$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - wymiana reduktora
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana reduktora
Autor Wiadomość
yagher
[Usunięty]

Wysłany: |1 Lip 2005|, 2005 14:44   wymiana reduktora

o czym musze pamietac, przy samodzielnej wymianie reduktora, odkrecic stary przykrecic nowy, to wiem, ale czy musze na cos uwazac, zwrocic szczegolna uwage?
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |1 Lip 2005|, 2005 18:44   

Raczej nie jeśli nie będziesz ruszał zaworu gazu. Zwróć uwage jak będziesz skręcał rurki żeby chwycić wkrętki prosto na gwint i jeśli będziesz zakładał nowe baryłki to w czasie skręcania dopychaj rurke żeby ci się nie wysuneła.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Lip 2005|, 2005 10:24   

ale tak czy owak proforma zakręć zawór na butli - o ile takowy posiada.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 03:19   

kazdy wielozawor musi miec zawor...
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 08:18   

Rafał A.(antek) napisał/a:
kazdy wielozawor musi miec zawor...


hmm ale np u mnie w butli niema nic czym moglbym zakrecic gaz. jedyne co znalazlem to elektrozawor, ale niewiele to daje. kable zamontowane na stale i nie moge ich odlaczyc. po przekreceniu stacyjki gaz leci;)
wkurza mnie to jak dlubie cos przy reduktorze bo musze spuszczac gaz z przewodu butla<>reduktor, a nie moge go po ludzku wypalic zakrecajac zawor i pozwalajac zeby silnik sobie poprostu zgasl;)
tak to odkrecanie weza przy reduktorze, zamrozone przewody, na rece trzeba uwazac i na kolegow z papierosami ;D
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 12:33   

nie masz na wielozaworze takich 2 pokretelek??? jakiej firmy masz wielozawor?
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 13:18   

Rafał A.(antek) napisał/a:
nie masz na wielozaworze takich 2 pokretelek??? jakiej firmy masz wielozawor?


ad1 niewidzialem
ad2 niewiem

sprawdze;)
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 13:23   

moze jakas fote wielozaworu?
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 13:33   

a bardzo chetnie, w weekend bede miec troche czasu to moze zrobie porzadek z kablami od glosnikow, podlacze sobie antene od CB i zrobie zdjecie zaworu;)
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 19:46   

@sobolaqe Jak niemasz wsuwek na cewce przy wielozaworze coby odpiąć zasilanie cewki to zawsze możesz wyciągnąć cewke i wtedy śmiało wypalić gaz. A tak na marginesie to jeszcze niewidziałem wielozaworu żeby nie było przynajmniej jednej pokrętki zamykającej gaz na zasilanie reduktora.
 
 
bynio204
[Usunięty]

Wysłany: |7 Lip 2005|, 2005 20:14   

jesli to wielozawor brc to byly modele z zakrecaniem w pewien dziwny sposob -
mianowicie na cewce jest pokretlo (srubowkret plaski)i tym wlasnie sie zakreca ,zwykle brc mialy pokretlo z boku a na cewce nakretka roz.5 i tak je mozna rozroznic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group