Problem z odpaleniem na ciepłym silniku. |
Autor |
Wiadomość |
Enzo
Auto: 1995 2.0 16V sedan LPG
Dołączył: 11 Sty 2012 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: |8 Paź 2015|, 2015 18:01 Problem z odpaleniem na ciepłym silniku.
|
|
|
Mam problem następujący. Rano odpalam od strzała, ale jak chcę ruszyć zanim się nagrzeje, to się dławi i czasem zgaśnie, no i już na zagrzanym silniku gdy go zgaszę, to muszę go kręcić i depnąć ze dwa razy gaz, żeby odpalił. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |8 Paź 2015|, 2015 20:42
|
|
|
Zacznę jak inni
WIĄZKA ROBIONA ?? |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |9 Paź 2015|, 2015 07:34
|
|
|
Enzo, skorzystaj z dobrodziejstwa OBD2 i sprawdź błędy i odczyty na korekt podczas pracy. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |10 Paź 2015|, 2015 00:27
|
|
|
Enzo napisał/a: | Mam problem następujący. Rano odpalam od strzała, ale jak chcę ruszyć zanim się nagrzeje, to się dławi i czasem zgaśnie, no i już na zagrzanym silniku gdy go zgaszę, to muszę go kręcić i depnąć ze dwa razy gaz, żeby odpalił. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? |
Sprawdź przepływomierz powietrza |
|
|
|
|
Enzo
Auto: 1995 2.0 16V sedan LPG
Dołączył: 11 Sty 2012 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: |30 Lis 2015|, 2015 22:01
|
|
|
DANEK1403 napisał/a: | Zacznę jak inni
WIĄZKA ROBIONA ?? |
Wiązka Panie kolego zrobiona dwa lata temu hehe
[ Dodano: |30 Lis 2015|, 2015 22:03 ]
Reader napisał/a: | Enzo, skorzystaj z dobrodziejstwa OBD2 i sprawdź błędy i odczyty na korekt podczas pracy. |
No aż tak w temacie nie siedzę i w sumie nie wiem Reader o czym Ty do mnie rozmawiasz Chodzi Ci o podłączenie pod komputer tak ?
[ Dodano: |30 Lis 2015|, 2015 22:05 ]
konrad85 napisał/a: |
Sprawdź przepływomierz powietrza |
Jutro postaram się to zrobić jeśli odpalę swoją scorupę, bo dziś zaniemogła najpierw żony Renata, a jak chciałem wziąć scorupę to i ona się zbuntowała hehehe |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |1 Gru 2015|, 2015 00:22
|
|
|
Tak. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Gru 2015|, 2015 11:29
|
|
|
Musisz mieć interfejs do OBD2 i przykładowo taki oto program do czytania: KLIK. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |1 Gru 2015|, 2015 11:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |1 Gru 2015|, 2015 11:58
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Musisz mieć interfejs do OBD2 i przykładowo taki oto program do czytania: KLIK. |
Ma ktoś pełną wersje tego?? A najlepiej polska?
OBD2 to nic innego jak podpięcie się do kompa silnika przez przewód. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Gru 2015|, 2015 12:34
|
|
|
Masz tam pełną wersję. Ten program jest po prostu darmowy. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |9 Gru 2015|, 2015 00:16
|
|
|
Jaka inst lpg,
świece kiedy zmieniałeś? |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
Enzo
Auto: 1995 2.0 16V sedan LPG
Dołączył: 11 Sty 2012 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: |11 Gru 2015|, 2015 18:54
|
|
|
Jacek12 napisał/a: | Jaka inst lpg,
świece kiedy zmieniałeś? |
Jacek instalacja Zawoli i w sumie to co w niej do tej pory zrobiłem, to wymieniłem tylko czujnik ciśnienia gazu, a tak nie mam z nią problemu.
Świece wymieniałem jak zmieniałem czujnik, czyli jakoś w 2014 roku, ale przy moim jeżdżeniu jak to sprawdziłem pod koniec listopada na przeglądzie to w rok czasu powiedzmy 6 tys, 5800km, bo firmowym miesięcznie robiłem tyle co prywatnie w rok to świece chyba są dobre, jednak wykręcę je i też zobaczę.
Dodam tak jako ciekawostkę, że ostatnio posprawdzałem bezpieczniki i w sumie wymieniłem koło 7 spalonych, silnik odpaliłem, pojeździłem jakieś 50 km. i na drugi dzień rano nie odpaliłem, słabe aku, naładowałem, odpaliłem bez problemu, więc zostawiłem i stało auto noc, rano kręcić kręciło, ale nie zagadało, znów postało sobie noc i na następny dzień odpaliłem i pojechałem Więc to takie moje Archiwum X hahaha
[ Dodano: |11 Gru 2015|, 2015 18:56 ]
pablo19 napisał/a: | Musisz mieć interfejs do OBD2 i przykładowo taki oto program do czytania: KLIK. |
Pablo, a gdzie ja taki interfajs kupię i na co muszę zwrócić uwagę ? Co musi mieć, a co będzie mi zbędne ?
Czy ten będzie OK http://allegro.pl/elm-327...5726539388.html ? |
Ostatnio zmieniony przez Enzo |11 Gru 2015|, 2015 20:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |11 Gru 2015|, 2015 21:37
|
|
|
Jak zwykle w internetach, mamy TAKIEGO i działa całkiem dobrze |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |11 Gru 2015|, 2015 22:05
|
|
|
Spalone bezpieczniki to wiązki albo skrzynki zwarcia robią. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
Enzo
Auto: 1995 2.0 16V sedan LPG
Dołączył: 11 Sty 2012 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: |12 Gru 2015|, 2015 09:24
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Jak zwykle w internetach, mamy TAKIEGO i działa całkiem dobrze |
Właśnie zamówiłem sobie takiego samego, u tego samego sprzedawcy, więc mam nadzieję, że będzie działał równie dobrze jak u Ciebie
[ Dodano: |12 Gru 2015|, 2015 09:30 ]
Jacek12 napisał/a: | Spalone bezpieczniki to wiązki albo skrzynki zwarcia robią. |
Jacek jedyna wiązka, którą muszę zregenerować, to wiązka ABS-u, ale nie mogę znaleźć poradnika, co tam do tej regeneracji jest potrzebne. A skrzynki, hmm dawno do nich nie zaglądałem i w sumie nie wiem, kiedy się one popaliły, bo jak wspomniałem wcześniej tyle co ja tym autem robię rocznie, to służbowym robię w miesiąc, poza tym zaniedbałem trochę swoją Scorupkę dzięki wybrance mojego serca, czyli żonie. Już nie pieszczę na garażu swojej "kochanki" Scorupki, tylko uwagę poświęcam żonie. Taka kolej rzeczy hahaha |
Ostatnio zmieniony przez Enzo |12 Gru 2015|, 2015 09:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2015|, 2015 09:36
|
|
|
wiazka absu leci w wiazce podluznicy, wiec musisz calosc zrobic. |
|
|
|
|
|