$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - 2.3 LPG '96 Nie odpala po wymianie głowicy. Komputer?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2.3 LPG '96 Nie odpala po wymianie głowicy. Komputer?
Autor Wiadomość
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 07:01   

screwdriver napisał/a:
Zająłem się tymi wiązkami, porobiłem nowe kable


W obu wiazkach od pinu do pinu wszystkie kable?? To szybki jestes...
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 07:23   

Wiązki nie ma na 100%
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
screwdriver 


Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: Więcbork
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 09:51   

Wiązki były już wcześniej robione i to widać. Cewki kupione nowe wraz z kablami WN. Przecież wiadomo, że dopiero fizyczne złączenie się dwóch przewodów powoduje zmiany, a nie popękana izolacja na przewodzie... Nic się tam nie zwiera. Przejrzałem wszystko dokładnie.
_________________
To już szóste Scorpio...
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 10:12   

No to skoro wiazki dobre wiec albo nie dostaje paliwa albo iskry, wiec skrzynki moze, albo uwalony komp
 
 
screwdriver 


Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: Więcbork
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 10:53   

Skrzynki też robione były, cała elektryka działa, każda lampka, przełącznik, klima...tak myślę czy mechanik wymieniając głowicę czegoś nie uwalił...

[ Dodano: |16 Lip 2016|, 2016 10:56 ]
mario d napisał/a:
a jak zamontowales kable WN?bo z cewki na czwartym cylindrze kabel WN na 1 swiece a z cewki na drugim cylindrze kabel WN na 3 cylinder,jak je zamieniles ,ciężko odpali i będzie chodził na 2 gary


Cholera, może tam pochrzaniłem... Trzypion, błędów nie sprawdzałem jeszcze.
_________________
To już szóste Scorpio...
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 10:56   

screwdriver napisał/a:
Wiązki były już wcześniej robione i to widać. Cewki kupione nowe wraz z kablami WN. Przecież wiadomo, że dopiero fizyczne złączenie się dwóch przewodów powoduje zmiany, a nie popękana izolacja na przewodzie... Nic się tam nie zwiera. Przejrzałem wszystko dokładnie.


Jakim cudem przejrzałeś wiązkę podłużnicy, bez jej wyciągania? Na mój gust masz wiązki do roboty - one z wierzchu wyglądają cacy, a jak się rozszyje, to lecą wióry.
Poza tym - co mówi komputer, jak sie forscanem podepniesz?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
screwdriver 


Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: Więcbork
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 11:02   

Czwarty do pierwszego?? To ja chyba mam inaczej, ale to było zbyt proste żeby to zepsuć :)
_________________
To już szóste Scorpio...
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 14:02   

Zaplon masz 1-4 i 2-3
Gdzie pierwszy cylinder to ten od przodu silnika jak patrzysz.

Ale ma iskre i paliwo, jak tak to rozrzad przeskoczyl i po temacie.
 
 
screwdriver 


Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: Więcbork
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 09:38   

Witam ponownie
Mario d klikam "pomógł" bo pierwszy się zorientował, że jestem osłem, haha...pomyliłem kable przy zamianie cewek... Auto odpaliło ale dalej szarpało i chodziło nierówno. Okazało się że problem nie był jeden. Pierwszy to nie podłączony przewód podciśnieniowy przez nie mniejszego osła który mi głowicę zmieniał (po lewej stronie silnika z tyłu takiego żebrowanego plastikowego czegoś, z tyłu sobie wisiał :D ), po założeniu wężyka auto zaczęło chodzić równo ale... przy około 1500 obr zaczyna się trząść, wyłącza się któryś cylinder, przy 1700 obr znowu wszystko wraca do normy. I to chyba ostatnia niedogodność jaka mi pozostała. Aha, jeszcze coś, jak trochę przygazuję, samochód zostaje czasem jakiś czas na wysokich obrotach, potem schodzi na 1000 obr i jest ok. To samo przy jeździe, auto samo ciągnie pomimo że ściągam nogę z gazu całkowicie.
_________________
To już szóste Scorpio...
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 10:27   

screwdriver, reset kompa i adaptacja wolnych obrotów do zrobienia.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 10:49   

Gaiger napisał/a:
reset kompa i adaptacja wolnych obrotów do zrobienia.
pod warunkiem, że wcześniej nie miał żadnych kłopotów z EBJ :)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 11:38   

Gaiger napisał/a:
screwdriver, reset kompa i adaptacja wolnych obrotów do zrobienia.


Ja już zaobserwowałem że jak wszystko jest ok to chodzi okej, reset kompa już na nic nie pomaga.

odpaliłem po zmianie wiązek chodził pochodził kulawo, przygazowany, podłaczone podcisnienie które było niepodłaczone i wszystko chodzi jak ta lala.

Spróbować zawsze można ale na te objawy co są podane to wątpie aby to pomogło.
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 11:56   

gt500 napisał/a:
na te objawy co są podane
to wskazuje na EBJ, czasem samo mija, czasem nie.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 12:15   

No całkiem możliwe dlatego poniżej 1500 chodzi słabo bo krokowiec pleci w kulki. By pasowało do uwalonego ebja lub wiązki co do niego idzie :)
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 17:17   

bo ja jak zmieniałem w swoim swiece na szybko wlasnie zamieniłem przewody i niechcial zapalić a jak zapalił chodzil na 2 gary ztad ta podpowiedz
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group