$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - podłączenie przełącznika stag 2 w.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
podłączenie przełącznika stag 2 w.
Autor Wiadomość
waljas 


Auto: 96 2,0 16V, sedan+lpg
Dołączył: 17 Kwi 2014
Skąd: kleszczewo
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 19:43   podłączenie przełącznika stag 2 w.

Witam.
Posiadam forda scorpio 2,0 16V rok 1996 z instalacją gazową II-generacji AG holenderską.
Od jakiegoś czasu mam problemy z sterownikiem do gazu raz przełącza na gaz innym razem nie, przestał działać silnik krokowy (silnik wymieniony na inny oryginalny ,sprawny) w każdym razie wiele problemów .Zimne luty zlikwidowane w sterowniku zlikwidowane i nic.
Założyłem BLOS-a i problem z poprawnością pracy silnika znikł.ale nadal pozostaje problem z przełączaniem na gaz.Więc postanowiłem wywalić sterownik gazu i założyć Przełącznik gazu STAG 2 W. Z tąd moje pytanie czy ktoś wie gdzie konkretnie podpiąć to ustrojstwo w moim scorpio.W schemacie wiele rzeczy jest jasne ale nie wiem w którym miejscu podpiąć kabel do elektrozaworu benzyny(Jego nie ma) Myślę że raczej trzeba by do listwy sterującej wtryskami by je rozłączało jak jest na gazie.Mile widziane wszelkie sugestie.
_________________
Witam wszystkich forumowiczów.
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 20:19   

witaj
przy wtrysku jest inaczej
brązowy to sygnał obrotów zmiana paliwa -zazwyczaj z cewki -masa

wtryskiwacze odcinasz plusy i dajesz właśnie żółty kabel i przekaznik
niebieski to lpg
czarny -masa plus czerwony
biały rezerwa :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
waljas 


Auto: 96 2,0 16V, sedan+lpg
Dołączył: 17 Kwi 2014
Skąd: kleszczewo
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 20:29   

Dzięki jutro idę instalować powiadomię o rezultatach :)
_________________
Witam wszystkich forumowiczów.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 21:25   

Jak odetniesz już plusy wtryskiwaczom to sprawdź, czy odciąłeś przy okazji plus dla EBJ-ota (po Twojemu silniczka krokowego). Jeżeli odciąłeś to daj obejście od EBJ przed miejsce gdzie odcinasz plusy wtryskiwaczom i wsio.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |29 Lip 2014|, 2014 21:32   

to chyba tylko przy 12 v ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |30 Lip 2014|, 2014 07:36   

Przy DOHC 8v chyba podobnie.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
waljas 


Auto: 96 2,0 16V, sedan+lpg
Dołączył: 17 Kwi 2014
Skąd: kleszczewo
Wysłany: |30 Lip 2014|, 2014 20:19   

Zabrałem się za regenerację wiązki silnika ponieważ ta była z wcinkami do kompa II-generacji,a posiadałem nie tknięta.Dla tego trochę to potrwa.
Przełącznik podłączę do wiązki zregenerowanej.Powiadomię o rezultacie.
_________________
Witam wszystkich forumowiczów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group