płyn znika |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |4 Sie 2004|, 2004 09:39
|
|
|
a ogrzewania uzywałeś od tamtej pory? może nagrzewnica jest pusta, ja zmieniałem płyn w listopadzie 2 lata temu i niby było ok, ale po 2 kilometrach jak włączyłem ogrzewanie to zaczęło trochę płynu brakowac, pozatym podczas jazdy na wzniesieniach tez trochę go polało po cąłym silnki i trochę było mało, ale jak wróciłem do domu to dolałem ile brakuje i jest OK do dzisiaj |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 21:05
|
|
|
Oglądnij świece zapłonowe, z reguły - jeśli przedmuchuje uszczelkę, albo kanały, czy gniazda-świece są czystsze. Pomiar kompresji też troszke podpowie. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 21:20
|
|
|
Ale nie zaszkodzi chyba podjechać do jakiegoś warsztatu aby sprawdzili czy nie wydmuchało uszczelki, koszt raczej niewielki (u nas robią to gratis), a przynajmniej masz pewność. Już chyba o tym pisałem kiedyś kumpel też miał podobnie olej czyściutki, płyn również - tylko płynu ubywało. Poszła uszczelka. |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Sie 2004|, 2004 21:30
|
|
|
no, to nie Poldek, rzadko wali płyn w olej, czy na odwrót, zwłaszcza w DOHCu, także-zdiagnozuj to faktycznie czym prędzej, będziesz wiedział na czym stoisz. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 08:14
|
|
|
wszystkie jednakowe?? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 11:53
|
|
|
no, to teraz wyczyść, pojeździj i dokładnie się przyjrzyj tej jaśniejszej
mokra być nie musi |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 12:02
|
|
|
Przy takiej temperaturze jaka panuje w silniku to swieca nie bedzie mokra, chyba ze duzo plynu przedostaje sie do cylindra ale wtedy to by kulał na jeden gar. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 13:33
|
|
|
na zapalonym silniku odkrecic korek zbiornika wyrownawczego plynu i popatrzec/posluchac czy z tej gornrj rurki wydmuchuje powietrze czy nie. Jka pojdzie uszczelka to przedmuch jest cylinder - chlodzenie, do oleju nie przedostaje sie. A no i plyn bedzie syfny i bedzie nierowno pracowal, i spalal wode czyli dymil na bialo. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Sie 2004|, 2004 19:05
|
|
|
a niekoniecznie, wszystko zależy do jakiej temp. w czasie jazdy się zagrzeje i na ile pracuje pęknięcie/wydmuchanie, a jak odkręcisz korek na pracującym silniku, to Z DOLNEGO węża przy przegazówce nie wyrzuca płynu?? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
seru123 [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Sie 2004|, 2004 17:58
|
|
|
Kup CocaCole ........z pustej 1.5l butelki odetnij dno, wsadz ja pyskiem do zbiorniczka (uszczelnij prowizorycznie) zalej do polowy plynem zapal silnik i patrz co sie dzieje. Jak bedzie wywalalo plyn przy mocnym przegazie albo beda szly babelki to sprawa jasna.........tylko obserwuj akcje od zimnego do b goracego silnika, tak jak VIK pisal nieszczelnosc moze sie pojawiac i znikac w zaleznosci od temperaturki .
pzdr
Sebastian |
|
|
|
|
inmar [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sie 2004|, 2004 19:55
|
|
|
właśnie mam taki sam problem,dolewam raz na miesiąc ok 0,5 litra a nic nie widać ani w spalinach ani na silniku czy to jest zimny czy ciepły.Byłem u mechanika to powiedział mi że mam się nie martwić i wiele aut tak ma ale to nie jest normalne przeca |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Wrz 2004|, 2004 10:31
|
|
|
Pershing napisał/a: | Przy takiej temperaturze jaka panuje w silniku to swieca nie bedzie mokra, chyba ze duzo plynu przedostaje sie do cylindra ale wtedy to by kulał na jeden gar. |
Gdyby tak było to ciśnienie by chłodnice i nagrzewnice rozsadziło, miałem tak w escorcie, pękła mi głowica, ciśnienie z cylindra poszło na układ wodny i rozsadziło chłodnice i nagrzewnice, możecie sobie wyobrazić jaki remont przeszłem przez to. |
|
|
|
|
|