ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu. |
Autor |
Wiadomość |
GuitarMan
LZ57998
Auto: Sierra '91 1.8 TD GL, Scorpio '98 2.3 GHIA
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2014 Skąd: Zamość
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 07:23
|
|
|
Z dwa nie ruszałem, ale jak ruszam z trybu zimowego, to nic nie wyskakuje (-: |
_________________ Ford Sierra 1.8 TD Sedan GL '91
Ford Scorpio 2.3 Sedan GHIA '98
Rover 200 1.4 Black Edition '99 |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 07:31
|
|
|
Tryb zimowy rusza z 2 |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 11:48
|
|
|
Struna napisał/a: | stall robiłem każdemu automatowi jaki miałem | na czym to polega? w skrócie |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 11:59
|
|
|
jaroz napisał/a: | Struna napisał/a: | stall robiłem każdemu automatowi jaki miałem | na czym to polega? w skrócie |
na przykladzie innego auta pierwszy z brzegu wynik z google: http://landklinika.pl/ind...erna&Itemid=130
a na forum to juz wiele razy bylo opisywane i wydawac by sie moglo,ze kazdy wieloletni uzytkownik tego forum powinien wiedziec co to,zwlaszcza jak ma automat |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 12:03
|
|
|
może czasem lepiej nie robic bo sie rozleci |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 13:28
|
|
|
WieSiu, akurat całkiem niedawno czytałem obszerny artykuł m.in. o tym. Zapytałem dla upewnienia się. Akurat podałeś bardzo przejrzysty opis, a mi bardziej zależało na "legendzie", która jest w Twoim opisie, a która mówi jak odczytać wynik pomiaru. Dziękuję.
Jankes napisał/a: | może czasem lepiej nie robic bo sie rozleci | nie bój żaby, nie rozleci, a poza tym lepiej jak się ma już rozlecieć, to lepiej pod domem, a nie w trasie
A jaki jest "w normie" wynik dla Scorpio? W sensie jakie obroty ma mieć unormowane? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
Ostatnio zmieniony przez jaroz |16 Paź 2015|, 2015 14:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 14:40
|
|
|
Teraz sprawdzisz nadwyrzysz a potem w trasie się rozleci |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 15:22
|
|
|
WieSiu, jak się przy 240km/h nie rozpadła, to i chwilowe obciążenie hamulcem wytrzyma |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 16:20
|
|
|
jaroz, a masz dodatke chłodzenie oleju że tak szybko jeździsz? |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 16:23
|
|
|
w kosie BOA to z fabryki powinno być |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 17:19
|
|
|
No ale do dużych obciążeń to ta chłodnica raczej się nie nadaje i warto mieć dodatkowa. Tak tylko pytam bo jak ja swoim jechałem prawie tak szybko przez 150 km tyle że w upał i co chwile gaz hamulec,to niestety skrzynia tego nie wytrzymała i bo straciłem lockupa
A olej w skrzyni kiedy zmieniales? |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |16 Paź 2015|, 2015 17:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 20:06
|
|
|
WieSiu napisał/a: | a masz dodatke chłodzenie oleju że tak szybko jeździsz? | oczywiście bo... Maross napisał/a: | w kosie BOA to z fabryki |
WieSiu napisał/a: | No ale do dużych obciążeń to ta chłodnica raczej się nie nadaje | to raczej w autach z USA. Kos, raz że ma odpowiednią chłodnicę,a dwa, że skrzynia jest wzmocniona. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 20:23
|
|
|
jaroz napisał/a: | raz że ma odpowiednią chłodnicę,a dwa, że skrzynia jest wzmocniona. |
co nie znaczy,ze nie mozna jej zarżnąc |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 21:27
|
|
|
Wszystko można zajechać. Przypomniało mi się dzisiaj w ramach stall testu, że kiedyś robiłem go nieświadom tego i było coś koło 2tys. obr. Ile kos ma mieć podczas tego testu? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:26
|
|
|
jaroz napisał/a: | WieSiu, jak się przy 240km/h nie rozpadła, to i chwilowe obciążenie hamulcem wytrzyma |
Przy 240 masz wszystko mechanicznie spięte na sztywno, a podczas stall testu masz wzmocnienie momentu na konwerterze.
Także porównanie od czapy. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|