$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Radio 2007 - nie włącza się
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Radio 2007 - nie włącza się
Autor Wiadomość
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
  Wysłany: |9 Maj 2016|, 2016 23:26   Radio 2007 - nie włącza się

Vaux napisał/a:
Dzięki za info Panowie :) Ja wstępnie sam też do niego zerknę bo po objawach (sporadycznie się włącza za n-tym razem, a jeśli włączę i jest cisza to panel 2050 nie reaguje na nic a podświetlenie wyświetlacza jest raz mocniejsze raz słabsze, dziś jak się raz odpalił to grał bardzo cicho znowu) moim zdaniem wygląda na tor zasilania...jeśli jest tam na tym zasilaniu jakiś przekaźniczek załączający to go obadam a jak nie to będę szukał naprawy przez kogoś lub drugiego :)

Dodano dzis:

Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na ten układ (z tego co znalazłem stabilizator zasilania dość czesto padający w radiach Forda)


- odpowiednik to TL751M10...ktoś wie gdzie takich fantów szukać?

Znalazłem taki opis
TL751M10
Potem znalazłem coś ciekawszego :)

TL751M10
Teraz trzeba znaleźć godny zamiennik.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |9 Maj 2016|, 2016 23:33   

Na mój gust daja się zastapić zwykłymi 78xx - tylko wejście 'enable' trzeba jakoś ogarnąć, Ew. LM317.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Maj 2016|, 2016 23:42   

pablo19 napisał/a:
Teraz trzeba znaleźć godny zamiennik.

Wrzucić normalny stabilizator 7810.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Maj 2016|, 2016 23:52   

Co z tym wejściem "enable"?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |9 Maj 2016|, 2016 23:57   

Trzeba popatrzeć w schemat, czy przypadkiem to [EN], nie jest włączone na stałe.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 00:01   

Nie łatwo o schemat, a jak już to tam było kilka rożnych płytek. Vaux, może na początek wlutuj zwykły stabilizator, jak Adam napisał i po podłączeniu zbadaj co się dzieje na wejściu "enable".
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 22:09   

Panowie - wyciagnałem dziś potrzebny element z zakupionego 2006 i...nici :( Dalej to samo mianowicie wskazany powyżej element goracy okropnie (co moim zdaniem w połaczeniu z przygasajacym podświetleniem wyświetlacza wskazuje na zwarcie gdzieś dalej?) a głośniki głuche poza chwilowym trzaśnięciem...Zgasła jedna z żaròwek wyświetlacza ale grzebałem przy taśmie i może dlatego. Tuner nie wyszukuje żadnej stacji-tyle jeszcze mogę stwierdzić na podstawie oględzin...Nie wiem gdzie szukać dalej :(
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 22:45   

Może byc wszystko... Bez schematu radia ciężko coś powiedzieć, choć fakt, że to jest maks 1A raczej wyklucza problemy z końcówkami mocy. Pozostaje chyba tylko podążąnie za ścieżkami i szukanie poprzez odcinanie gałęzi (i mostkowanie potem). Tyle, że jak znam życie to już płytka wielowarstwowa...
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 22:54   

Tu nie ma końcòwek mocy takich jak w 2006
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 22:56   

Na początek bym zobaczył czy nie ma czasem jakichś rozpękniętych elektrolitów - mogą zwierać. Ale i tak raczej skończy się na podążaniu za ścieżką.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 23:04   

Nie ma - wszystkie wygladaja ok-od nich zaczalem...w sumie jest tylko jeden duzy i reszta malutkich
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 23:18   

Wyglądać mogą... Może pojedynczo wylutować każdy i zmierzyć poza układem, najlepiej napięciem roboczym?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 23:27   

trzypion napisał/a:
Wyglądać mogą... Może pojedynczo wylutować każdy i zmierzyć poza układem, najlepiej napięciem roboczym?

W zasadzie, to tak z ciekawości klinkąłem coś tam znowu mądrego napisał...
Człowieku, daj se spokój z tymi durnymi poradami, bo widzę, że pojęcia zielonego nie masz, a pozujesz na jakiegoś znajcę.
Nie wiesz jak się szuka zwarcia w układach, to się nie ośmieszaj.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 23:32   

Człowieku, jak nie umiesz podpowiedzieć sam jak (albo nie chcesz), to idź do Piotrusia i sie sami nawzajem przekonujcie o swojej mądrości.
Chcesz coś poradzić, to radź, a jeśli Ci się moje rady nie podobają, to daj lepsze.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Maj 2016|, 2016 23:36   

To ja może, tak na zakończenie, zacytuję pewnego klasyka :
Cytat:
Jeszcze raz napisze i podkreślę dezinformacja jest gorsza od braku informacji.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group