Pulsowanie podczas przyspieszania |
Autor |
Wiadomość |
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |2 Sie 2012|, 2012 21:10 Pulsowanie podczas przyspieszania
|
|
|
Mam taki problem ,co moze powodowac takie pulsowanie podczas przyspieszania 1,2,3 bieg na 4 malo co czuc 5 wogole.Efekt jest podobny do tego jak sa tarcze krzywe i auto hamujac przy ok ponizej 40km/h do 0 tak zaczyna plusowac ,u mnie jest podobnie tylko przy nabieraniu predkosci,przedzial obr silnika 1200-1800 obr najabrdziej czuc, od 2000 w gore jest dobrze.Dodam ze czasmi sie zdarzy ze jest dobrze w calym zakresie obr.
Jak myslicie co to moze byc ,niema efektu wypadania zaplonow jedynie co mi przychodzi do glowy to zle wyprzedza zaplon ,sam nie wiem,mial kto taki przypadek i uporal sie z tym?
Z gory dzieki za odpowiedzi |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
Ostatnio zmieniony przez grzechu913 |2 Sie 2012|, 2012 21:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |2 Sie 2012|, 2012 21:37
|
|
|
a które to auto
ja się ostatnio spotkałem z vectrą i było podobnie okazało się że
uszczelka pod kolektorem była wydmuchana i lewizna była |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |3 Sie 2012|, 2012 21:33
|
|
|
2.0 raczej nie bo zmienialem silnik a na poprzednim bylo identycznie |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |3 Sie 2012|, 2012 22:00
|
|
|
w traktorze mam tak , trzęsie budą jakby hamować na krzywych tarczach . taki efekt mam po 2 przegrzaniach silnika z powodu jazdy bez płynu . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |4 Sie 2012|, 2012 08:25
|
|
|
nio tu przegrzany nie byl plyn zawsze jest ,dziwne to jest bardzo musze sprawdzic czy jak pojezdze na beni troche to mu przejdzie ,mozliwe ze cos od gazu ,ewentualnie komp silnika co wariuje |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |6 Sie 2012|, 2012 09:19
|
|
|
jeśli na gazie, to może reduktor wariuje |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |14 Paź 2012|, 2012 19:40
|
|
|
mam takie pytanie jakie stosujecie swiece w motorach 2.0 16V bo moze te MC nie bardzo juz sa i to jest powodem tego szarpania (falowania) w przedziale 1500-2000obr bo dalej to mam ,moze szczelina za mala bo mam 0,8mm |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |14 Paź 2012|, 2012 20:23
|
|
|
Obecnie Ngk,poprzednie Mc wczesniej Bosch a najgorzej w moim odczuciu wypadly Mc z tym ze byly uzywane na iskrzacej wiazce i zajechanym motorze i to nie pozwala okreslic z 100% pewnoscia ze sa najslabsze |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |14 Paź 2012|, 2012 21:15
|
|
|
acha ,ja tez raz mialem problemy z MC ,dziwi mnie to poszarpywanie w tym zakresie ,wcześniej na blosie tez to bylo ,strzalow w dolot nie bylo na LPG ,a czytałem po roznych forach to tez takie przypadłości maja w roznych markach samochodow ,w tym przedziale obr. i do konca tez nie moga tego namierzyć |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |15 Paź 2012|, 2012 15:36
|
|
|
grzechu913 napisał/a: | 2.0 raczej nie bo zmienialem silnik a na poprzednim bylo identycznie |
jak masz możliwość to podmień na dłuższą chwile ecu z takiego samego auta i będziesz wiedział czy to komputer czy coś innego.
Należało by zapytać od kiedy masz to falowanie (może zmieniałeś jakąś część w aucie i pojawiło sie to po tym)? |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
Ostatnio zmieniony przez Jacek12 |15 Paź 2012|, 2012 15:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |16 Paź 2012|, 2012 14:28
|
|
|
wiesz co podmienilem kompa ,jedynie co pozostaje to jeszcze edisa4 zamienic,problem prawdopodobnie sie pojawil ,(nie jestem do konca pewny) po zalozeniu wariatora do zaplonu ,a przejechane bylo na nim dosc sporo i jedynie co mnie zastanawia to czy edis moglby sie jakos przeprogramowac ,kiedys czytalem ze jak jest za bardzo wyprzedzony zaplon to jest taki efekt ,ale to tylko co slyszalem,a tak nic wiecej nie bylo zmienianie,EGR jest calkiem odlaczony ,bledu brak ,jest tylko blad tylnej sondy za katalizatorem (brak katalizatora i pokazuje obw.grzalki) oraz blad EVAP zawor sterujacy uszkodzony ,poprostu musi cewka elektrozaworu byc zwalona ,wiazki dobre komp z innego auta wiec w nimzaplon by sie nie przestawil raczej ,sam nie wiem co to moze byc ,szczegolnie ze nie zawsze to faluje podczas przyspieszania |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |17 Paź 2012|, 2012 08:15
|
|
|
jak masz dalej ten wariator to go odepnij. Przewody idące od czujnika obrotów wałka rozrządu muszą być skręcone.Zobacz czy tak masz,jak by nie były skręcone to mogły by być błędy w sterowaniu zapłonem. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |17 Paź 2012|, 2012 13:26
|
|
|
ale mialem go calkiem wypietego i czujnik byl podlaczony fabrycznie po przelozeniu silnika z sekwencja wiec wariator nie ma nic wspolnego |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |17 Paź 2012|, 2012 17:20
|
|
|
jaką masz dokładnie inst.lpg oraz czy na benzynie też szarpie czy może jedzie dobrze? |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |18 Paź 2012|, 2012 07:57
|
|
|
na benzynie tez jest ten objaw ,ale zrobie reset i pojezdze na samej beni troche ,to bedzie widac czy tylko na lpg ,bo mozliwe ze za bogato daje LPG. Instalacja jest OMVL dream XXL N (sterownik ) wtryski rail takie czarne cos jak valteki ,reduktor alaska AT09 (za slaby do tego silnika hehe) wiecej jak 180 nie pojedzie |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
|