zestaw naprawczy do hamulca recznego |
Autor |
Wiadomość |
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Sty 2016|, 2016 10:14
|
|
|
przednie tak,rozkrecasz klucz i tłoczki sie pieknie chowają,tylne trza wkrecic |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Sty 2016|, 2016 10:16
|
|
|
Do wciskania tłoczków można nabyć przyrząd, od kolegi forumowego
KLIK |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |26 Sty 2016|, 2016 10:18
|
|
|
Ale ten wcześniejszy ma dwie funkcje a ten ma jedną |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Sty 2016|, 2016 10:28
|
|
|
Jacek12 napisał/a: | Ale ten wcześniejszy ma dwie funkcje a ten ma jedną | Pytanie czy kosztuje połowę tego co tamten, czy 1/4? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |26 Sty 2016|, 2016 11:50
|
|
|
to ja jak robię to chyba muszę zrobić foto bo się męczycie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Sty 2016|, 2016 12:17
|
|
|
no przy tym zestawie zalozenie zegera zajmuje mniej wiecej jakąś 1 minute,wiec nie jest zle
|
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Sty 2016|, 2016 00:03
|
|
|
Nie, bo wkręcając musisz wciskać.
Takiego cuda szukaj. Ma wkręcać wciskając. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Sty 2016|, 2016 00:18
|
|
|
Jak nie otwierasz warsztatu to nawet takie coś powinno styknąć.
Ważne, czy bolce mają dobry rozstaw. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |28 Sty 2016|, 2016 00:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |18 Lut 2016|, 2016 23:20
|
|
|
panowie jak naciagnac lub czym scisnac sprezyne od naciagu recznego po jego regeneracji ? |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Lut 2016|, 2016 00:18
|
|
|
Składasz wszystko, kładziesz nasadkę, tak, żebyś mógł potem założyć seger i to wszystko ściskasz ściskiem stolarskim |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |19 Lut 2016|, 2016 08:24
|
|
|
ok.to wiem.
1-ale chodziło mi o te sprezyne u góry gdzie linka podczepiona.
2- i jeszcze jedno-czy duzo smaru miedziowego trzeba włozyc w gniazdo tego od tej dzwigienki recznego ?
3- czy tam powinien byc smar czy jest płyn hamulcowy ?
4-w prowadnice jazma to jaki smar (tawot ) sie wkłada ? |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |19 Lut 2016|, 2016 08:26
|
|
|
1.kombinerki wystarczą i spryt
2.nieduzo,ma byc nasmarowany trzpien
3.smar
4.daj taki sam jak do smarowania tłoczków |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |19 Lut 2016|, 2016 08:31
|
|
|
ten trzpien recznego ma pare wzerówna wysokosci zimeringu -to moge uzupełnic jakims klejem? np. jakim ? |
|
|
|
|
|