|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
diesel |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz x [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 12:36
|
|
|
tylko jaka jest trwalosc tych nowych wypasionych oszczednych silniczkow??bo to co ostatnio przezywalem w robocie z mondeo tdci skutecznie mnie do nich zniecheca.a za duzo pisania zeby to wszystko opisac...
a ja nie porownuje diesli starej generacji z tymi nowymi bo dynamiki,mocy, sie nie da porownywac.stare bez turbiny lub nawet z turbina mialy dynamike i moc mizerna ale byly trwale a to w dieslach sie najbardziej liczylo, a nowe o dynamice zblizonej do benzyniakow sypia sie czasem bardziej niz benzyniaki--cos za cos.i ceny czesci zabijaja... |
|
|
|
|
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 12:45
|
|
|
Dokladnie grzegorz tak jak mowisz...
Ja juz kiedys o tym na forum mowilem, ale powtorze
NOWE SAMOCHODY ZE STAJNI VW/AUDI/SKODA/SEAT/OPEL sa najzwyczajniej
GÓWNO WARTE
i to bez znaczenia czy diesel czy benzyna
Jezdze takimi sluzbowo wozami od kilku dobrych lat i nie znalazlem w nich nic pozytywnego
A z roku na rok jest coraz gorzej
Co z tego ze 1,9TDI ma 150 koni i duzy moment jak po 300 tyś pierdolnie tak że bez kapitalnego remontu go nie ruszysz, a ta granica sie zmniejsza w przypadku silnikow chipowanych.
A odnosnie "beczek" i kadetow to nie byly samochody do zapierdalania tylko do normalnej miejskiej jazdy
AMEN |
|
|
|
|
SirTrojan
Auto: Infiniti FX35 '06 AWD 290 KM :)
Dołączył: 18 Wrz 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 12:54
|
|
|
Coś za coś.
Zapierdzielasz i masz frajdę z jazdy albo tylko jedziesz. Poza tym jak dbasz o autko to ci się odwdzięczy. Przeglądy , regulacje, itp wszystko to sprzyja długowieczności. Zgodzę się z tym, że takie autka psują sie częściej od starszych typów. Za dużo elektroniki. |
_________________ INFINITI FX35 '06 290 KM
www.emakeup.pl
www.emakeup.eu
-Pzdr-
Grzegorz |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 15:33
|
|
|
raz ci gowno wleją na stacji. tylko raz wystarczy. i wtrsykiwacze za 3000 szlag trafia (renault) a pompowtryskiwaczowe tdi z VW mozna sobie wsadzić w.... nowiutke caddy kumpla 2.0 tdi po 10 tys kopci na niebiesko jak trabant sąsiada!!! a piszemy o silniczkach scorpiaka ktore jednak wiecej mają wspolnego z starymi golfami i oplami niz wspolczesne tdi, dci, hdi (też szajs. stare hdi rozrządy sie sypały juz przy 40 tys km). |
|
|
|
|
grzegorz x [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 18:16
|
|
|
jesli od gownianego paliwa pojda tylko wtryskiwacze to jescze pol biedy...
z autopsji nie mam przekonania do nowych diesli i nic tego juz chyba nie zmieni...a najbardziej badziewny chyba diesel to jest tdci w mondeo...jesli sie wpore te wtryskiwacze wymieni to silnik mozna jeszcze uratowac a jesli nie to wtedy tylko plakac i placic pozostaje bo rozwala sie wszystko po kolei... |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 20:21
|
|
|
octawie widzialem z przebiegiem 250tys. miala walniety przeplywomierz. szwagra vw transporter 100 tys i 3 przeplywomierze albo i wiecej wszystkiego nawet mi juz nie mowi bo sie zawsze z niego smieje. a jego stare mondeo 1.8 td padlo przy 300tys. wal poszedl bo jechal ze stukajacymi panewkami. ale sie nie znalismy a bylo stare i sluzbowe. wtedy dostal wlasnie transportera.
pozdrawiam
maciek
ale ile wytrzyma nowa benzyna to tez nie wiem. brak mi porownania |
|
|
|
|
megalith [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 22:37
|
|
|
Ja mam ogólnie wstręt do grzechotników pod maską, ale fakt - kadetowskie 1.6 muszę pochwalić , 5l/100 i brak remontów - chylę czoło. Kumpel ma kombiaka i fakt ze zimą robil problemy, ale po wymianie zarowek odpala na dotyk.
> Jak byście mulili nawet takie 1,9 TDI ok. 70 km/h to powyżej 5 l/100 też by nie wchodził.
Żadko przekraczam 80 na normalnych drogach i za cholerę nie chce zejśc... fenomen jakiś czy co..?. Poza tym całe życie mnie uczyli ze disle maja chodzic na niskich obrotach, a przeważnie 80 to jakies 2000 rpm na 5 biegu, i max moment.
Jak sie disla ciągnie do 5000 rpm to sie nie dziwie ze padaka po paru kkmach... |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 22:37
|
|
|
gadałem dziś z facetem co jeździ opel Movano 22 dti silnik taki sam ale deko większy i mówi że mu pali w trasie 8-9 z obciążeniem pełny ładunek około 1 tony a bez ładunku to potrafi zejść poniżej 7 w trasie . mażę o takich wynikach |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Cze 2005|, 2005 00:03
|
|
|
no szwagrowskie tdi skoda palila 5,1 w trasie a transporter kolo 8 chyba. mondeo 10 ale to juz gdzies kiedys pisalem.
pozdrawiam
maciek
p.s. jednak awaryjnosc tych jego egzemplazy mnie odstrasza. zwyklego smiertelnika po gwarancji koszty by zabily |
|
|
|
|
KaZet
Auto: od IX2010 już bez 1995, 2,5 td, kombi, CMax
Wiek: 63 Dołączył: 08 Kwi 2005 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |5 Lip 2005|, 2005 11:48 2,5 td bierze ok. 7l
|
|
|
mój 2,5 l diesel pali miasto / trasa 7,1 l
trasa z ładunkiem 300-400 kg
jestem mile zaskoczony, diesel 160000, 95r.
Jak inne diesle palą? |
_________________ Krzysztof w Ford Focus '2007
było Scorpio '95, 2,5 TD (raczej bez "T") kombi,
jest Focus 2007 1,4 benz, i CMax 2012 1,6 ten mocniejszy |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |5 Lip 2005|, 2005 13:41
|
|
|
Podsumowując: epoka plastiku, silikonu i taniny nam nadejszła. Slepy pęd do zmniejszenia kosztów produkcji. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
|
|
|
|
SirTrojan
Auto: Infiniti FX35 '06 AWD 290 KM :)
Dołączył: 18 Wrz 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Lip 2005|, 2005 17:15
|
|
|
2000 obrotów na V biegu to jest właśnie mulenie. Z reguły turbo zaczyna działać naprawdą wydajnie od ok. 2300-2800. Jeżeli nie załapie turbiny jest najbardziej ekonomiczny jak zajefajny OPEL KADET .
OPEL Kadet - naprwdę tym się nie da jezdzić można się potoczyć ba - nawet wyprzedzić. Ale w gruncie rzeczy jest to samochód dla sąsiada, dziadka i babci. Nie mówię że jest zły ale naprawdę jazda nim to żadna przyjemność. To że autko pali w -10 stopniowe mrozy to żadna rewelacja jeżeli dbamy o kondycję czy to silnika czy akumulatora oraz od czasu do czasu dolejemy preparat przeciw wytrącaniu się parafiny.
PS.Dyskusje na temat diesla czy benzyny nie mają sensu to jak rozpatrywanie wyższości Świąt Bożegonarodznia nad Wielkanocą.
PS.II Paliwo i osprzęt do nowoczesnych diesli jest do bani tak samo jak drogi po których przyszł nam się poruszać. |
_________________ INFINITI FX35 '06 290 KM
www.emakeup.pl
www.emakeup.eu
-Pzdr-
Grzegorz |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lip 2005|, 2005 18:18
|
|
|
Witam
Lancer te Twoje 10L to stanowczo za duzo.. to jest diesel nowej generacji i wiecej jak 8 palic nie powinien w miescie chyba ze katujesz.. moj struj jeden mial BMW 524TD auto 1500kg w miescie 8L max 9L jak sie cisnelo mocno.. najwiecej w histori swojego zywota wzial 12 z laweta na ktorej byla bmka 525TDS anstepne 1600kg plus laweta.. a predkosc no coz niemieckie.. 160 a ta sciagnieta to automat 143KM i niegdwy wiecej jak 9 nie spalila.. sasiada Vito 112 z 2.1 TD 122KM 8L a gosc ma ciezka noge jego nowa corolla verso 2.0 chipowana do 140KM w salonie 6-7L takz emasz bardzo cos nie tak z silnikiem co innego ze ta super duper niezawodna toyota za jedyna 130tyz sl.. ma miesiac i stoi w serwisie chyba wtryski.. zmien mechanika i szukaj dalej cos na pewno jest nie tak |
|
|
|
|
wilq [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 17:37
|
|
|
co wy wiecie o dieslach najlepszy diesel to bmw 525 TDS jak go dostalem na 18 to myslalem ze to benzyna po prostu nie bylo go slychac i mial 150 km ale i tak wole swoja scorupe |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |