pracuje na 3 gary |
Autor |
Wiadomość |
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 11:34
|
|
|
Jakie rozbawienie? Usmiech radości, że Ci działa |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Woj000
Auto: 93 2.0 DOHC kombi
Dołączył: 19 Lip 2005 Skąd: Kielce
|
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 11:44 aha !
|
|
|
Aha ! Bez okularów wydawało mi się ze te usmieszki jakieś drwiace takie. |
|
|
|
|
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 12:36
|
|
|
Moja szklana kula nie zawodzi |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 14:20
|
|
|
Podłączę się pod temat , żeby nie zakładać nowego wątku.
Miesiąc temu zaczęło się od tego że :
1.pierwsze odpalenie rano od dotyku (czyli jak zawsze) natomiast później im krótsze przerwy pomiędzy kolejnymi odpaleniami tym dłuższe kręcenie rozrusznikiem, nawet do 5-6 sek zanim odpalił.
2. w zeszłym tygodniu w drodze z Wa-wy zaczęło nagle podczas jazdy szarpać jakby chciał zdechnąć, po przełączeniu na benie wszystko wróciło do normy.
3. Na gazie objaw taki jakby palił na 2 gary prawie zdycha, dopiero przy bucie powyżej 3500 rpm pracuje równo.
4. Jeżdżę od tygodnia na benie (bo inaczej się nie da) wszystko działa idealnie- odpalenie na tyk za każdym razem. |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 14:22
|
|
|
Cewki masz ori czy zdrutowane na jedną np z focusa?? |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 14:29
|
|
|
cewki oryginalne |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 14:43
|
|
|
To od tego zacznij-wywal oryginały i załóż cewkę np z focusa,ja do swojego 2.3 zadrutowałem cewkę MC z escorta mkVII z jakimiś byle jakimi przewodami i problemy na lpg skończyły się raz na zawsze
W moim przypadku też od dołu nie dawał rady na lpg,miałem wrażenie jakby wywalało zapłon i pracował na 3 cylindry,przy pałowaniu szedł jak burza i równo pracował,wymieniłem wcześniej przewody i świece na nowe MC oraz kupiłem ori używki cewki z auta bez lpg-pomogło na dwa tygodnie. Później założyłem cewkę z escorta i wywaliłem świece MC bo przebicie miały(prawie nowe),założyłem NGK V-LINE 12 Made in Japan i do końca jego żywota problemów już nie było
A świece jakie masz?/ Ile na nich nalatane?? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 16:19
|
|
|
buku napisał/a: | w zeszłym tygodniu w drodze z Wa-wy zaczęło nagle podczas jazdy szarpać jakby chciał zdechnąć, po przełączeniu na benie wszystko wróciło do normy. |
zdiagnozuj gazownię, może wtrysk któryś się poddał. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 19:52
|
|
|
Świece wymieniłem z 500 km temu.
Umówię się do Czakramu w Tarnowie bo w Mielcu nie ma gazowników. |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |16 Maj 2015|, 2015 13:02
|
|
|
jak struna mówi, zacznij od posłuchania pracy wtrysków, czy je słychać. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |7 Lip 2015|, 2015 13:52
|
|
|
Diagnoza - padł parownik i jeden wtrysk. Wymienione...koszt 780 pln.
Po dwóch dniach wróciłem bo z zatrzymanego pojazdu na światłach , jak dodam mocniej gazu to "żabkę" robi. diagnoza - świece kable cewki... kosztów nie podliczam na razie bo jestem bankrutem. |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lip 2015|, 2015 13:54
|
|
|
To co to za wypasiony reduktor i wtryski ze az 780zł |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |7 Lip 2015|, 2015 18:38
|
|
|
buku, skoro nie pomogło, to niech Ci zwrócą kasę (- robota) i jedź do innego (kumatego) mechanika. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
|