|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Dławi się po zapaleniu. |
Autor |
Wiadomość |
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 19:43 Dławi się po zapaleniu.
|
|
|
Co może być przyczyną: po zapaleniu niezaleznie czy na PB czy LPG samochod przez chwile ma tendencje do nierownych obrotów i dławienia się. Potrafi przy ruszaniu zgasnąć. Po chwili jest juz normalnie i ciągnie normalnie, pracuje równo... |
_________________ Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 19:57
|
|
|
Jakieś błędy są podpinałeś pod kompa ,może przepływka może czujnik temperatury ,trzeba by było wskazania odczytać |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 22:04
|
|
|
Niestety nie wiem gdzie bym mogl sie podpiąć pod kompa
Oba czujniki temperatury zmieniałem w maju, a przepływke sprawdze w sobote.
Czy silnik 2.3 ma regulator wolnych obrotów? Taki który lubi sie zasyfić, tak jaki byl w 2.9 V6? |
_________________ Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 22:25
|
|
|
Masz na kolektorze przykręcony ale moim zdaniem on nie jest winny , do Jankesa masz nie daleko możesz podjechać a jak sytłacja Egerem masz zaślepiony |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Sie 2017|, 2017 22:39
|
|
|
EGR to musze sprawdzić. Ja go nie zaślepiałem... |
_________________ Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 06:59
|
|
|
Bez podpiecia i bez sprawnej elektryki to szukanie na oslep. |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 10:29
|
|
|
A nie było ważnego pytania czy wiązki całe ;. |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 12:39
|
|
|
Podpinasz się kablem do złącza OBDII, na aledrogo trochę tego jest.
Instalujesz na kompie ten program: FORScan. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 12:40
|
|
|
I jak ma wiązki uwalone to nic nie wyjdzie |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 12:41
|
|
|
Sam to proponowałeś |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 13:28
|
|
|
Nie no wyjdzie...wszystkie czujnki...potem zgodnie z bledami wymieniac...nastepnie liczyc na to ze sie naprawi. |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 14:41
|
|
|
Mi w bobie nic nie wyszło a wiązka trup , za to po wymianie wyszło parę spraw a w 16v skrzynia |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 19:30
|
|
|
ja tak miałem w wisni jak ja kupiłem,wymienilem przepływke i po problemie ,silnik tez 2.3 16V |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
Gucław
Auto: Skoda 1,6 + LPG
Dołączył: 11 Maj 2017 Skąd: Opole
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 21:23
|
|
|
zawór EGR nieszczelny , zaślepić monetą na złączu i gotowe . miałem ... identycznie . |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |18 Sie 2017|, 2017 21:28
|
|
|
Dlaczego wszyscy piszą kilka razy to samo czytać im się nie chce ? |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |