$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - VM - pytanie o rozrząd...
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
VM - pytanie o rozrząd...
Autor Wiadomość
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |23 Sie 2015|, 2015 21:40   VM - pytanie o rozrząd...

Pytanko do znawców tego wynalazku - orientuje się może ktoś co mogło spowodować takie "esy floresy"na wszystkich laskach zaworów ssących? ;) Rozrząd rocznikowo na kołach i obraca się więc to nie zerwanie łańcucha...

_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Sie 2015|, 2015 09:13   

w tych silnikach bywa, że podniesie wałek ( gwiinty w głowicy puszczają ), a jak wałek pójdzie wyżej to laski wypadną, a wtedy może się z nimi stać to co na foto.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |25 Sie 2015|, 2015 19:30   

Struna napisał/a:
w tych silnikach bywa, że podniesie wałek ( gwiinty w głowicy puszczają ), a jak wałek pójdzie wyżej to laski wypadną, a wtedy może się z nimi stać to co na foto.


Któryś wyznawca diesli mi kiedyś mówił, że to nie "bywa", ale że jest w VM gwarantowane prędzej czy później; ale słabo pamiętam szczegóły - a) nie słuchałem, bo co mnie VMy b) piwa za dużo się lało.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |26 Sie 2015|, 2015 01:51   

Przeczytalem to forum gdzie piszą o vmie ciekawe rzeczy i wiem o wypadaniu lasek ale właśnie dziwne jest ze one sie raczej wtedy nie zginaja a tu o dziwo zgięte wszystkie ssące a wydechowe proste...
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |26 Sie 2015|, 2015 06:49   

A zawory proste?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Sie 2015|, 2015 09:52   

Vaux napisał/a:
one sie raczej wtedy nie zginaja
raczej, ale to zależy gdzie trafi po wypadnięciu
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |26 Sie 2015|, 2015 20:37   

Reader napisał/a:
A zawory proste?

A któż to wie ;) Okaże się jak wsadzimy jakieś proste laski albo zrobimy próbe ciśnieniową...w sumie bardziej z ciekawości bo silnik miał od razu iść do rozbiórki ale...może działa ;)
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |27 Sie 2015|, 2015 13:51   

Załóżcie go do jakiegoś kutra pływającego :P
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |27 Sie 2015|, 2015 19:46   

Prędzej Yakuzowi do kosy przed zlotem ;)
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
dominik4x4 
Only VM


Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2011
Skąd: Chorzów Bytom
Wysłany: |22 Wrz 2015|, 2015 07:10   

W VM dużo mechanioków bo poprawnie napisać sie tego nie da dopier'''ala te mostki z dźwigienkami na chama i potem gwint z głowic wychodzi :) te mostki dokreca sie coś około 28Nm

Ja zrobiłem juz kilkanaście tych silników sruby dokręcam jak w FSM podają i nic sie nie rozlatuje itp
_________________
XJ 2,5 'td 92' Limited :)
WG 3,1'td 00' Laredo ;)
Remonty silników VM
509-808-089
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |22 Wrz 2015|, 2015 16:55   

A jak myslisz-czemu pogielo laski ssace? Kola rozrzadu stracily zeby czy cos sie przestawilo bo powiedzmy nie ma na wale kolka ustalajacego czy cos? Domyslam sie ze pogiely sie od uderzen tlokow w zawory... Jak zalozylem drugie to tez przy kreceniu rozrusznikiem pogielo...Nie bardzo mam czas zeby zagladac do rozrzadu i pytam z ciekawosci
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group