Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki system do mojego BOB-a?
Autor Wiadomość
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:39   

aviator napisał/a:
I znowu poziom dyskusji spada. Strasznie Kamil nerwowy jesteś a i z reklamy zrobiłeś juz antyreklame...


Jestem nerwowy, bo łatwo nie miałem, to co mam, zawdzięczam tylko i wyłącznie sobie. Czy ja wiem czy antyreklame? z tym się raczej nie zgodzę :)

[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 15:44 ]
Kevin Xy napisał/a:
bardzo dobrze ze jetes samoukiem, podobnie ak ja, dlatego uwazam ze kluczem do samouki w temacie LPG jest interface i probowanie costam samemu sie pouczyc, a nie za kazdym razem latac kawal drogi, marnujac kase a przede wszystkim czas
a Ara i tak wymiana calej wiazki nie ominie


Dlatego kupiłem ostatnio interfejs do kompa gazu, ale nie po to by poprawiać po nich, a po to by to zrozumieć jak powinno wyglądać, porobić zrzuty ekranu itp, ja nigdy nie miałem do czynienia z sekwencją, a wiem że chłopaki dzielą się wiedzą z tymi co chcą ich słuchać i się ich radzić i z wzajemnością, u siebie w mk1 sam przerobiłem na blosa z II gen, wiem żadna filozofia ale to zapoczątkowało iż zainteresowałem się pozostałymi generacjami, nie nazwę się jakimś pro gaziarzem, ale podstawowe rzeczy opanuje sam, a jeżeli chodzi o ustawianie przy lapie to uwierz że wole wydać na paliwo niż bawić się sam i coś spieprzyć, dużo czytam, dużo testuje... nie raz robie jakąś "fuszerkę" dla znajomych, ale na pewno nie podejmuję się czegoś o czym nie mam zielonego pojecia.
_________________
Jest:
'87 Mk1 2.9 12V MSB habeta +BLOS
'94 Mk2 Boa 2.9 24V MSB kombi +SEKW.
'96 Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S80, '07, 3.2 AWD, ASB-GT, LPG
Pomógł: 124 razy
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:53   

Znowu widzę emocje i złośliwości ...
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:06   

Adam_2000 napisał/a:
Znowu widzę emocje i złośliwości ...


Wszystko okej Adamie, emocje opanowane dzięki pw do Kevina :)
_________________
Jest:
'87 Mk1 2.9 12V MSB habeta +BLOS
'94 Mk2 Boa 2.9 24V MSB kombi +SEKW.
'96 Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 15:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 22:12   

Myślałem, że w Białymstoku siedzi, dlatego tak napisałem.

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
...ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej.

Ja to chyba wolał bym pojechać do Struny. Niby dalej i drożej, ale być może raz a porządnie ;) i może jak by policzyć wszystkie wycieczki do tych montażystów to wyszło by taniej ;) , a i w góry można skoczyć na mikro wakacje :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 22:20   

ja Grzeska lapalem w piasecznie i po obwodnicy latalismy mk1
teraz czas na mk3 :)
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 22:29   

pablo19 napisał/a:
Faktycznie, mamy tu jeszcze Grzesia na miejscu

jest kolejka :)
ale daje rade,
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 22:45   

podobno teraz to minimum karta korzysci :p
no chyba ze masz dzokera- on robi wszystkie karty, haha
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Aro 
FSTMember020



Auto: 2 x 2,9: 91/95; ASB/ASB; LPG/LPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 06:39   

Fajne rzeczy w moim temacie :D
No nic...
Kamil, jak to się mówi z dobroci serca naraił mi ten zakład, bo wiedział, że u lokalnych lepaków montował nie będę. W rachubę wchodził jeszcze jeden zakład w Siedlcach i w Olsztynie. Obydwie firmy dalej i nikogo tam nie znam. Padło zatem na ALEXA. Dlatego od razu miałem wkalkulowane ewentualne wyjazdy do serwisu. Na razie byłem tam tylko w związku z samym montażem, czyli na montażu właściwym :P i na przeglądzie po 1000km. Rzeczywiście instalki w kosie dopiero się uczą, bo to ich pierwsze i pewnie ostatnie dwa egzemplarze w karierze :D
Dzięki ścieżkom wydeptanym przez Kamila, jak już uruchomię auto, to pojadę tam cały w bieli :)-: na jedną, kompleksową obsługę i tyle. Myślę i mam nadzieję, że tak będzie, bo jak posłucham, jak ludziska walczą z lokalnymi wstawiaczami - bufonami - lepakami to szelki mi spadają. Tam, (w Alex-ie) tak jak Kamil pisze rzeczywiście można pogadać i widać, że Tomek angażuje się w problem. Może z powodu zagrożenia rozgłosem poprzez różne fora, a może tam tak po prostu jest. Nie ważne - starają się. Na pewno, nie nazwał bym ich partaczami, bo to nie w porządku. Nie są alfą i omegą w dziedzinie LPG, ale kto w niej jest? Walnęli zonka z butlą, ale już poprawili. Ja wiem po sobie, że usługę można zjewać, zrobić dobrze i zrobić idealnie. Ta usługa nie jest idealna, ale nie jest też zjewana.
A Kamil broni ich całym swym jestestwem, bo ich zna, ale myślę przede wszystkim w wyniku tych wszystkich najazdów na nich, podgrzewanych dodatkowo wstawkami niektórych egzemplarzy o mniej i bardziej cywilizowanych częściach kraju.
Poza tym młody jest, gniewny i też trochę prowokuje :D
pepi, jeśli chodzi o miedź, to chłopaki, a właściwie ten Tomek przy pierwszej wizycie mi powiedział, że na FARO nie robią. Nie wiem dlaczego. Na pewno nie z zacofania technologicznego bo ich (jako firmy) działalność idzie jak najbardziej rozwojowo.
Cytat:
wystarczy ze Arowi tak zobili ze teraz nie moze odpalic
Kev zbóju, wiesz, że to nie dlatego, więc nie rozkręcaj dodatkowych emocji, bo później napisałeś, że i tak robienie wiązki mnie nie ominie.
Podsumowując - jest dobrze, będzie jeszcze lepiej.
I proszę Was, nie zawalajcie już tematu tą szarpaniną, bo taki był fajny i przydatny, a teraz w tym gąszczu złośliwości ciężko jest wygrzebać użyteczne informacje.

