pochłaniacz wilgoci |
Autor |
Wiadomość |
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Lis 2014|, 2014 23:56
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | klima |
No wlasnie tak sie zastanawiam, klima nie daje rady ?
Ja w swoim laduje do bagaznika sprzet po nurkowaniu prosto z wody(temperatury obecnie nie ulatwiaja suszenia go na zewnatrz) i tak sobie jezdzi w bagazniku np skrzydlo czy automat.
Przez pierwsze 30 min moze tylna szyba zaparowana ale pozniej juz jest spokoj(do nastepnego nura, juz sie boje co to bedzie w zimie |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 02:02
|
|
|
W zimie co będzie, niczego nie będzie, Kononowicz będzie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 08:47
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | juz sie boje co to bedzie w zimie | - zamarznie ... a na serio to ja rozkładam sprzęt przed włożeniem na jakieś pół godziny, by go przewiało, i nie ma problemów. No i w Jeepie jest w bagażniku wanna na mokre rzeczy - później tylko z niej wylewam. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 08:49
|
|
|
Jak to co będzie? Młotek do lodu sobie kupić trzeba
Gdzieś mi się walały takie małe torebeczki z rożnych sprzętów elektro
Muszę je zebrać i zainstalować w jednym aucie |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 10:51
|
|
|
bingo napisał/a: | sobolaqe napisał/a: | juz sie boje co to bedzie w zimie | - zamarznie ... a na serio to ja rozkładam sprzęt przed włożeniem na jakieś pół godziny, by go przewiało, i nie ma problemów. |
Bardziej mi o parowanie chodzilo
Zanim sie ten diesel nagrzeje to troche mija, klima tez w zimie nie ma lekko
A z wody do domu to mam 2-3 km wiec moge zapomniec ze mi sie nagrzeje.
Nie planuje sprzetu w zimie trzymac w bagazniku(mimo ze i w pracy i w domu mam garaz).
Mokry zwiniety suchy by mi szlak trafil jak bym go non stop w bagazniku trzymal |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
Ostatnio zmieniony przez sobolaqe |4 Lis 2014|, 2014 10:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 18:12
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | Zanim sie ten diesel nagrzeje to troche mija | - no bo w prawdziwym dieslu grzałki powinny być zawsze montowane. U mnie od załączenia do ciepłego mija może z 30 sekund. Szybcie na pewno odmraża przednią szybę niż elektryka w scorpio. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 19:08
|
|
|
bingo napisał/a: | sobolaqe napisał/a: | Zanim sie ten diesel nagrzeje to troche mija | - no bo w prawdziwym dieslu grzałki powinny być zawsze montowane. |
3p Ci moze cos powiedziec na temat mojego samochodu wiec co sie bede powtarzac ze to francuski zlom
A na powaznie to chyba(z naciskiem na chyba) w niektorych wersjach na zimniejsze klimaty bylo to montowane w 407.
Wiem ze taki patent wystepuje w niektorych dieslach(tych bardziej oszczednych co generuja dosc malo ciepla) ale nie wiem czy to jest w wiekszosci czy mniejszosci.
Tak czy inaczej masz racje ze bardzo przydatny patent. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 20:26
|
|
|
Grzałki w małym obiegu to praktycznie norma w dieslach już od wielu lat.
Taki stary focus 1 1.8 tddi nawet to miał.
Taki blok z trzema świecami żarowymi grzejącymi płyn.
Uruchamia to komp po odpale i steruje w korelacji z ECT. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 21:38
|
|
|
Dokładnie, takie coś ma prawie każdy diesel produkowany od 2000 roku, a nawet i wcześniej.
Tyle że sobie ludzie nie zdają sprawy z istnienia takich klocków, a świeca żarowa wieczna nie jest. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 22:05
|
|
|
Struna napisał/a: | Dokładnie, takie coś ma prawie każdy diesel produkowany od 2000 roku, a nawet i wcześniej.
Tyle że sobie ludzie nie zdają sprawy z istnienia takich klocków, a świeca żarowa wieczna nie jest. |
No czekaj, ale to powinien komp tym sterowac tak ?
Nie jest wymagana zadna akcja uzytkownika ?
nie mowie o wersji skandynawskiej gdzie sie samochod pod 220V podpina
Bo wg mnie to o czym pisal Bingo to jest bardziej pod katem grzania wnetrza samochodu a nie silnika. Cos jak wspomaganie nagrzewnicy w zwiazku z tym ze nowe diesle malo ciepla oddaja i nie zawsze starcza go na nagrzanie srodka jak na zew jest zimno. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
Ostatnio zmieniony przez sobolaqe |4 Lis 2014|, 2014 22:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2014|, 2014 23:20
|
|
|
To jest w małym obiegu, więc wpływa błyskawicznie również na ogrzewanie wnętrza.
Zazwyczaj steruje komp, ale są też układy przekaźnikowe-czasowe. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |5 Lis 2014|, 2014 07:26
|
|
|
To inna grzałka, ta grzeje powietrze tylko, aczkolwiek efekt identyczny. Stosowane są różne patenty przez różnych producentów - jedni grzeja płyn przed nagrzewnicą, inni bezpośrednio powietrze. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|