$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Odczytywanie kodów błędów ABS scorpio mk I
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odczytywanie kodów błędów ABS scorpio mk I
Autor Wiadomość
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |26 Cze 2016|, 2016 01:38   

Trzeba by się przyjrzeć lewemu tylnemu czujnikowi i kabelkowi.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Grześ 


Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Mar 2008
Skąd: Katowice
Wysłany: |26 Cze 2016|, 2016 08:07   

pablo19 napisał/a:
Trzeba by się przyjrzeć lewemu tylnemu czujnikowi i kabelkowi.


No to ja zasugeruję (doświadczenia z czasów jeszcze MK1) użycie omomierze i ew. oscyloskopu ... Jak to tylny, to pod kanapą jest złącze i tam najłatwiej pomierzyć. Rezystancja ok. 900-1100 Omów oidp, sygnał na oscyloskopie powyżej 1 V przy takim spokojnym kręceniu kołem 1 obr/sek - ale tego niestety dokładnie nie pamiętam. Było gdzieś w sieci, a i chyba na tym forum też.
_________________
Pozdrawiam

Grzegorz
 
 
wodzu-4 



Auto: '96 2.3 ASB sedan/'94 2.0 sedan
Dołączył: 12 Lut 2014
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: |26 Cze 2016|, 2016 10:18   

No domyślam się ze trzeba dokładnie sprawdzić te czujnik (wiem o złączu po tylną kanapa i kiedyś nawet tam sprawdzałem - ale dawno przy innej awarii i wtedy było OK)
Ale jak mam rozumieć pozostałe kody błędów a zwłaszcza te których nie ma w opisach czyli 1-7 i 6-2 ??
Jutro zabieram się za sprawdzanie wiec napisze co wyszło z obliczeń
_________________
'94 2.0 sedan
'96 2.3 ASB sedan
 
 
Grześ 


Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Mar 2008
Skąd: Katowice
Wysłany: |7 Paź 2016|, 2016 11:13   

trzypion napisał/a:
Czyli w wypadku Mk1 styk 23 na złączu do masy, właczyć zapłon i powinien wymrugać co go boli.


Ten styk wewnątrz modułu niestety nie jest do niczego podłączony - w MK1 nie ma kodów migowych niestety. Niedawno jeden taki wybebeszyłem.

Czujniki to najlepiej oscyloskopem w czasie jazdy sprawdzić. Wszystko wtedy wyjdzie - ja do tego użyłem niesprawnego modułu, na zewnątrz 4 kabelki + masa, i pomiar w czasie jazdy. Wyszedł zanikający sygnał na LP.
_________________
Pozdrawiam

Grzegorz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group