fotele |
Autor |
Wiadomość |
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 13:31 fotele
|
|
|
czy ciezko wyciagnac przednie fotele?
jak do tego sie sprawnie zabrac ?
dziekuje za pomoc |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 13:34
|
|
|
4 sruby 13 i kable od elektryki foteli |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 13:36
|
|
|
spryskac wczesniej sruby od spodu,bo moze byc ała |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 13:36
|
|
|
W wielorybach, w manualnych fotelach nie było sprężyny zahaczonej o podłogę? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:20
|
|
|
Sprezyna jest i 5 srub na 10 klucz. |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:47
|
|
|
trzeba je odkrecac od podłogi ? |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:50
|
|
|
Dwie śruby od przodu, dwie przytunelu środkowym z tyłu i jedna przy progu też z tyłu szyny
Co będziesz robił z fotelem że chcesz go wyciągać? Te śruby z tyłu to na 80 % powiedzą papa przy odkręcaniu
Musisz go odkręcić od podłogi jak chcesz to wyjąć |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |7 Mar 2016|, 2016 14:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:52
|
|
|
Maciej1970 napisał/a: | trzeba je odkrecac od podłogi ? |
Tak trzeba. |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:53
|
|
|
Maciej1970 napisał/a: | trzeba je odkrecac od podłogi ? |
a jak chcesz wyciagnąc fotel?
spryskaj to kilka razy jakims WD 40 czy czyms podobnym i od spodu auta i od srodka,bo pewnie bedzie tak jak napisał Lukas |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:53
|
|
|
masakra. fotel zarwał mi sie |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:57
|
|
|
No to tylko wytarganie go z auta czyli odkręcenie tych wszystkich śrub i odbięcie wtyczki i sprężyny |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:58
|
|
|
Standard, wymienic mate i bedzie jak nowy. |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 14:59
|
|
|
jestem 100 lat za murzynami,myslałem za to tak jak kiedys było w maluchu ,a tu niezle
trzeba sie nameczyc zeby taki fotel wytargac z auta. hmm |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 15:00
|
|
|
nie wiem co lepsze,bo w maluchu to takie proste nie bylo jak sie zacieło na szynach
spryskaj sruby i działaj |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Mar 2016|, 2016 15:03
|
|
|
Cale 2 minuty zajmuje wyjecie fotela. |
|
|
|
|
|