$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wolne obroty dohac mk2
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty dohac mk2
Autor Wiadomość
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |25 Gru 2014|, 2014 10:32   

lukas2 napisał/a:
I przyczepkę z dystrybutorem


tak tak :P bo 2,9 to paaanie ze 30 lytry musi spalić :P
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |25 Gru 2014|, 2014 12:39   

lukas2 napisał/a:
pepi napisał/a:
bardziej coś z przepustnicą

Przepustnica też podmieniona cały czas to samo

Wymieniałeś przepustnicę czy potencjometr ? :)
Przepustnica może być brudna , może przyda jej się porządna kąpiel z szorowaniem ? :)
_________________
Scorpio forever
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |25 Gru 2014|, 2014 13:55   

YaKuZ napisał/a:

lukas2 napisał/a:
I przyczepkę z dystrybutorem


tak tak bo 2,9 to paaanie ze 30 lytry musi spalić

Właśnie podobne durne myślenie powstrzymało mnie przed zakupem cosa , czego teraz żałuje ale to nic , jeszcze wszystko może się zdarzyć :)
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |26 Gru 2014|, 2014 10:03   

Romek przepustnica tez była wymieniana i przy okazji wykąpana kompleksowo została. Jest czysta bo patrzałem ostatnio.

A i dajcie se na luz z wyższością 2.9 nad dohacem. Każdy jeździ czym mu pasuje. Ja jestem zadowolony ze swojego dohacyka.
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |26 Gru 2014|, 2014 10:08   

Ja też :) w szczegulności jak smarze kapcia :)
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
Tomasz czechy 


Auto: Sierra 92 DOHC, automat, hatch
Dołączył: 21 Lis 2013
Skąd: Lubań
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 15:12   Re: wolje obroty dohac mk2

lukas2 napisał/a:

Wczoraj założyłem nowego krokowca i zmieniło się że po jego odłączeniu auto gaśnie czyli prawidłowo, lewizny brak.

za 100 razy pisalem, po odłączeniu krokowca musi silnik dzialac na wolnych obrotach
ok 750-850 rpm !!!! Tak bylo ustawiane we fabryce, jak gasnie to zle, nawet potem niemozna zrobic diagnostyke v trybie dynamicznym ....
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 17:47   

Tomasz czechy napisał/a:
za 100 razy pisalem, po odłączeniu krokowca musi silnik dzialac na wolnych obrotach
ok 750-850 rpm


hmmm jakieś nowości...a skąd będzie brał tlen skoro przepustnice zamknięte i zawór ebj będzie zamknięty?
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Tomasz czechy 


Auto: Sierra 92 DOHC, automat, hatch
Dołączył: 21 Lis 2013
Skąd: Lubań
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 18:16   

Od tego jest wlasnie ten By-pass okolo przepustnicy ( ta srubka obok przepustnicy )
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 19:30   

YaKuZ napisał/a:
a skąd będzie brał tlen skoro przepustnice zamknięte i zawór ebj będzie zamknięty?

Z powietrza :):
_________________
Scorpio forever
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 20:56   

może masz jakość bezczelność :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 21:13   

chyba "bezszczelnośc" :P
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 21:21   

bardziej od szczelności :)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 21:34   Re: wolje obroty dohac mk2

Tomasz czechy napisał/a:
lukas2 napisał/a:

Wczoraj założyłem nowego krokowca i zmieniło się że po jego odłączeniu auto gaśnie czyli prawidłowo, lewizny brak.

za 100 razy pisalem, po odłączeniu krokowca musi silnik dzialac na wolnych obrotach
ok 750-850 rpm !!!! Tak bylo ustawiane we fabryce, jak gasnie to zle, nawet potem niemozna zrobic diagnostyke v trybie dynamicznym ....

Gdzie takie bajki puszczają?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |28 Gru 2014|, 2014 03:17   

Też pierwsze słyszę że bez krokowca silnim pracuje... w oczatym gaśnie od raxu po odłączeniu ebj....u mnie w mk2 też jak mu śrubę wkręcę ;-) więc lewizny żadnej nie ma
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Tomasz czechy 


Auto: Sierra 92 DOHC, automat, hatch
Dołączył: 21 Lis 2013
Skąd: Lubań
Wysłany: |28 Gru 2014|, 2014 10:27   

A dlaczego jest u przepustnicy by-pass?
Jak zrobisz test dynamiczny jak po kodu 60 ecu odlacza krokowiec i silnik gasnie ....???
Prawidlowe ustawienie biegu jalowego trzeba robic v trybie diagnostycznym 60, i ustawia sie o 100-150 rpm mniej niz trzyma krokowiec.
Jak sie nieznasz na diagnostce to mozna wyregulowac bieg jalowy tym zposobem:
1. Umyta czysta przepustnica ( wymyta i dziurka dla by-pass, za 20-25 lat jest napewno zaklejona, dlatego gasnie po odlaczenie krokowca )
2. Podgrzany silnik ( min 80°C )
3. wszystko z el. wylaczone ( swiatla, dmuchawa, radio ... )
4. odlaczasz krokowiec i szrubka regulujesz obroty na 750 rpm
5. podpinasz zpowrotem krokowiec
6. koniec
Tym zposobem sie regujuje obroty na dohc 8V, ohc efi, Ohv 6V efi ( u ohc i ohv sie ustawia szrubka ktora podpiera klape przepustnicy )
Tak robia wszystkie serwisy forda na zachodzie, polska to nie zachod :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group