2.3 LPG '96 Nie odpala po wymianie głowicy. Komputer? |
Autor |
Wiadomość |
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 07:01
|
|
|
screwdriver napisał/a: | Zająłem się tymi wiązkami, porobiłem nowe kable |
W obu wiazkach od pinu do pinu wszystkie kable?? To szybki jestes... |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 07:23
|
|
|
Wiązki nie ma na 100% |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
screwdriver
Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013 Skąd: Więcbork
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 09:51
|
|
|
Wiązki były już wcześniej robione i to widać. Cewki kupione nowe wraz z kablami WN. Przecież wiadomo, że dopiero fizyczne złączenie się dwóch przewodów powoduje zmiany, a nie popękana izolacja na przewodzie... Nic się tam nie zwiera. Przejrzałem wszystko dokładnie. |
_________________ To już szóste Scorpio... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 10:12
|
|
|
No to skoro wiazki dobre wiec albo nie dostaje paliwa albo iskry, wiec skrzynki moze, albo uwalony komp |
|
|
|
|
screwdriver
Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013 Skąd: Więcbork
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 10:53
|
|
|
Skrzynki też robione były, cała elektryka działa, każda lampka, przełącznik, klima...tak myślę czy mechanik wymieniając głowicę czegoś nie uwalił...
[ Dodano: |16 Lip 2016|, 2016 10:56 ]
mario d napisał/a: | a jak zamontowales kable WN?bo z cewki na czwartym cylindrze kabel WN na 1 swiece a z cewki na drugim cylindrze kabel WN na 3 cylinder,jak je zamieniles ,ciężko odpali i będzie chodził na 2 gary |
Cholera, może tam pochrzaniłem... Trzypion, błędów nie sprawdzałem jeszcze. |
_________________ To już szóste Scorpio... |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 10:56
|
|
|
screwdriver napisał/a: | Wiązki były już wcześniej robione i to widać. Cewki kupione nowe wraz z kablami WN. Przecież wiadomo, że dopiero fizyczne złączenie się dwóch przewodów powoduje zmiany, a nie popękana izolacja na przewodzie... Nic się tam nie zwiera. Przejrzałem wszystko dokładnie. |
Jakim cudem przejrzałeś wiązkę podłużnicy, bez jej wyciągania? Na mój gust masz wiązki do roboty - one z wierzchu wyglądają cacy, a jak się rozszyje, to lecą wióry.
Poza tym - co mówi komputer, jak sie forscanem podepniesz? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
screwdriver
Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013 Skąd: Więcbork
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 11:02
|
|
|
Czwarty do pierwszego?? To ja chyba mam inaczej, ale to było zbyt proste żeby to zepsuć |
_________________ To już szóste Scorpio... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lip 2016|, 2016 14:02
|
|
|
Zaplon masz 1-4 i 2-3
Gdzie pierwszy cylinder to ten od przodu silnika jak patrzysz.
Ale ma iskre i paliwo, jak tak to rozrzad przeskoczyl i po temacie. |
|
|
|
|
screwdriver
Auto: 96' 2,3 sedan LPG manual
Dołączył: 05 Sty 2013 Skąd: Więcbork
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 09:38
|
|
|
Witam ponownie
Mario d klikam "pomógł" bo pierwszy się zorientował, że jestem osłem, haha...pomyliłem kable przy zamianie cewek... Auto odpaliło ale dalej szarpało i chodziło nierówno. Okazało się że problem nie był jeden. Pierwszy to nie podłączony przewód podciśnieniowy przez nie mniejszego osła który mi głowicę zmieniał (po lewej stronie silnika z tyłu takiego żebrowanego plastikowego czegoś, z tyłu sobie wisiał ), po założeniu wężyka auto zaczęło chodzić równo ale... przy około 1500 obr zaczyna się trząść, wyłącza się któryś cylinder, przy 1700 obr znowu wszystko wraca do normy. I to chyba ostatnia niedogodność jaka mi pozostała. Aha, jeszcze coś, jak trochę przygazuję, samochód zostaje czasem jakiś czas na wysokich obrotach, potem schodzi na 1000 obr i jest ok. To samo przy jeździe, auto samo ciągnie pomimo że ściągam nogę z gazu całkowicie. |
_________________ To już szóste Scorpio... |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 10:27
|
|
|
screwdriver, reset kompa i adaptacja wolnych obrotów do zrobienia. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 10:49
|
|
|
Gaiger napisał/a: | reset kompa i adaptacja wolnych obrotów do zrobienia. | pod warunkiem, że wcześniej nie miał żadnych kłopotów z EBJ |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 11:38
|
|
|
Gaiger napisał/a: | screwdriver, reset kompa i adaptacja wolnych obrotów do zrobienia. |
Ja już zaobserwowałem że jak wszystko jest ok to chodzi okej, reset kompa już na nic nie pomaga.
odpaliłem po zmianie wiązek chodził pochodził kulawo, przygazowany, podłaczone podcisnienie które było niepodłaczone i wszystko chodzi jak ta lala.
Spróbować zawsze można ale na te objawy co są podane to wątpie aby to pomogło. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 11:56
|
|
|
gt500 napisał/a: | na te objawy co są podane | to wskazuje na EBJ, czasem samo mija, czasem nie. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 12:15
|
|
|
No całkiem możliwe dlatego poniżej 1500 chodzi słabo bo krokowiec pleci w kulki. By pasowało do uwalonego ebja lub wiązki co do niego idzie |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |18 Lip 2016|, 2016 17:17
|
|
|
bo ja jak zmieniałem w swoim swiece na szybko wlasnie zamieniłem przewody i niechcial zapalić a jak zapalił chodzil na 2 gary ztad ta podpowiedz |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
|