Duże spalanie |
Autor |
Wiadomość |
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |13 Kwi 2017|, 2017 15:27 Duże spalanie
|
|
|
Po zaślepieniu EGR, samochód zaczął opalać więcej paliwa. Końce przewodów od sterowania EGRem (coś takiego; znajduje się obok pompy hamulcowej) połączone ze sobą. Wymiana przepływki nic nie daje, odpięcie kostki od tego sterownika też nic nie daje, wymiana sondy także. Odpięcie EBJ skutkuje zgaśnięciem silnika, więc raczej poprawnie. Zarówno na gazie jak i benzynie spalanie jest duże. Dodam, że na wolnych lubi sobie pofalować na gazie, na benzynie ok.
Spotkał ktoś się z podobnym problemem?
Pacjent to 2.3 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Kwi 2017|, 2017 16:35
|
|
|
a to duże spalanie to o ile większe niż było ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |13 Kwi 2017|, 2017 17:10
|
|
|
Mniej więcej o 4l/ 100km |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Kwi 2017|, 2017 17:50
|
|
|
ale to realnie liczysz z dystrybutora, czy na wskazania trip kompa ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |13 Kwi 2017|, 2017 18:27
|
|
|
I tak i tak, ale bardziej sugerując się przejechanymi kilometrami |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Kwi 2017|, 2017 22:24
|
|
|
4 litry więcej LPG czy PB
po zaślepieniu zrobiłeś na nowo adaptację? |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 06:32
|
|
|
Zawor na podluznicy zostal i jest podlaczony elektrycznie oraz zaslepiony?? |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 09:03
|
|
|
Jako, że to wieloryb to wypadało by podłączyć komputer i zobaczyć co mówi. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 15:37
|
|
|
Hmmm... z tym zaworem na podlużnicy nic nie robiłem.
Adaptację robiłem, resetowałem kompa... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 16:14
|
|
|
generalnie zaślepienie EGR delikatnie zwiększa spalanie ( bo i moc lekko również )
ale nie tak, że 4 litry - to raczej coś innego się zbiegło, stawiam na wiązki - ruszyłeś kablownię i się zaczęło. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 17:03
|
|
|
Struna napisał/a: | stawiam na wiązki - ruszyłeś kablownię i się zaczęło. | to takie zbieżne z moim dużym spalaniem... |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 17:37
|
|
|
A zawor zaslepiles?? |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 19:29
|
|
|
Jankes, trafiłeś. Zapomniałem o tym. Wywaliłem całkowicie to, połączyłem wężyki i spalanie wróciło do normy Dzięki! |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Kwi 2017|, 2017 20:00
|
|
|
No musi byc zawor podpiety i zaslepiony. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |18 Kwi 2017|, 2017 15:58
|
|
|
ooo ciekawy temat , ja ani w jednym ani w drugim nic więcej poza wsadzeniem monety w rurkę nie robiłem. Który zawór to jest na podłuznicy, bo chyba tam 2 jakieś są i jak zaślepić najlepiej?? |
|
|
|
|
|