Modyfikacja dolotu gazu, kilka pytań do speców :) |
Autor |
Wiadomość |
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 13:56
|
|
|
... odnośnie MAF-a z klapką, to pewnie wiecie panowie, że trzeba go zamontować obróconego o 180 stopni ?
Wtedy łatwiej cokolwiek przy nim kombinować i lepiej chodzi |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 15:36
|
|
|
i jak gaz walnie to tyle dekielki widziałeś |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 15:45
|
|
|
Przecie ni po to jest gaz, żeby walił w dekielki !
a jak walnie, to jest jeszcze w ogóle co oglądać ? |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 15:55
|
|
|
no czasem jest |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 22:59
|
|
|
Adam jak gaz walnie (taki meega strzał) to auto nie ma prawa sie nawet pod górke zatrzymac. dlatego jak widze artystów którzy po strzaleskrecają przepływomierze srubami to mam ochote tłuc ich aż równo spuchną. a chciałem montować na odwrót ale za duze ryzyko. a dekiel uszczelniony elastyczna masą i obwiązany gumą. przy strzale autko dostaje lekkiego zająknięcia i jedzie dalej:D |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 11:17
|
|
|
... z tego rozumiem, że klapka od MAF-a jest swego rodzaju zaworem bezpieczeństwa ?? ... no to wiem o co chodzi |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 15:17
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | ... z tego rozumiem, że klapka od MAF-a jest swego rodzaju zaworem bezpieczeństwa ?? ... no to wiem o co chodzi |
dokładnie dokładnie!!! sa roznego rodzaju klapki przeciwwybuchowe ale jesli są zamontowane za przeplywomierzem (bliżej przepustnicy) a mikser przed koło filtra to to nie ma prawa działac i nie działa na ogoł. i bum obowiązkowo w przeplywomierzu. a taki dokumentnie rozwalony latwo przeorobic zeby spelniał funkcje zaworu bezpieczenstwa:))
a serio dzisiaj po raz pierwszy odkad mam mojego graciora zagadał na benzynie i jednak umiesciłem przepływomierz obrocony o 180 st.(drugi dekiel mam w zaspaie jakbym ten zgubił) i po rozebraniu dokładnym uszczelnieniu przegrody (polecam:przezroczysta masa dekarska do metali - co chyba oczywiste, o wytrzymałosci 100st.C rewelacyjnie sie sprawdza, do tego przeplywomierz spiety sprezynującą spinką ze słoi o szklnaych wieczkach - o ile sie nie myle tzw. weki-młodsi spytac rodziców starsi powinni kojarzyć-na ogół w takich słojach sie ogóry kisiło )
pogregulowałem na oko na potencjometrze (matth zrob to samo nie ma prawa sie dławic przy ruszaniu) i chodzi:) mieszanke mam troche za bogatą sądząc po spalinach ale niech sie wtryski rozchodzą troche potem skręce. obroty jałowe stabilne bez wahań ok. 950-1000 tylko jakby nierowno chodzil na nich-to jak na razie jedyny problem-moze kwestia za bogatej mieszanki?jak dodaje gazu to sie uspokaja i chodzi rowno i na zimnym i na cieplym silniku |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 20:37
|
|
|
Witam
No ja doszedlem ze moje kable WN sa do dupy warte:/ kurde wiecej motorcrafta do tego silniczka nie wsadze zalozylem stare Janmora z lepsza izolacja i juz lepiej sie zbiera ale dalej 1 ma przebicie bo janmora ojciec kiedys uszkodzil jednego wiec mam 3 J i 1 M czyli 3 niebieski i 1 czerwony no dzisiaj jeszcze filtr powietrza ale boje sie grzebac w tym potencjometrze przydalby sie jakis manual ze zdjeciami.. zeby nie zepsuc.. a w ogole to scorpiak sie chyba obrazil bo sie sypac konkretnie zaczal zafunduje mu jutro nowe oleje i pasek rozrzadu to moze odpusci troche.. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 21:40
|
|
|
ja mialem w sierrce na srubki skrecony sam tak zrobilem. a po kazdym strzale gasl i musialem maske otwierac i zakladac recznie gume na antywybucha. a jest mozliwosc zeby strzelil i nie zgasl?? az tak mialem skopany gaz??
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 21:55
|
|
|
ja jezdze bez klapki (bo g... daje a mocy troszke zabiera) a przeplywomierz nie skrecany srubkami obowiązkowo. uzczelniony w srodku na przegrodzie i z góry i obwiązany gumą do spinania bagazu. 3-5 strzałów wytrzyma, potem trzeba uszczelnic:)
Matth sie nie boj krecic krzywdy autu nie zrobisz a na upartego moge ci jakies fotki poglądowe pstryknąć. ale to jest banalne:) |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2005|, 2005 23:03
|
|
|
to pstryknij cos bo nie wiem czym krecic ale moze dobiore sie do tego rozwalonego co w piwnicy lezy a tak bajdelej to ja moj gazownik przywrocil moja klapke antywybuchowa do pelnej sprawnosci mam taki pierscien z dziurami na ktorego jest taka opaska zalozona z elastycznej gumy i jak guma nowa dziala bosko a jak guma stara to nie dziala wcale.. dzisiaj kombinowalme z kablami i niechcaco zamienilem kabel od 2 cylindra z tym od 3 i chodzil na 2 tylko no i jak mi sie na gaz przelaczyl niechcaco to tylko guma podskakiwala i parskal tak a przeplywomierz caly i guma zyje nie pekla takze polecam rozwiazanie a przeplywomierz mam uszczelniony jakims silikonem od -ilus do +ilus ale wartosci duuze:) i takie opaski metalowe skrecane ze jakby juz wywalilo to zeby klapki nie zgubic ale bede regenerowal stary ktory byl skrecony i dlatego wygielo klapke w nim reszta elektroniki jest ok |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Cze 2005|, 2005 22:47
|
|
|
bo to miałes pierdy jakies nie strzały:) na to pomaga. ja mam klapke po regeneracji ale jak mi altek wariował i odcinało dopływ gazu na ułamki sekund to to i tak zbierałem przepływomierz mimo nowej gumy, zresztą guma g. jak klapka pokrzywiona. a guma moze byc nawet z kawałka detki byle bylo szczelne. jutro cykne. ale fakt faktem pokreciłem przplywomierzem i autko smiga jak benzynie jak szalone... po raz pierwszy od jakis 4 rech lat:D |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lip 2005|, 2005 10:14
|
|
|
Marcyś to zrób jakiś esej o tym bo to się przyda dla potomnych |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lip 2005|, 2005 11:16
|
|
|
ooo tak esej dobra rzecz ja bym potrzebowal zrob fote od dolu i w paincie ladnie strzaleczke domaluj;) co krecic no a moj muli na bynie na 5 przyspiesza dopiero powyzej 100 odczowalnie.. na gazie zbiera sie na 5 od 75 okolo powyzej 80 gna pieknie a byna dob dupy warta chodzi rowno wolne sa ale nie jedzie.. a pali ile zechce na gazie normalnie
Marcys a ta guma nie moze byc z detki musi byc baaardzo elastyczna bo inaczej nie popusci baka.. mi kiedys pekla to zakleilem izolacyjna i mi przeplywomierz strzelil a to tylko paseczek izolacyjnej byl.. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lip 2005|, 2005 11:28
|
|
|
Wiesz Matth - jak się ma miksery co zawężaja przepływ powietzra o 50% to nie ma się co dziwić że jakoś średnio na benie jeździ. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|