Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpanie
Autor Wiadomość
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice

Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 19:04   szarpanie

scorpio mk3 silnik 2.3 16V ,instalacja D.t gas system,podczas jazdy na gazie auto zaczyna jechać na 3 cylindry, po przelaczeniu na benzyne idzie równo na 4 cylindry.wymienilem listwe wtryskowa z D.t gas system , na listwe taurus,dedykowana pod ta instalacje,lekka poprawa ,ale jak się silnik zagrzeje czasem zaczyna isc na 3 cylindry poszarpywac ,jak depne gaz do dechy jest poprawa ,reduktor oryginalny D,T gas system ,,i czasem na wolnych na gazie faluja obroty
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
Ostatnio zmieniony przez mario d |18 Kwi 2016|, 2016 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 19:25   

Przewody elektryczne posprawdzałeś?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice

Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 19:30   

nawet wymieniłem i swiece tez,jak się przelaczy na gaz ,jedzie dobrze do momentu jak silnik nie nagrzeje się do normalnej temperatury.stawiam na reduktor, bo tylko on jeszcze został stary
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 20:38   

mario d napisał/a:
jedzie dobrze do momentu jak silnik nie nagrzeje się do normalnej temperatury
przeca pisałem - sondy! :) Jaki reduktor...
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Zysio 
LKR 33306



Auto: '05 Volvo V70 2.4 D5 163@190 KM
Pomógł: 40 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 6/21/24
Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 20:49   

Ja bym jednak szukał w układzie zapłonowym na początek, skoro na benzynie lepiej.

A cewka/cewki?
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'05 Volvo V70 2.4 D5 163@190 KM
'03 Yamaha TDM 900
Było:
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice

Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 20:51   

cewki podmienialem z drugiego silnika i to samo,,jdzie nagazie na 3 cylindry ,przelacze na benzynę i jedzie normalnie wiec na pewno wina lpg,
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
DANEK1403 
DANIEL



Auto: Only DOHC
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jarosław
Ostrzeżeń:
 3/21/24
Wysłany: |18 Kwi 2016|, 2016 23:25   

Podpinałeś są jakieś błędy ?
_________________
Bob smakuje mdłym londyńskim kebabem
zrobionym przez koreańczyka
o blond włosach
noszącego damską bielizne...
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 4.2 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 12:55   

instalacja D.t gas system,-Twoim jedynym problemem jest to ;)
i nie szukaj gdzie indziej zmień na byle co innego i się samo naprawi
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 15:49   

fakt - straszna to siermięga, ale daje się toto wystroić, tyle że bardzo mało kto się tego chce dotknąć.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice

Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 18:07   

struna mam 2 instalacje ,stag 200-4 i stag 300-4 która lepiej zapiac ?reduktor kme wtryski magic jet
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 18:18   

Myślę że obie będą lepsze od dtgas,ale nie gwarantuje to w 100% że problem zniknie ale o tym chyba wiesz boś kumaty,na pewno usterka związana jest z temperaturą,sterownik gazu nie jest za blisko silnika?Nie możesz go podmienić?Lambdy nie mają wpływu na sekwencję,można sobie tylko popatrzeć jak wykres lata.(przynajmniej u mnie).
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice

Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 19:03   

reduktor wytchodzi ze od początku ,wiec chyba zmienie na staga 300-4 bo podobno dobry jest , a reduktor na tura
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 20:47   

Jak by to był reduktor to miałbyś inne cyrki a tak to tylko 1 gar nie pali na gazie.
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice

Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 20:49   

na benzynie jest ok. wiec zmienie na staga ,reduktor ,listwe i wtedy zobaczę co będzie się dzialo
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |19 Kwi 2016|, 2016 20:58   

Listwę już przecież zmieniałeś.
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group