Ale tyradę pizgłem z rańca na przebudzenie :P - dzięki za cierpliwość :)
_________________
2,9 12V '91 sedan ghia ASB LPG "granatnik"
2,9 24V '95 sedan ghia ASB LPG "oczat"
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 07:07   

Tak szczerze mówiąc - ten numer z butlą IMO jest jakiś przesadzony. Owszem, przy bardzo niskim poziomie LPG i przyspieszaniu może zamiast płynnego zaciągnąć już gazowy propan-butan i instalka przełączy na benzynę, a jesli głupsza, to silnik zmuli, Z drugiej strony - dostaje się wczesniej ostrzeżenie 'hej, gaz się kończy, stacja na gwałt!' i można jeszcze pare km zrobić nie przyśpieszając za bardzo, co zresztą jest rozsądne, kiedy się na oparach jedzie.
A montazyści, cóż, do poziomu Struny mało kto się zbliża, więc można w sumie niemal każdy warsztat uznac za partaczy, a z drugiej strony dopieszczanie kosztuje i wątpie, żeby zakład dopieszczający miał wzięcie, szczególnie w okolicy, która do najbogatszych nie nalezy. Przeciętnemu klientowi wystarczy, że bedzie jeździło.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
WieSiu 


Auto: Orion MK1, 1985, ASB
Pomógł: 20 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 07:20   

trzypion, coś chyba nie wiesz co się dzieje przy mocnym przyspieszeniu, albo po prostu masz za słabe auto. Nie było by problemu jakby przy ostatnich km na gazie wywalalo błąd, przecież pisali ze spokojnie zdarzyć się może przelaczenie na benzyne nawet jak jeszcze 1/3 i więcej gazu jest. Ja tak mam od lat w escorcie,ale z lenistwa nie zmieniłem tego, im mniej gazu jest tym jest gorzej ale przelaczenie na benzyne mam czasem nawet przy połowie zbiornika jak ostro pocisne auto.
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 14:31   

trzypion napisał/a:
.... zamiast płynnego zaciągnąć już gazowy propan-butan ...

Przecież gaz to też płyn.
Tutaj jest mowa o zasilaniu reduktora ciekłym LPG.
Chyba zamiast na mechanikę płynów chodziłeś na wagary. ;)


...
trzypion napisał/a:
Z drugiej strony - dostaje się wczesniej ostrzeżenie 'hej, gaz się kończy, stacja na gwałt!' i można jeszcze pare km zrobić nie przyśpieszając za bardzo, co zresztą jest rozsądne, kiedy się na oparach jedzie.
Mi niestety kilka razy zdarzyło się, że koniec LPG i jazdę na benzynie poznałem dopiero jak zauważyłem ruch wskazówki poziomu paliwa.
Dlatego zazwyczaj jeżdżę na licznik i w okolicy 300km rozglądam się za stacją.
_________________
Pozdrawiam

Reader
Ostatnio zmieniony przez Reader |22 Sie 2014|, 2014 14:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 4.2 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 21:15   

nie drze ci się ??
bo u mnie nie da się nie zauważyć
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 22:50   

Piszczyk w przelaczniku Techa to jednak nie to co oddzielny w Stagu.
Mysle nad jakas wizualizacją na desce rozdzielczej.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 12:21   

Reader, może masz źle wybrany typ buzzera, wtedy właśnie jest taki nijako-cichy.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 21:53   

Reader napisał/a:
Piszczyk w przelaczniku Techa to jednak nie to co oddzielny w Stagu

u mnie było tak że jeśli nie słucha się radia na cały regulator to słychać piszczyk,poza tym centralkę gazu mam pod włącznikiem świateł więc w zasięgu wzroku,jak zapali się sama czerwona dioda to widać od razu(przeważnie zerkam na nią co jakiś czas wiedząc że w butli już opary)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group