$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jaki kompresor do 1000zł??
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki kompresor do 1000zł??
Autor Wiadomość
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 18:13   

Struna napisał/a:
póki co nic nie było o tym, że wydajność słaba...


ze slaba nie :)
ze watpliwa a i owszem :)

tak glosno mysle, ze jak by do tego jakas 50l butle dorzucic, nie wiele miejsca zajmie gdzies w rogu, instalacji tez wiele do tego nie trzeba robic.
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 21:31   

O ile to komuś potrzebne
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 21:50   

Jankes napisał/a:
Aktualnie kozystam z jednotlokowego 24l plus zbiornik 80l, wiec pewnie wszystko bedzie lepsze niz ten ktory mam od ladnych paru lat.


Dokładnie ja tez mam 24l schepacha , klucz do kół chodzi, pomalowałem w podkład całe scorpio, więc jak teraz pracowałem na 2 tłokach 50l to raj.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 22:58   

Cytat:
klucz do kół chodzi
ale tak, że ręką zatrzymasz :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 23:17   

Struna napisał/a:
Cytat:
klucz do kół chodzi
ale tak, że ręką zatrzymasz :)


Koła odkręca z auta więc nie wiem czy ręką czy nie :) a koła dokręcam niutem takim jaki powinien być. Często wystarczy dobrać odpowiedni sprzęt do kompresora.
Jak ktoś sobie kupi pistolet pod mega powietrze to ma problem, a można kupić lvlp i jedzie aż miło albo inną kombinację.

Teraz bym kupił 24l ale 2 tłoki i byłbym zadowolony, ja butli wielkiej nie potrzebuje.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 00:19   

Cytat:
lvlp
to jakaś marka?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 10:46   

Struna napisał/a:
Cytat:
lvlp
to jakaś marka?


Technologia LVLP (Low Volume Low Pressure)
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 11:33   

sobolaqe napisał/a:
Technologia LVLP
to zdaje się dotyczy tylko pistoletów lakierniczych
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 13:47   

Samo LVLP dot. pistoletów, ale są takie klucze które już przy wydatku 150 L/min ładnie pracują.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 14:36   

w opisach, to wiele na 130 L/min niby robi, a w praktyce - no ok, obraca się :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 14:42   

eee nie gadaj
przy 8 barach to już całkiem dobre momenty uzyskasz, w praktyce wystarcza, tyle że takie klucze, co jeszcze do tego ważą niewiele, kosztują więcej niż kompresor
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 17:45   

VIK napisał/a:
przy 8 barach to już całkiem dobre momenty uzyskasz
tam nie o bary się rozchodzi, bo i przy 6-ciu może być gites, o ile luftu styknie na przepływ.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 17:52   

Dokladnie, ale kompresory nawet te nie najtansze jak mają 250l/min teoretycznie to powinny pociągnać pistolet, który ma zapotrzebowanie 150l/min z większą łatwością, niż takie np. które mają zapotrzebowanie na 370 :) . Ale ciśnienie i tak musi być minimum 6-7barów, co jest zdecydowanie łatwiej spełnić.
Krócej-bardziej chodziło mi o to, że są pneumatyki które pracują już od 150l/min, co jest bezpośrednim przełożeniem na to, że pociagnie to najtańszy kompresor, ale sam klucz będzie od niego droższy.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 13:27   

Jedziem na byle kompresorze bez analizowania wszechświata i klucz bez wodotrysków i działa .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 15:55   

Struna napisał/a:
sobolaqe napisał/a:
Technologia LVLP
to zdaje się dotyczy tylko pistoletów lakierniczych


Ogólnie sporo lat temu jak czytałem na temat kompresora i malowania czegokolwiek, na forum lakierowanko gośc zapytał , że potrzebuje kompresor aby raz po raz coś dmuchnąć ( nie to co myslicie :) ) ewentualnie prysnąć jakieś lusterko.

No to gość odpisał że 150 l i 2 tłoki to MINIMUM żeby coś robić :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group