$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Prośba o opinię - mapy
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o opinię - mapy
Autor Wiadomość
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 01:34   

Jest taka możliwość, że i tak to się może skończyć, tylko dlaczego u Readerka tak się ładnie udało?
Może Optima nie lubi niskich ciśnień? Co nie zmienia faktu, że po depnięciu spada zbyt drastycznie.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 07:22   

Aro napisał/a:
Instalacja na gwarancji, więc nie wiem, czy mogę tam gmerać.

No to po co grzebiesz w ustawieniach skoro jest na gwarancji? :D
Poza tym wyjęcie trzpienia elektrozaworu to niewiele więcej rozkręcania niż wyjęcie filtra fazy ciekłej, plomby gwarancyjnej nigdzie tam nie ma.


A jak zamieszczasz oscylogram to nie zrzut ekranu tylko daj plik, żeby można było przeanalizować.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 08:34   

Reader napisał/a:
po co grzebiesz w ustawieniach skoro jest na gwarancji
Niee, no w ustawieniach pozwolili grzebać. Zresztą sami mi sprzedawali interfejsik.
A jeśli chodzi o oscylogram, to się tak zrobi szefie ;)
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 20:08   

Aro napisał/a:
Może Optima nie lubi niskich ciśnień?


Otóż to Arek :P

Aro napisał/a:
Reader napisał/a:
po co grzebiesz w ustawieniach skoro jest na gwarancji
Niee, no w ustawieniach pozwolili grzebać. Zresztą sami mi sprzedawali interfejsik.
A jeśli chodzi o oscylogram, to się tak zrobi szefie ;)


Nie koniecznie, u mnie powiedzieli że każda ingerencja nawet w oprogramowanie równa się UTRATĄ GWARANCJI. A oprogramowanie jest dostępne u nich na stronie od ręki dla każdego komu się gwarancja skończyła, przewód też u nich można kupić ze sterami :P
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |22 Paź 2015|, 2015 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 22:10   

No nie wiem... Ostatnio jak u nich byłem to ustawienia miałem już rozgrzebane. Tomek nic nie mówił, tylko wsiadł ze mną i pojechaliśmy z laptopem w traskę na Baciuty.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 23:03   

Aro napisał/a:
tylko dlaczego u Readerka tak się ładnie udało?

Mówisz , że spadki z 1,0 na 0,65 to niby jest ładnie ? :shock:
Według mnie raczej nieciekawie
_________________
Scorpio forever
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 23:17   

Nieee, no spadki ma do 0,9. Tylko ciśnienie przełączenia na benzynę ustawione na 0,65.
Dzisiaj nie bardzo miałem czas podziałać, ale na razie podciągnąłem ciśnienie do 1,1 a próg przełączania zmniejszyłem do 0,6, bo nie dało się jeździć na lpg.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 07:41   

Aro, zlituj się. ;)

Z Twoich zdjęć wyczaiłem, że zawór na reduktorze masz pionowo od góry, więc dostęp swobodny.
Zakręcasz gaz, wypalasz / wypuszczasz z instalacji.

Odkręcasz nakrętkę trzymającą niebieską cewkę elektromagnesu i ją zdejmujesz.
Wykręcasz trzpień:
http://nagaz24.pl/trzpien...,4613,p,pl.html
bierzesz go ze sobą na zegarmistrzowski stół i wyjmujesz wewnętrzne elementy zaworu:
http://nagaz24.pl/tloczek...,4612,p,pl.html

Robisz duże oczy z powodu zanieczyszczeń, oraz samej konstrukcji. (lub nie)
Myjesz, czyścisz i składasz w odwrotnej kolejności.

W obecnej sytuacji jaką masz, nie pomoże Ci nawet interfejsik ze szczerego złota kupiony od samego prezydenta. ;-D
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 09:45   

Aro napisał/a:
No nie wiem... Ostatnio jak u nich byłem to ustawienia miałem już rozgrzebane. Tomek nic nie mówił, tylko wsiadł ze mną i pojechaliśmy z laptopem w traskę na Baciuty.


A bo był Tomek i wie żeś ode mnie jest, ale uważaj na tego łysego :P Nie chwal się przy nim że grzebałeś nawet w "trytytkach"

ps. byłeś w białym i nie zadzwoniłeś?? :(
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:03   

Reader napisał/a:
Aro, zlituj się.
sponio, pisałem Ci że mam pionowo przeca, ale pisałem też wczoraj, że "Dzisiaj nie bardzo miałem czas podziałać".
A o "interfejsiku" wspominałem w nawiązaniu do tego, że to u nich go kupiłem i wiedzieli, że będę go od razu używać.
Kamil_Scorpio_, dzwoniłem, ale to było jeszcze w marcu :-d
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:10   

Spox, chodziło mi jedynie że jest jakiś problem mechaniczny najprawdopodobniej w instalacji, bez zlokalizowania tego szkoda czasu na szperanie w ustawieniach.
To, że jest pionowo to nie znaczy, że nie warto tam zajrzeć.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:18   

Reader napisał/a:
Spox, chodziło mi jedynie że jest jakiś problem mechaniczny najprawdopodobniej w instalacji, bez zlokalizowania tego szkoda czasu na szperanie w ustawieniach.
To, że jest pionowo to nie znaczy, że nie warto tam zajrzeć.


Wyśle ci po pracy jak u mnie wygląda cały układ instalacji, od A do Z, arek ma w 100% tak samo.
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:21   

Błagam, nie. ;)
W zasadzie jeśli chodzi o mnie to temat mi się wyczerpał.
Powodzenia.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:24   

Reader napisał/a:
Błagam, nie. ;)
W zasadzie jeśli chodzi o mnie to temat mi się wyczerpał.
Powodzenia.


I po wszystkim.

Jak jesteś taką alfą i omegą w wiedzy montażu itd, to żeś widocznie zawody pomylił.

Ci goście zamontowali ze 100tyś instalacji gazowych. Myslisz że popełnili by błąd montażowy?

Takie same podzespoły, takie same silniki, wszystko tak samo robione, a u mnie jest ok??

Odpowiem ci po 19, pozdrawiam.
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:35   

Reader napisał/a:
To, że jest pionowo to nie znaczy, że nie warto tam zajrzeć.
Jasne, ogarnę jeszcze ze dwa kompy i podjadę na bazę pogmerać. Dzięki :) Bo na zdrowy rozsądek, to nie mam już pomysłów.
Kamil_Scorpio_, pliiiss, żadną alfą, tylko poświęcając czas, po kolei podpowiada co może powodować te spadki ciśnienia.
Najlepiej jeśli reduktor mam zawalony błotem...
W odstojniku filtra fazy lotnej było na spodzie ciut ciut błotka. A tankuję na normalnych stacjach - beczek w polu unikam :P
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group