Lkwidacja LPG |
Autor |
Wiadomość |
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 11:13 Lkwidacja LPG
|
|
|
Panowie,
Obejrzałem sobie wkrętki w kolektorze od LPG. Jak to najprościej zaślepić? Wydaje mi się, że w miejsce wkrętek wkręcić śruby na klej do gwintów i spokój? Mam jeszcze dwa tygodnie na zastanowienie się, czy likwidować LPG. I tak w przyszłym roku kończy się legalizacja, więc... Jakie jest wasze zdanie? Auto ma być klasykiem, dlatego myślę, że LPG byłoby źle widziane
Jak zlikwidować wpięty parownik w układ chłodzenia? Czy tylko wstawić przelotkę, czy przy okazji wymienić węże na silikonowe? Tu chyba trzeba by ingerować w deskę rozdzielczą czy nie? Bo nie pamiętam czy króćce są w grodzi. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 11:31
|
|
|
Wykrec wkretki i wkrec srubki i po krzyku.
Parownik wywal i zmien weze czy je polacz.
Jakie krocce w grodzi od czego?? |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 11:41
|
|
|
Albo jak ma być taki rarytas to poszukaj kolektora od nieskażonego BOA, w którym np. zdechł dół (rozrząd, panewki?).
jaroz napisał/a: | Jak zlikwidować wpięty parownik w układ chłodzenia? Czy tylko wstawić przelotkę, czy przy okazji wymienić węże na silikonowe? Tu chyba trzeba by ingerować w deskę rozdzielczą czy nie? Bo nie pamiętam czy króćce są w grodzi. |
W ogóle zaglądałeś pod maskę jak to wpięte masz? Bo mam wrażenie, że zdecydowanie nie masz pojęcia. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 11:50
|
|
|
Zysio napisał/a: | Albo jak ma być taki rarytas to poszukaj kolektora od nieskażonego BOA | myślałem o tym, ale raz, że nie widać tych śrubek (i nie wpływa to na funkcjonalność kolektora), a dwa znów musiałbym malować kolektor, czyli kolejne stówki
Zysio napisał/a: |
W ogóle zaglądałeś pod maskę jak to wpięte masz? | od lat to oglądam przy każdym otwarciu maski Zysio napisał/a: | Bo mam wrażenie | to złe wrażenie. Po prostu nie pamiętam czy węże kończą się na grodzi (owe Jankes napisał/a: | krocce w grodzi od czego?? | od nagrzewnicy) czy idą w całości do nagrzewnicy. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 11:51
|
|
|
A co ma nagrzewnica do instalacji lpg?? |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 12:55
|
|
|
Jankes napisał/a: | A co ma nagrzewnica do instalacji lpg?? | No jak parownik jest wpięty szeregowo w obwód nagrzewnicy, a chcę wrócić do pierwotnych połączeń, to warto wymienić węże na nowe i w wersji silikonowej |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 12:58
|
|
|
No to juz napisalismy, wypnij parownik i zmien weze, przeciez nagrzewnica jeet polaczona wezem z parownikiem a nie na sztywno i nie wymaga wymiany przy demontazu parownika. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 13:04
|
|
|
Nie wymaga Łukasz, to jasne Ale z racji wpięcia parownika wąż jest "rozczłonkowany" i dlatego nowy chcę założyć, silikonowy |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 13:17
|
|
|
Jak nie ma zdjęć to możemy sobie albo ulozyc pasjansa, albo użyć szklanej kuli, żeby powróżyć gdzie i jak masz to pocięte i co zmienić. Oczekujesz podania odpowiedzi bez jakichkolwiek podstawowych danych. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 13:54
|
|
|
Odpowiadajac czesciowo na Twoje pytania.
- Ja bym zmienial weze przy okazji a nie sztukowal przelotka
a) nie wiadomo jakiej jakosc sa weze i w jakim stanie
b) odpada Ci jedno laczenie ktore kiedys moze byc problemem
- nagrzewnicy nie musisz ruszac
- podeslij jak Ci sugeruja jakies zdjecia bo nie do konca wiadomo jak to wpiete i gdzie
Gazownicy rozne rzezby potrafia zrobic. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 14:37
|
|
|
Zysio, marudzisz ostatnio - wpięty szeregowo parownik to nie ósmy cud świata. Kolega sobolaqe, wyjaśnił to prosto: sobolaqe napisał/a: | - Ja bym zmienial weze przy okazji a nie sztukowal przelotka
a) nie wiadomo jakiej jakosc sa weze i w jakim stanie
b) odpada Ci jedno laczenie ktore kiedys moze byc problemem | i to potwierdza moje zamiary
[ Dodano: |12 Cze 2016|, 2016 16:34 ]
Jeszcze dwie kwestie:
a) czy łatwo wymienić (w sensie demontażu i dostępności) korpus pod korkiem wlewu PB, w którym zamocowany jest wlew dla LPG? Chodzi mi o to co pod klapką wlewu paliwa jest,
b) jaki jest sposób na łatwe usunięcie pianki montażowej pod zbiornikiem LPG we wnęce koła zapasowego?
Z góry dziękuję za odpowiedzi |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 18:48
|
|
|
Ad b) pianka się łatwo pali ale chyba nie chcesz takiego rozwiązania dlatego na myśl przychodzi mi nożyk i jakiś czyścik do piany ale nie wiem czy nie odbarwi farby. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 18:51
|
|
|
Jacek12, no właśnie liczę na to, że znajdę jakiś czyścik o resztek. Nawet jak się odbarwi, to nie szkodzi,bo to się siknie przy okazji lakierowania karoserii za jakiś czas. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 18:58
|
|
|
No to nuż do ręki i jazda,wycinaj. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
|
|
|
|
|