$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Scorpio mk3 2.9 12v efi. Gaśnie po odpaleniu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Scorpio mk3 2.9 12v efi. Gaśnie po odpaleniu
Autor Wiadomość
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 08:20   

Jak w 4 ostatnich numerach winu jest osemka to nie bedzie jezdził poprawnie nigdy :P
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 08:31   

Głośny "syk" zasysanego powietrza to słyszałem tylko na filtrze stożkowym, albo z odpiętym czymkolwiek przed przepustnicami.
Jak miałem lewiznę na uszczelce z przodu pod AirBoxem to jakoś głośno nie chodził, ale psikanie aerozolem po wszystkich łączeniach pozwoliło ustalić nieszczelność.
Z tym, że przy nieszczelności u mnie nie było takich efektów jak u Ciebie, a jedynie miałem lekko zawyżone obroty i nierówną pracę na jałowych.

Może mylisz ten dźwięk z czymś innym?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |9 Paź 2017|, 2017 08:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuba95er 



Auto: Ford Scorpio 1995, 2.9 12V, ASB, sedan+LPG
Wiek: 28
Dołączył: 30 Paź 2015
Skąd: Sochaczew
Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 08:33   

Łukasz muszę sprawdzić jak wrócę z pracy :P . A czemu tak? . Pablo no właśnie nieszczelności nie ma a ssie . Dziwak z niego. :D
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 08:34   

Nie myli, to auto ma takie zasysanie powietrza przez filtr i to słychac, w innym scorpio sie nie spotkałem z tym, ja obstawiam coś z rozrzadem ale z Vce ;)
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 08:40   

Wypalony zawór?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 08:59   

jak dla mnie to głównie problem z grzałkami na sondach - jak są zimne, to nie mierzą prawidłowo. Standard przy tym silniku. może być jeszcze lewizna. Ale jeszcze jedno - nie jestem do końca pewny, ale czy MK3 wychodziły z tym silnikiem? Ustawienie zapłonu jest bardzo ważne, bo od tego punktu komputer zmienia ustawienia, sam nie znajdzie optymalnego punktu.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 09:01   

wychodziły.
 
 
kuba95er 



Auto: Ford Scorpio 1995, 2.9 12V, ASB, sedan+LPG
Wiek: 28
Dołączył: 30 Paź 2015
Skąd: Sochaczew
Wysłany: |9 Paź 2017|, 2017 12:36   

WF0FXXGAGFSY13939. Bedzie żył Łukasz :P
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |12 Paź 2017|, 2017 20:49   

Z całym szacunkiem ale od tego silnika prawie wszystko podpinasz chodzi, sondy uwalone chodzi, jak dla mnie albo wiązki wykonane z złego kabla i klękają albo źle zregenerowane i nikogo nie chce obrazić.
_________________
Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2017|, 2017 05:51   

W polowie aut na forum ten sam kabel i w moich, a w tym konkretnym umarly, ciekawa teoria.
 
 
kuba95er 



Auto: Ford Scorpio 1995, 2.9 12V, ASB, sedan+LPG
Wiek: 28
Dołączył: 30 Paź 2015
Skąd: Sochaczew
Wysłany: |13 Paź 2017|, 2017 10:46   

Nie, to nie żadne wiązki. Co do tego, że zrobione są dobrze jestem pewny :) . Nie chciałem pisać wczoraj bo musiałem przetestować i sprawdzić w różnych warunkach. A więc tak, sprawa po trochu zaczyna się przejaśniać. w niedzielę 08.10 wieczorem pękł mi przewód od chłodziwa wychodzący z grodzi. Blisko domu więc holowałem. W środę odebrałem przewód od Jankesa, który mnie poratował ;) . Założyłem w czwartek i zmieniłem regulator ciśnienia paliwa dla sprawdzenia. Był problem bo nie chciał zejść. Nawet Twój sposób Łukasz był cięzki do zastosowania. Wyczuwam że ktoś tam grzebał już coś. Ale po pół godzinnym maratonie udało mi się ściągnąć przewód z tego cholernego regulatora. wymagało to dobrych cienkich szczypców i trochę gimnastyki. Ten zastępczy wszedł bez problemu. Zalałem płyn chłodniczy i odpaliłem z otwartym korkiem żeby się odpowietrzyło. Próba odpalenia. Zagadał od pół obrotu i pracował tak równo że chyba sobie nie śniłem. Spalanie odrazu mniejsze na komputerze, co dziwne dźwięk zasysanego powietrza mniejszy ale wciąż jest. Pojeździłem trochę i autko chodzi ładnie na benzynie. Teraz muszę ustawić znowu zapłon, podpiąć sp-out i zdam relacje czy udało się czy dalej zapłon ucieka. Dziękuję wszystkim, którzy uczestniczą w temacie :D . Miło jest wymienić się zdaniem. To na pewno nie koniec tematu więc do następnego. :)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Paź 2017|, 2017 11:03   

Jankes napisał/a:
W polowie aut na forum ten sam kabel i w moich, a w tym konkretnym umarly, ciekawa teoria.


nie ma ludzi nieomylnych :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |13 Paź 2017|, 2017 16:10   

Sory bo czegoś nie kumam 😉 auto nie chodzi na pb i lpg. Odpalam na pb przerzucam na lpg i odpinam pompę. Jeśli odstrony elektrycznej ok to się uspakaja ,jeśli nie to badam kablologie i wtyki np taki duży na podłużnicy na klucz 10 skrecany. Tam można wilgoć wyłapać lub za mocno przykręcić i uszkodzić.
_________________
Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2017|, 2017 18:32   

To w tym Twoim też słyszałem ze trzeba kablownie zbadać, taka miała być zrobiona z super hiper druta :P
 
 
Piotr 


Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: |13 Paź 2017|, 2017 19:15   

Chym ja nie ukrywam że rzuciłem druty z odzysku🤣. Akurat wtedy zadyche finansową miałem 😉. I o ile kojaze to babole sie pojawiły po wymianie instalacji lpg .... 😃. Nie rozumiem dlaczego akurat bierzesz to do Siebie tak to ??Przecież nie twierdzę że źle robisz.. Dobrze wiesz że możesz najlepiej wykonać wiązkę a później przy montażu można gdzieś niechcący przycisnąć, pina wycisnąć a czasami trafić na felerną dostawę kabla .Są czynniki nie zależne od Ciebie na które nie masz wpływu .Generalnie w pierwszej 12v tak samo .się działo. Jeszcze nie wiedziałem co to jest wiązka 😭. Generalnie za którymś odpaleniem zaczął odbijać do tyłu.😀. Winowajcą była pidłużnica...
Jeśli czujesz się obrażony i urażony to przepraszam jeszcze raz ....
_________________
Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group