$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - płyn znika
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
płyn znika
Autor Wiadomość
Marcin 
-=Marcin=-



Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |4 Sie 2004|, 2004 09:39   

a ogrzewania uzywałeś od tamtej pory? może nagrzewnica jest pusta, ja zmieniałem płyn w listopadzie 2 lata temu i niby było ok, ale po 2 kilometrach jak włączyłem ogrzewanie to zaczęło trochę płynu brakowac, pozatym podczas jazdy na wzniesieniach tez trochę go polało po cąłym silnki i trochę było mało, ale jak wróciłem do domu to dolałem ile brakuje i jest OK do dzisiaj
_________________
Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r 8)
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r 8)
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 21:05   

Oglądnij świece zapłonowe, z reguły - jeśli przedmuchuje uszczelkę, albo kanały, czy gniazda-świece są czystsze. Pomiar kompresji też troszke podpowie.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 21:20   

Ale nie zaszkodzi chyba podjechać do jakiegoś warsztatu aby sprawdzili czy nie wydmuchało uszczelki, koszt raczej niewielki (u nas robią to gratis), a przynajmniej masz pewność. Już chyba o tym pisałem kiedyś kumpel też miał podobnie olej czyściutki, płyn również - tylko płynu ubywało. Poszła uszczelka.
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 21:30   

no, to nie Poldek, rzadko wali płyn w olej, czy na odwrót, zwłaszcza w DOHCu, także-zdiagnozuj to faktycznie czym prędzej, będziesz wiedział na czym stoisz.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 08:14   

wszystkie jednakowe??
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 11:53   

no, to teraz wyczyść, pojeździj i dokładnie się przyjrzyj tej jaśniejszej
mokra być nie musi
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 12:02   

Przy takiej temperaturze jaka panuje w silniku to swieca nie bedzie mokra, chyba ze duzo plynu przedostaje sie do cylindra ale wtedy to by kulał na jeden gar.
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 13:33   

na zapalonym silniku odkrecic korek zbiornika wyrownawczego plynu i popatrzec/posluchac czy z tej gornrj rurki wydmuchuje powietrze czy nie. Jka pojdzie uszczelka to przedmuch jest cylinder - chlodzenie, do oleju nie przedostaje sie. A no i plyn bedzie syfny i bedzie nierowno pracowal, i spalal wode czyli dymil na bialo.
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 19:05   

a niekoniecznie, wszystko zależy do jakiej temp. w czasie jazdy się zagrzeje i na ile pracuje pęknięcie/wydmuchanie, a jak odkręcisz korek na pracującym silniku, to Z DOLNEGO węża przy przegazówce nie wyrzuca płynu??
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
seru123
[Usunięty]

Wysłany: |10 Sie 2004|, 2004 17:58   

Kup CocaCole ........z pustej 1.5l butelki odetnij dno, wsadz ja pyskiem do zbiorniczka (uszczelnij prowizorycznie) zalej do polowy plynem zapal silnik i patrz co sie dzieje. Jak bedzie wywalalo plyn przy mocnym przegazie albo beda szly babelki to sprawa jasna.........tylko obserwuj akcje od zimnego do b goracego silnika, tak jak VIK pisal nieszczelnosc moze sie pojawiac i znikac w zaleznosci od temperaturki .
pzdr
Sebastian
 
 
inmar
[Usunięty]

Wysłany: |23 Sie 2004|, 2004 19:55   

właśnie mam taki sam problem,dolewam raz na miesiąc ok 0,5 litra a nic nie widać ani w spalinach ani na silniku czy to jest zimny czy ciepły.Byłem u mechanika to powiedział mi że mam się nie martwić i wiele aut tak ma ale to nie jest normalne przeca
 
 
TCQ
[Usunięty]

Wysłany: |25 Wrz 2004|, 2004 10:31   

Pershing napisał/a:
Przy takiej temperaturze jaka panuje w silniku to swieca nie bedzie mokra, chyba ze duzo plynu przedostaje sie do cylindra ale wtedy to by kulał na jeden gar.

Gdyby tak było to ciśnienie by chłodnice i nagrzewnice rozsadziło, miałem tak w escorcie, pękła mi głowica, ciśnienie z cylindra poszło na układ wodny i rozsadziło chłodnice i nagrzewnice, możecie sobie wyobrazić jaki remont przeszłem przez to.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group