$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Simmering wałka wejściowego dyfra
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Simmering wałka wejściowego dyfra
Autor Wiadomość
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 10:04   Simmering wałka wejściowego dyfra

Padł sobie, więc czas na wymianę.
Ma ktoś wymiary? Wiem, moge wydłubac i pojechać do sklepu, tylko tak się składa, że pracuje koło takiego sklepu, a auto stoi na drugim końcu miasta, więc bym trochę podróży zaoszczędził ;)

Pytanie numer dwa - po odkręceniu nakrętki flansza schodzi z duzymi problemami? Nie wiem jak mocny ściągacz bedzie potrzebny. A może wystarczy płaskownik z dwoma dziurami i dokręcanie śrubami mocującymi wał?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
Ostatnio zmieniony przez trzypion |6 Sie 2014|, 2014 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 14:18   

Flansza zejdzie palcami, a uszczelniacz zamów po VINie w ABC Focus na 29tej.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 16:14   

Flansza zaiste, palcami zeszła :D Dobra flansza :D
Simmering 75x40x11 (ostatnia cyferka to grubość, nie jest krytyczna, od 10 do 15 wejdzie) ;)
Najpierw sprawdzę ile krzykną i w ABC, i w Specjalu na Gromadzkiej. W końcu to zwykły, bezciśnieniowy uszczelniacz do gęstego oleju.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
Ostatnio zmieniony przez trzypion |8 Sie 2014|, 2014 08:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 17:13   

Pewnie wydasz kilka złotych :D
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 17:44   

Vitonowy ma być i tak jakby "odwrotny".
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 20:02   

Czekaj, rozszyfruj mi te dwa określenia?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
gucio 



Auto: 97 2.9 24v sedan+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 23 Paź 2007
Skąd: Łańcut
Wysłany: |6 Sie 2014|, 2014 22:04   

czy pewny jesteś czy to simmering puścił czy wycieg jest na flaszy spod podkładki zawalcowanej co się ją dokręca?? ja mam już drugi taki przypadek.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 02:09   

Viton - taki materiał
Odwrotny - kwestia kierunku obrotów uszczelnianego elementu wirujacego.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 06:56   

Odwroty kształtem, w sensie, jest jakby "negatywem" typowych uszczelniaczy. A obroty ma prawe.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 09:46   

Zaryzykuje i wsadze klaszyczny maszynowy - w końcu tam ani temperatury, ani ciśnienia nie ma :D A co do podkładki, to nie namierzyłem takowej. Czyli pod nakrętkę pójdzie silikon (mam nadzieję, że puryści nie czytają ;) )
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
Ostatnio zmieniony przez trzypion |7 Sie 2014|, 2014 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 11:00   

Temperatura jest jak najbardziej.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 11:07   

Ile? Biorę taki do 260 stopni, chyba wytrzyma ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 11:16   

no takiej to tam z pewnością nie ma :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Sie 2014|, 2014 11:26   

O ile pamiętam, to te najtańsze wytrzymują gdzies do 120 stopni - tez bym sie nei spodziewał takich temperatur w tej okolicy. Co prawda tłumiki troche grzeją, ale bez przesady....
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
tom_stm 


Auto: ford scorpio kombi 93r 2.3 16v
Dołączył: 21 Mar 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: |7 Mar 2017|, 2017 19:14   

trzypion napisał/a:

Simmering 75x40x11 (ostatnia cyferka to grubość, nie jest krytyczna, od 10 do 15 wejdzie) ;)


To jest uszczelniacz do dyfra z oczatego ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group