sterowanie oryginalnym radiem |
Autor |
Wiadomość |
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 13:54 sterowanie oryginalnym radiem
|
|
|
Witam,panowie.podczas zmiany radiaz kaseciaka na model cd ,odkryłem ze do radia jest mala wtyczka zolta z 3 kabelkami od sterowania radiem pod kierownica.(model mk3)dostałem od znajomego dżojstik,obudowe kierownicy i czarna skrzyneczke,tylko u mnie w mnoim oczatym wtyczka przy radiu jest ,idzie w instalacje,i natym się konczy.jest jakiś sposób na podpiecie tego ustrojstwa?mam komplet z mala wtyczka ,skrzyneczke dżojstik ale jest tam pare poucinanych kabli które nie bardzo wiem gdzie podłaczyc, |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 14:10
|
|
|
Na kolumnie kierowniczej gdzieś w okolicy kierownicy masz schowaną wtyczkę do joysticka. Jest owinięta gąbką. Dobrze szukaj. W wtyczke do modułu masz za zegarami, prawie pod samym podszybiem. Ta wtyczka też jest owinięta gąbką |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 14:28
|
|
|
ok.dziekuje za odpowiedz,to znow czeka mnie wyjecie licznika |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 14:34
|
|
|
Nie zawsze była gotowa wiazka |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 14:49
|
|
|
Nawet jak ma przy radiu wtyczke? |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 14:57
|
|
|
jak zmieniałem licznik to widziałem 2 czarne wtyczki w gąbce,ze wtedy nie popatrzyłem od czego one sa,(były wprost za licznikem) |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
konar
Auto: '97 2.3 ASB kombi + LPG
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 15:17
|
|
|
Ta wtyczka jest schowana na samej kolumnie kierowniczej, pod osłonami po lewej stronie, tuż przy wtyczce do manetki kierunków.
Za licznikiem musiało być coś innego. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 15:32
|
|
|
Jak m wtyczkę przy radiu to ma. |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 16:05
|
|
|
przy radiu jest wtyczka,a wtyczka za licznikiem ,o której pisałem to od tej czarnej skrzyneczki,od dzojstika musze jutro spojrzeć czy jest |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 17:47
|
|
|
Jak już to wtyczka od Rima (czarna skrzyneczka) jest zawinięta w gąbke i wrzucona pomiędzy gable wiązki za licznikiem bardziej z prawej strony. Poznasz ja po tym że wychodzi z niej kilka kabelków czarno - czerwonych. To co piszesz na wprost za licznikiem dwie kostki to nie są wtyczki tylko jakby zworki - też są zawinięte w gąbkę i siedzą właśnie na centralnie na wprost za licznikiem i mają dekielki z góry. Nie pomyl ich z wtyczką Rima.
Na kolumnie masz tylko wtyczkę od samego dżoja |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |22 Lis 2015|, 2015 17:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 19:26
|
|
|
da się dojść od dolu ,czy musze wymontowywać licznik,bo qrcze dopiero dziś go poskrecalem do kupy,apotem mi przyszlo do glowy ze sterowanie przy kierownicy by się przydalo |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 19:47
|
|
|
Nie wyobrażam sobie dojsc tam od dołu, szkoda sie meczyc i narazac na otarcia i skaleczenia, wyjecie licznika to pare minut. |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |22 Lis 2015|, 2015 21:07
|
|
|
tak tez zrobie |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |23 Lis 2015|, 2015 06:19
|
|
|
Nie dasz rady wysupłać tej wtyczki bez wyciągania zegarów. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
GuitarMan
LZ57998
Auto: Sierra '91 1.8 TD GL, Scorpio '98 2.3 GHIA
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2014 Skąd: Zamość
|
Wysłany: |23 Lis 2015|, 2015 13:00
|
|
|
Jankes napisał/a: | Nie wyobrażam sobie dojsc tam od dołu, szkoda sie meczyc i narazac na otarcia i skaleczenia, wyjecie licznika to pare minut. | PARĘ MINUT? Czytałem instrukcję żeby sobie żaróweczki zmienić. Przecież to pół samochodu trzeba rozebrać |
_________________ Ford Sierra 1.8 TD Sedan GL '91
Ford Scorpio 2.3 Sedan GHIA '98
Rover 200 1.4 Black Edition '99 |
|
|
|
|
|