Parownik do sekwencji jaki ? |
Autor |
Wiadomość |
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 13:25
|
|
|
No dobrze, a ile ta odległość wynosi? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 13:27
|
|
|
ło matko - żebym to ja pamiętał coś mi się kołacze po głowie 25 cm, ale pewności nie mam.
Generalnie - faro nie lubi bliskości wydechu ( szczególnie jego początkowej części, gdzie temperatury najwyższe ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 13:37
|
|
|
No to nie dziwota, wszak to tworzywo. Inna sprawa, że przecież można poprowadzić po podłużnicy na przód auta i dopiero do góry. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 13:38
|
|
|
zdaje się że w fabrycznych zaczepach gdzie idą rurki hamulcowe i paliwowe jest jeszcze miejsce i tam by to można puścić. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 13:47
|
|
|
Tak jest miejsca jednak podłużnica idzie blisko katalizatora, idzie po niej przewód paliwowy ale wiadomo metalowy, myślę że dla faro za blisko kata |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 14:26
|
|
|
seryjnie kat ma osłony, które dość mocno niwelują wzrost temperatury wokół kata - kwesta czy one jeszcze są. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 15:35
|
|
|
ja bym jednak dla bezpieczeństwa puścił po podłużnicy od zewnętrznej |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Luudzik
Luudzik
Auto: '95 2.0 ASB sedan
Dołączył: 01 Kwi 2015 Skąd: Polska
|
Wysłany: |14 Kwi 2016|, 2016 22:34
|
|
|
Wracając do reduktorów, dodam coś od siebie:
KME tur z zaworem klapkowym wyprodukowano z myślą o tankujących na LUKOILU , poza brudoodpornością, charakteryzuje się "pływającym ciśnieniem". Zdecydowanie polecam silvera S6, jest mniejszy od standardowego, wydajniejszy oraz stabilny.
Magic w wersji poprawionej ma 2 wady-po około 15 tys, km przebiegu zaczął mi popiskiwać przy dodawaniu gazu, lecz nie wiem czy jest to reguła. 2 wada-cena i sposób wymiany filtra fazy ciekłej. Poza tym bardzo dobry sprzęt. |
_________________ Moje MKIII 2.0 16V na CZĘŚCI
A mógłby jeszcze długo jeździć |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |14 Kwi 2016|, 2016 23:31
|
|
|
Kupiłem Tura . Problem z odpalaniem zniknął, na razie bez zastrzeżeń. Dzięki Struna za poradę . |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Kwi 2016|, 2016 16:22
|
|
|
Luudzik napisał/a: | 2 wada-cena | w jakim senie ? za tani ? Luudzik napisał/a: | wymiany filtra fazy ciekłej | przecież magic nie ma wbudowanego filtra FC, więc gdzie jest problem z jego wymianą ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |15 Kwi 2016|, 2016 21:00
|
|
|
Struna napisał/a: | przecież magic nie ma wbudowanego filtra FC | potwierdzam. Też to czytałem i zwątpiłem |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |17 Kwi 2016|, 2016 13:39
|
|
|
Chłodny Ar napisał/a: | Jakie jest Wasze zdanie o zastosowaniu FARO na odcinku butla-reduktor? Czy w BOB-ie katalizatory omijać wielkim łukiem? |
Ja mam u siebie Faro.
Przepisy mówią o minimum 10cm dla przewodów i reduktora od układu wydechowego jeśli nie ma osłony termicznej.
Akurat w BOBie przewód można puścić po zewnętrznej stronie podluznicy czyli montujac do podłogi.
A w okolicy belki przedniego zawieszenia wprowadzić do komory silnika. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |13 Maj 2016|, 2016 10:56
|
|
|
Po przejechaniu 1200 km mogę już chyba coś powiedzieć o tym Turze. Otóż spalanie średnie spadło mi z 15,5 -16 do 13,8 LPG . Poza tym auto żwawsze , automat nie redukuje tak często bo jest moc . Na tym starym Silverze już nie dało się dobrze wyregulować. Więc raczej było warto. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |13 Maj 2016|, 2016 11:22
|
|
|
Larix, Brawo Ty A tak poważnie, to ja na samym początku przygody z LPG też miałem Silvera i też auto nie chciało jechać... |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Maj 2016|, 2016 13:56
|
|
|
to nie kwestia silvera |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|