|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
arus91cb [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 12:14 Problem z odpalaniem
|
|
|
Witam! Ojciec posiada scorpiona mk2 kombi 2.5tdi ktory czasami nie odpala, jakby cos odcinalo prad. juz kiedys mial ten problem i wymienil przekaznik od alarmu ten co za schowkiem jest. teraz moje pytanie, jako ze ma to cos wspolnego z alarmem to gdzie jest schowany modul od alarmu? od razu napisze ze pompa i wszystkie wtryski sa obmierzone i wyniki pomiarow sa wzorcowe. Generalnie ciezko uzyskac jakas pomoc warsztaty jak widza ten samochod to rozkladaja rece, jeden gosciu sie nawet upieral ze ten model nie ma alarmu xD Idzie zaobserwowac po tej kontrolce od alarmu na srodku konsoli kiedy odpali. jesli zgasnie przed swiecami to zapala jezeli zgasnie dlugo po swiecach to nie zapali jesli wcale nie zaswieci kontrolka od alarmu to rowniez nie zapala stad wniosek ze jest to problem po stronie elektrycznej. Bardzo prosze was o pomoc, samochod jest potrzebny ojcu do dojazdow do pracy a na chwile obecna nie stac go na inny:( |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 12:59
|
|
|
Rozwiń po kolei jak to jest z tym nieodpalaniem kręci i nie pali,w ogóle nie kreci czy jak? |
|
|
|
|
arus91cb [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 13:31
|
|
|
kręci i nie pali, mozna krecic do usranej smierci i nie odpali, a przekreci sie pare razy kluczykiem i zapali, jak juz zapali to chodzi jak z nut nie ma zadnych problemow |
Ostatnio zmieniony przez arus91cb |10 Gru 2011|, 2011 13:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 14:46
|
|
|
ale ty masz immo ? |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
|
|
|
|
arus91cb [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 15:05
|
|
|
jest immo jest alarm wersja ghia |
|
|
|
|
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 15:07
|
|
|
kolega Karol MAły ci pomoże co do immo a pilot baterie wymieniałeś może coś w nim nie kontakci |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
Ostatnio zmieniony przez dominik4x4 |10 Gru 2011|, 2011 15:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
arus91cb [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 15:13
|
|
|
pilota nie ma, immo jest w kluczyku tak samo jak alarm:( a wie ktos gdzie znajduje sie modul od alarmu? |
Ostatnio zmieniony przez arus91cb |10 Gru 2011|, 2011 15:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |12 Gru 2011|, 2011 10:40
|
|
|
arus91cb napisał/a: | modul od alarmu |
Pod schowkiem, ale bez kompa nic nie zdziałasz.
A czy przypadkiem elektrozawór na pompie ci nie szwankuje? |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
cramp120
Auto: 1995, 2500, sedan, diesel
Dołączył: 22 Sie 2016 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 10:31
|
|
|
Witam. Mam podobny problem. Czy ktoś rozwiązał już taki problem? Samochód kręci i kręci ale nie odpala aż do rozładowania aku . Jak już odpadli to zakopci niemiłosiernie. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 10:35
|
|
|
To chyba trzeba by sprawdzić czy do wszystkich wtryskiwaczy dochodzi paliwo jak krecisz. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 10:45
|
|
|
Jak już odpali to gaśnie czy jakoś pracuje? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
cramp120
Auto: 1995, 2500, sedan, diesel
Dołączył: 22 Sie 2016 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 18:34
|
|
|
Jak odpali, to chodzi jak zegareczek. Najlepsze jest to, że on potrafi cały tydzień palić od strzała, a przyjdzie jeden dzień, gdzie będzie kręcił i kręcił, ksztusił się, albo w ogóle nie odpali, a jak już jakimś cudownym sposobem odpali, to dym za nim niemiłosierny. Dzisiaj udało mi się go odpalić ... na 3 wtryskach. Gdy odkręciłem całkowicie rurkę od wtrysku sterującego, to odpalił od strzała, a tak kręcił do rozładowania aku. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 18:50
|
|
|
cramp120 napisał/a: | Gdy odkręciłem całkowicie rurkę od wtrysku sterującego, to odpalił od strzała, | nie zapowietrza się gdzieś/ zaciąga powietrze/ pompa paliwowa słaba? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
cramp120
Auto: 1995, 2500, sedan, diesel
Dołączył: 22 Sie 2016 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 19:59
|
|
|
jaroz napisał/a: | cramp120 napisał/a: | Gdy odkręciłem całkowicie rurkę od wtrysku sterującego, to odpalił od strzała, | nie zapowietrza się gdzieś/ zaciąga powietrze/ pompa paliwowa słaba? |
No właśnie nie wiem. Ale ogółem jak się otworzy maskę, to czuć olej napędowy. I przewody do filtra paliwa i od filtra do pompy, oraz przy rurkach do wtrysków są zapocone, więc bardzo możliwe, że gdzieś to powietrze łapie ... Lać się na pewno nigdzie nie leje |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |27 Wrz 2016|, 2016 20:04
|
|
|
Zaciąga powietrze. Jak popuścisz wtrysk to zaciągnie paliwo, a potem tworzy się poducha i znów problem z zapalaniem. Wymyj wszystko, zapal, a po dość krótkiej trasie sprawdź miejsca połączeń układu wtryskowego. Tam gdzie będzie tłuste od ON, tam szukaj nieszczelności. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |