Skrzypi/trzeszczy przy skręcie |
Autor |
Wiadomość |
sanderus
Auto: 98 2.0 sedan benzyna
Dołączył: 27 Kwi 2015 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |28 Lip 2016|, 2016 21:48 Skrzypi/trzeszczy przy skręcie
|
|
|
Dobry panowie pytanie mam, otóż od dłuższego czasu coś mi skrzypi/trzeszczy przy maksymalnym skręcie kierownicą czy to w lewo czy to w prawo, nie ważne czy auto stoi czy jedzie, zawsze jak jest kierownica skręcona na max to skrzypi/trzeszczy, na wyłączonym silniku tego nie ma, kierownica normalnie odbija, ktoś wie co może powodować ten hałas? |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |28 Lip 2016|, 2016 21:56
|
|
|
łożysko górne amortyzatora, albo sworzeń, jeśli siada pompa wspomagania to wtedy przy max.skrecie buczy i wyje |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
mustaffik
Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Mar 2013 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |29 Lip 2016|, 2016 01:11
|
|
|
ewentualnie według mnie może to być zużyta sprężyna której zwoje ocierają o siebie.
Nie wiem czy nie miałem tego samego problemu bo wymieniłem cały amor ze sprężyną.
Ta stara jednak po ściągnięciu i oględzinach tak właśnie wyglądała jakby tarła zwojami o siebie.
Nie wiem czy to może się objawiać przy skręcie ale tak mi się wydawało. |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |29 Lip 2016|, 2016 09:40
|
|
|
jeżeli piszczy sprezyna ,to znaczy ze łożysko gorne się zatarło,ono właśnie odpowiada żeby przy skrecie sprezyna była wtym samym polozeniu |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |29 Lip 2016|, 2016 17:03
|
|
|
zaraz strzeli sprężyna i będzie fajne dachowanie .
ale skoro tylko na odpalonym silniku i przy max skręcie to pewnie pasek kwiczy . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
sanderus
Auto: 98 2.0 sedan benzyna
Dołączył: 27 Kwi 2015 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |29 Lip 2016|, 2016 18:55
|
|
|
Sprężyna własnie nie bo tam było wymieniane, czyli pasek? albo sama pompa wspomagania, bo dokładnie tylko na odpalonym silniku, jak jest zgaszony cisza i luz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |30 Lip 2016|, 2016 09:26
|
|
|
pasek albo napinacz . jak skręcisz do końca i ciągniesz dalej kierownicę ( co nie jest zalecane ) to wielokrotnie wzrasta obciążenie pompy z którym nie radzi już sobie pasek . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |30 Lip 2016|, 2016 11:12
|
|
|
albo pompa, albo łożysko górne. Przy wyłączonym silniku nie słychać ani jednego , ani drugiego, ponieważ:
1 - pompa nie pracuje
2 - nie mamy takiej siły na skręcie, jak przy włączonym silniku
3 - jak auto w górze, łożysko nie jest obciążone. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |1 Sie 2016|, 2016 13:40
|
|
|
pasek na pompie zawór się przycina |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|