$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jawsim- 1992 sedan, Diamand White, 2.0 DOHC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jawsim- 1992 sedan, Diamand White, 2.0 DOHC
Autor Wiadomość
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 17:26   

Kup mu nowe znaczki Fordowe :)
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
Jawsim 



Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2015
Skąd: Głogów
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 19:28   

Na razie mu zalałem wachy w opór. Na resztę musi sobie zasłużyć. I tak już pożarł... sporo.
_________________
Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:23   

Myślę, że możesz się czuć upoważniony do tych znaczków, choćby za podejście do auta. Z czasem go doposażysz. Nie kupuj zwykłych gum na wahacz-stab, tylko kupo poli, raz a dobrze :) Oczywiście takie miękkie jak gumowe ;)
Ale się ładnie świeci :)
Zazdrość mnie bierze :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |1 Lut 2016|, 2016 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jawsim 



Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2015
Skąd: Głogów
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:31   

Za późno, rano odbieram części. Zwykłe z gumy nie są takie złe. Ja naprawdę lajtowo jeżdżę. Wszystko w aucie robię sam, więc nie ma co sobie dokładać roboty :P Jak wytrzymają 10-15 tyś to gitara.
_________________
Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:34   

Jawsim napisał/a:
Jak wytrzymają 10-15 tyś to gitara.


Spokojnie wytrzymują, powiedziałbym że nawet 2 razy dłużej jeśli tylko po wertepach ciągle nie jeździsz
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:35   

Zakładaj je gdy auto stoi na kołach, a nie w powietrzu :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:36   

Chciałeś powiedzieć "dociągaj" bo zakładać było by ciężko :P
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Jawsim 



Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2015
Skąd: Głogów
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:38   

Co? Zmieniać wahacze :P ? Zawsze to robię z autem w powietrzu, tylko skręcam na gotowo jak stoi na kołach. Jak zaczynałem praktyki w serwisie forda to jeszcze sierry i skorki przyjeżdżały regularnie.
_________________
Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:42   

Vaux napisał/a:
Chciałeś powiedzieć "dociągaj" bo zakładać było by ciężko :P

Trzeba umić, żaden to problem zdjąć wahacz gdy auto na kołach stoi, wskazany jest kanał, chociaż już raz wymieniałem gumy stawiając przednie koła na paletach. Godzinka na stronę, razem ze sprzątaniem :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Jawsim 



Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2015
Skąd: Głogów
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:50   

Każdy sposób jest dobry o ile jest dobry. Ja mam swoje "przyrządy" i metody bo w sierrze procedura taka sama.
_________________
Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:52   

W sierce trudniej bo dziura na gumy bliżej swożnia.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:59   

Hmm, tak jeszcze nie próbowałem - człowiek się uczy całe życie ;) Dobrze wiedzieć bo żółte poli od Yakuza leża w bagażniku i czekają na swoją chwilę
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 23:05   

Vaux napisał/a:
żółte poli od Yakuza leża w bagażniku


dobrze wiedzieć gdzie się podzało moje żółte poli :twisted: :twisted:
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Jawsim 



Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2015
Skąd: Głogów
Wysłany: |3 Lut 2016|, 2016 13:23   

Wahacze scorpio TRW- stan magazynowy- 2- L i P , stan faktyczny- 1- lewy... 4x4. Tak więc pozostało mi wszystko Delphi,dwa wahadła,dwa drążki dwie końcówki. Tylko tuleje wah/stab Ruville. Dobre i to. Szczuplejszy o 398zł wróciłem do chaty z gratisem- ori ford mocowaniem pedału/prowadnicą linki sprzęgła. I linką gazu :)
_________________
Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio
 
 
Jawsim 



Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2015
Skąd: Głogów
Wysłany: |6 Lut 2016|, 2016 09:12   

Posty bez zdjęć są nudne więc uraczę Was wspaniałymi fotografiami z ostatnich dni.

Pierwsze dotyczą jakże istotnej w prezencji wozu rzeczy jaką są wycieraczki- patrzy ktoś na przód i nagle napotyka na swej drodze rdzewieluchy i gołe zaśniedziałe nakrętki. A więc ramiona polakierowałem sobie - najpierw czarny epoksyd novola a później jakiś tam czarny mat z motipa. Plus nowe piórka ( klasyczne ) i rzecz najcenniejsza- nakładka na nakrętkę ramienia- których oczywiście nie miałem, od sierry inne, od fiesty inne... okazało się jednak,że escort mk7 na szrocie ma dokładnie to czego potrzebowałem. Tzn już nie ma. Doszła ori obejma aku plus ori klapka na aku. Póki co od MK2. Lepsza taka niż żadna, a wszystkie MK3 na szrocie za wysoko stały.

przed/po


Wahacze i drążki- zdjęcie zrobiłem słoikiem po majonezie- niestety jeszcze trochę go było na dnie. Zresztą każdy wie jak te elementy wyglądają. Na zdjęciu nie ma tulei wah/stab.



Kolejna rzecz- w trakcie wymiany płynu... mazi, wyszorowałem zbiorniczek oraz jego okolice,oraz płukałem układ. Nie wiem ile kubików wody użyłem do tej transfuzji,ale pomogło. Zalałem to później różowym płynem bo ten nowy koncentrat forda jest mało widoczny w starych zbiorniczkach wyrównawczych a po pierwszej przygodzie ze sierrą często to kontroluję. Weszło coś około 8l.



A to zdjęcie z pozdrowieniami dla Kata i Srebrnego ;)

_________________
Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group