśli Ci pasował, to obecnie nie ma już obawy przy jego montażu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 21:42   

WieszJurek, ale chciałbym spróbować coś nowego, bardziej nowatorskiego - jak te z elektronicznie sterowanym zaworem, itd. które spokojnie obsługują wyższe moce i zwyczajnie są nowocześniejsze.
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 21:55   

tak sobie to tłumacz :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 22:38   

Hmmmm, to może mi to rozjaśnij :)
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 23:02   

walenie grochem o ścianę....
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 23:19   

Bardzo Ci dziękuję...toś mi wyjaśnił :/
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 08:09   

chcesz miec nowocześnie, to załóż 5 czy 6 generacje, ciekły wtrysk i już.

Przy 4 nie ma co odkrywać ameryki :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 18:02   

Rafał A.(antek), ale to finansowo nie jest uzasadnione by zakładać 5 czy 6 generację :P A bezobsługowy reduktor już tak :)
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
WieSiu 


Auto: Orion MK1, 1985, ASB
Pomógł: 20 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 19:08   

jaroz napisał/a:
Rafał A.(antek), ale to finansowo nie jest uzasadnione by zakładać 5 czy 6 generację


niedawno nie mialo dla Ciebie znaczenia kwota za instalacje jak ma byc lepsza ;)

Jak cos jest elektroniczne to penwie jest obslugowe,znaczy sie awaryjne ;)
_________________
Lancia Phedra 3.0 LPG
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
Orion MK1 1.6 automat
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 19:40   

WieSiu napisał/a:
niedawno nie mialo dla Ciebie znaczenia kwota za instalacje jak ma byc lepsza
Wiesiu, nic takiego dosłownie nie pisałem. Chodziło mi o dobre składowe instalacji (reduktor takim jest) ale dostosowane do poziomu zaawansowania silnika. Skoro nie ma tam bezpośredniego wtrysku, to nieuzasadniony jest montaż wyższej niż 4-ta generacja instalacji LPG.
Zysio, tego co czasem piszesz, nawet nie warto komentować (chyba, że jako OT z premedytacją), bo nic nie wnosi. Przecież mój wątek jest właśnie po to aby poznać opinię o tym czy owym od praktycznej strony, a nie artykułu. Ugryź się czasem w palucha zanim zastukasz w klawiaturę...
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
WieSiu 


Auto: Orion MK1, 1985, ASB
Pomógł: 20 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 19:48   

Warto montować wyższa generacje,bedzie miec więcej mocy i będzie odpalać na gazie cała zimę.
_________________
Lancia Phedra 3.0 LPG
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
Orion MK1 1.6 automat
 
 
Zysio 
LKR 33306



Auto: '05 Volvo V70 2.4 D5 163@190 KM
Pomógł: 40 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 6/21/24
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 19:51   

Hehe, jak dla mnie to z tego krótkiego posta, który napisał Struna (który o ile pamiętam jest raczej praktykujący, a nie tylko wierzący w kwestii LPG), da się wiele zrozumieć, oj wiele. :mrgreen: Tylko trzeba umić ze zrozumieniem czytać...

Ten motor to nie technologia kosmiczna, wariantów instalacji czy to w Smax, czy Mdo, czy Volvo maści wszelakiej było miliony założone, a Ty uparcie chcesz koło na nowo wymyślać. A 220 KM to naprawdę nie są duże moce. Założenia robisz, jakby to było superhipernowe auto co ma pińcet koni.

Żebyś ty wiedział ile razy się w palce gryzę i nie piszę, paznokcie już dawno poobgryzane :D

A Pablo może mi lepić punkty za OT, mam spory margines na razie :P
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'05 Volvo V70 2.4 D5 163@190 KM
'03 Yamaha TDM 900
Było:
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:09   

jaroz napisał/a:
Zysio, tego co czasem piszesz, nawet nie warto komentować (chyba, że jako OT z premedytacją), bo nic nie wnosi.


I kto to mówi?

A na reduktorach bezmembranowych się nie znam, więc się nie wypowiadam :P
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
ex:
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:40   

Zysio, co można odczytać to i ja wiem. A to, jak traktujesz z założenia innych, też można odczytać, nie wspominając że odczytuje się też prowokowanie (nie pierwszy raz), bo stan punktów pozwala, hmm...
Zysio napisał/a:
Założenia robisz, jakby to było superhipernowe auto
a nie wolno? Wolę wiedzieć przed niż po. I nigdzie nie twierdzę, że to super moc. Po prostu adekwatnie do potrzeb rozpatruję, a Ty szukasz drugie go dna.
Darek_Police napisał/a:
A na reduktorach bezmembranowych się nie znam, więc się nie wypowiadam
Darek, bierzesz przykład z Zysia? ;)
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group