|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
linka ręcznego |
Autor |
Wiadomość |
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 16:23 linka ręcznego
|
|
|
czy to wielka filozofia ją założyć nadmieniam że nie mam wogule linki od ręcznego |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 16:43
|
|
|
dasz radę, przewlekasz końce mocowane w zaciskach przez oczka w okolicach wahaczy, zakładasz z przodu na półksiężyc ciągnący za linkę przy dźwigni, zadładasz końcówki do zacisków i regulujesz |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 22:18
|
|
|
linkę miałem z księżycem w komplecie założyłem ale wyregulowałem go tak że na asfalcie nie zatrzyma kół z piskiem, na tomiast ruszyć nie da się z zaciągniętym ręcznym. na żużlu ładnie wchodzi bokiem Nareszcie ręczny działa nie miałem go 2 lata |
|
|
|
|
Piof [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Sie 2004|, 2004 10:06
|
|
|
Lancer - nawet nie pytam jak przechodziłeś przeglądy
Pewnie z marszu nawet bez zwalniania |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Sie 2004|, 2004 11:54
|
|
|
co to są przeglądy??? Nie żartuję. Nie wiem jak u was ale są takie warsztaty na świecie które bez rzadnych znajomości łapówek podbijają taki przegląd tam gdzie ja jeżdzę nie sprawdzają emisji spalin hamulce sprawdzają ale bez ręcznego światła są sprawdzane w stopniu takim czy swiecą a nie czy równo świecą. Czepiają się luzów w układzie kierowniczym zawieszenie ma być sprawne opony mają być ok instalacje gazową przejżą też dokładnie To tyle co sprawdzono mi ostatnim razem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |