$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wymiana filtra fazy ciekłej, odpalanie na LPG
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana filtra fazy ciekłej, odpalanie na LPG
Autor Wiadomość
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 19:30   

Viku przyznaj sie
_________________
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie na święty spokój i wygodę"
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 19:33   

:580:
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 19:39   

Poznając niedawno osobę vika osobiście śmię twierdzić że ma rację bo sam na wiosnę wyżuciłem brc z pod maski i nie miała opcji odpalenia bezpośrednio na gazie a nie był to seq ale z tego co wyczytałem i się dowiadywałem można ją odpalić podając bezpośrednio z aku plusa na elektrozawór ,ale nie próbowałem gdzieś mi gazownik kiedyś nadmieniał
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 19:58   

DANEK1403 napisał/a:
można ją odpalić podając bezpośrednio z aku plusa na elektrozawór
Nie, nie można :)
jedno z aut które mam "w domu" ma taką, i oczywiście MUSIAŁEM spróbować wszelkich takich metod i przykro mi, ale nie :-d
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |13 Gru 2015|, 2015 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:04   

:):
_________________
'94 FS Mk2 BoŁa 2.9 24V MSB kombi +LPG
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km hatchback
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:12   

Cytat:
Tak jak pisałem wyżej, nie dyskutuje
bo nie masz czym argumentować, kiedy odejmiesz butną naturę i gadanie dla samego gadania :) I nie wciągaj Romka w temat, bo jakoś nie zauważyłem aby Roman zachowywał się jak Ty. Koniec OT z mojej strony.
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:17   

jaroz napisał/a:
a po kiego się tak bawić? Tam jest tak mało gazu, że po odkręceniu obudowy jest syk i tyle.


Po odkreceniu obudowy filtra i naglym rozszczelnieniu jest huk i to spory :)
Luzowanie przewodu powoduje ze gaz chwile uchodzi i zamarza wszystko do okola, wiec nie jest tego gazu tak malo.
Samochod na wolnych obrotach wypala ten gaz pare minut.

[ Dodano: |13 Gru 2015|, 2015 20:21 ]
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
kat napisał/a:
nie w kazdej sie tak da odpalic


W każdej Andrzej, w każdej. Kwestia ustawień.



Nie w kazdej.
W mk3 mialem BRC Sequent 24 i przy tym przelaczniku co ja mialem nie bylo opcji zeby odpalic na gazie.
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:31   

sobolaqe napisał/a:
jaroz napisał/a:
a po kiego się tak bawić? Tam jest tak mało gazu, że po odkręceniu obudowy jest syk i tyle.


Po odkreceniu obudowy filtra i naglym rozszczelnieniu jest huk i to spory :)
Luzowanie przewodu powoduje ze gaz chwile uchodzi i zamarza wszystko do okola, wiec nie jest tego gazu tak malo.
Samochod na wolnych obrotach wypala ten gaz pare minut.

[ Dodano: |13 Gru 2015|, 2015 20:21 ]
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
kat napisał/a:
nie w kazdej sie tak da odpalic


W każdej Andrzej, w każdej. Kwestia ustawień.


Nie w kazdej.
W mk3 mialem BRC Sequent 24 i przy tym przelaczniku co ja mialem nie bylo opcji zeby odpalic na gazie.


Już VIK mi wytłumaczył, czytaj posty wyżej :)

#Jaroz - tak jak pisałem, wiedzę swoją pokażesz na zlocie, dam ci kilka pytań, odpowiesz, ty zadasz dla mnie, odpowiem o ile będę umiał i po sprawie :):

[ Dodano: |13 Gru 2015|, 2015 20:32 ]
W sumie nie wiem czemu... ale uwielbiam jak wszyscy na mnie "siadają" bez skojarzeń, kręci mnie to :D

WSZYSTKIE POSTY WYGASZAM I ZAPRASZAM NA RAJD STAREGO NA PW.
_________________
'94 FS Mk2 BoŁa 2.9 24V MSB kombi +LPG
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km hatchback
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:42   

sobolaqe napisał/a:
Po odkreceniu obudowy filtra i naglym rozszczelnieniu jest huk i to spory
Piotrek, nie twierdzę, że nie. Ale u mnie nie ma tragedii, przynajmniej u mnie. A zamarza łatwo - jak tankujesz gaz i zwolnisz pistolet, to też wlew zamarza, a strachu nie ma :D
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:43   

jaroz napisał/a:
sobolaqe napisał/a:
Po odkreceniu obudowy filtra i naglym rozszczelnieniu jest huk i to spory
Piotrek, nie twierdzę, że nie. Ale u mnie nie ma tragedii, przynajmniej u mnie. A zamarza łatwo - jak tankujesz gaz i zwolnisz pistolet, to też wlew zamarza, a strachu nie ma :D


Dostałeś kiedyś po łapach pistoletem jak spadł z zatrzasków?

Niech każdy robi jak uważa, a najlepiej przy tym papierosa palić, to mniej będzie takich trollów przynajmniej... a dla ludzi będzie pokaz fajerwerek jak w sylwestra :):

WSZYSTKIE POSTY WYGASZAM I ZAPRASZAM NA RAJD STAREGO NA PW.
_________________
'94 FS Mk2 BoŁa 2.9 24V MSB kombi +LPG
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km hatchback
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:51   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Dostałeś kiedyś po łapach pistoletem jak spadł z zatrzasków?
że co? :) Delikatnie zwalniam i nigdy nic się nie wydarzyło.
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
a najlepiej przy tym papierosa palić, to mniej będzie takich trollów przynajmniej...
nie palę. A trolujesz cały czas Ty, boś najmądrzejszy :D Po co ten tekst z papierosem? Też z autopsji znasz? ;)
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:54   

jaroz napisał/a:
Piotrek, nie twierdzę, że nie. Ale u mnie nie ma tragedii, przynajmniej u mnie. A zamarza łatwo - jak tankujesz gaz i zwolnisz pistolet, to też wlew zamarza, a strachu nie ma :D


Powiem tak, swego czasu grzebalem przy gazie i zmienialem i filtry i reduktory wiec rozszczelnialem uklad nie raz i nie dwa :)
Da sie tak jak Ty piszesz i tak jak ja i Kamil :-d


Obydwa sposoby dzialaja(na poczatku rozszczelnialem uklad pod cisnieniem) ale jakos wole ten sposob z wypalaniem i to jest moje subiektywne zdanie. Wydaje mi sie ze jest tez bezpieczniejszy.
Nic nie zamarza, nie ma chmury gazu, nie ma huku czy syku.
Ale to jest moje zdanie i tak jak pisalem powyzej, obydwa sposoby dzialaja :-d
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
Ostatnio zmieniony przez sobolaqe |13 Gru 2015|, 2015 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:56   

sobolaqe, zgadza się - mamy demokrację i każdy robi jak uważa :D
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:58   

jaroz napisał/a:
sobolaqe, zgadza się - mamy demokrację i każdy robi jak uważa :D


Dokladnie, nawet z papierosem w zebach mozna :-d
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |13 Gru 2015|, 2015 20:59   

saper sie myli tylko raz
_________________
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie na święty spokój i wygodę"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group