$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu.
Autor Wiadomość
GuitarMan 
LZ57998



Auto: Sierra '91 1.8 TD GL, Scorpio '98 2.3 GHIA
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2014
Skąd: Zamość
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 07:23   

Z dwa nie ruszałem, ale jak ruszam z trybu zimowego, to nic nie wyskakuje (-:
_________________
Ford Sierra 1.8 TD Sedan GL '91
Ford Scorpio 2.3 Sedan GHIA '98
Rover 200 1.4 Black Edition '99
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 07:31   

Tryb zimowy rusza z 2
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 11:48   

Struna napisał/a:
stall robiłem każdemu automatowi jaki miałem
na czym to polega? w skrócie :)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 11:59   

jaroz napisał/a:
Struna napisał/a:
stall robiłem każdemu automatowi jaki miałem
na czym to polega? w skrócie :)


na przykladzie innego auta pierwszy z brzegu wynik z google: http://landklinika.pl/ind...erna&Itemid=130

a na forum to juz wiele razy bylo opisywane i wydawac by sie moglo,ze kazdy wieloletni uzytkownik tego forum powinien wiedziec co to,zwlaszcza jak ma automat :D
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 12:03   

może czasem lepiej nie robic bo sie rozleci :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 13:28   

WieSiu, akurat całkiem niedawno czytałem obszerny artykuł m.in. o tym. Zapytałem dla upewnienia się. Akurat podałeś bardzo przejrzysty opis, a mi bardziej zależało na "legendzie", która jest w Twoim opisie, a która mówi jak odczytać wynik pomiaru. Dziękuję.
Jankes napisał/a:
może czasem lepiej nie robic bo sie rozleci
nie bój żaby, nie rozleci, a poza tym lepiej jak się ma już rozlecieć, to lepiej pod domem, a nie w trasie ;)

A jaki jest "w normie" wynik dla Scorpio? W sensie jakie obroty ma mieć unormowane?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Ostatnio zmieniony przez jaroz |16 Paź 2015|, 2015 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 14:40   

Teraz sprawdzisz nadwyrzysz a potem w trasie się rozleci ;)
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 15:22   

WieSiu, jak się przy 240km/h nie rozpadła, to i chwilowe obciążenie hamulcem wytrzyma :P
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 16:20   

jaroz, a masz dodatke chłodzenie oleju że tak szybko jeździsz?
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 16:23   

w kosie BOA to z fabryki powinno być :)
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 17:19   

No ale do dużych obciążeń to ta chłodnica raczej się nie nadaje i warto mieć dodatkowa. Tak tylko pytam bo jak ja swoim jechałem prawie tak szybko przez 150 km tyle że w upał i co chwile gaz hamulec,to niestety skrzynia tego nie wytrzymała i bo straciłem lockupa :(

A olej w skrzyni kiedy zmieniales?
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |16 Paź 2015|, 2015 17:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 20:06   

WieSiu napisał/a:
a masz dodatke chłodzenie oleju że tak szybko jeździsz?
oczywiście bo...
Maross napisał/a:
w kosie BOA to z fabryki
:)
WieSiu napisał/a:
No ale do dużych obciążeń to ta chłodnica raczej się nie nadaje
to raczej w autach z USA. Kos, raz że ma odpowiednią chłodnicę,a dwa, że skrzynia jest wzmocniona.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 20:23   

jaroz napisał/a:
raz że ma odpowiednią chłodnicę,a dwa, że skrzynia jest wzmocniona.


co nie znaczy,ze nie mozna jej zarżnąc
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |16 Paź 2015|, 2015 21:27   

Wszystko można zajechać. Przypomniało mi się dzisiaj w ramach stall testu, że kiedyś robiłem go nieświadom tego i było coś koło 2tys. obr. Ile kos ma mieć podczas tego testu?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:26   

jaroz napisał/a:
WieSiu, jak się przy 240km/h nie rozpadła, to i chwilowe obciążenie hamulcem wytrzyma :P

Przy 240 masz wszystko mechanicznie spięte na sztywno, a podczas stall testu masz wzmocnienie momentu na konwerterze.
Także porównanie od czapy. ;)
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group