$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Falujące obroty silnika, po wciśnięciu sprzęgła
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty silnika, po wciśnięciu sprzęgła
Autor Wiadomość
wojtekrobert 


Auto: auto
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2012
Skąd: Opole
Wysłany: |8 Cze 2014|, 2014 23:05   Falujące obroty silnika, po wciśnięciu sprzęgła

Witajcie.
mam pytanie, gdy odpalam maszynę obroty na blacie to około 1500 na biegu jałowym. następnie gdy wciskam sprzęgło, to obroty spadają do około 800, gdy puszczam wynoszą około 900-1000. spotkał się ktoś z czymś takim, czym to może być spowodowane?
a dziś pojawiła się inna rzecz, odpaliłem auto i obroty były w okolicy 800, ale silnik lekko nierówno pracował, trochę ruszało budą i lewarkiem od skrzyni, dodałem mu trochę gazu i wszystko wróciło do normy, czyli do 1500 obr i tak się trzyma.
Ostatnio zmieniony przez wojtekrobert |8 Cze 2014|, 2014 23:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |8 Cze 2014|, 2014 23:15   

normą nie są obroty 1500, a 800.

Sprawdz lewizne i podepnij go pod elema
 
 
wojtekrobert 


Auto: auto
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2012
Skąd: Opole
Wysłany: |9 Cze 2014|, 2014 01:07   

podpiąłem go pod ELM'a, jakie wskazania sprawdzić?

było kilka błędów, ale to chyba jeszcze niepokasowanych zanim zrobiłem wiązki itp, zainteresował mnie tylko ten : B1551 decline release circuit failure, co ten błąd oznacza?

w komorze silnika słyszalem syczenie, okazało się że rurka która idzie od kolektora dolotowego do egr była nieco luźna, jak ręką ją dopchnąłem syczenie ustało i obroty się uregulowały, lecz dalej w granicach powyżej tysiąca. jaki jest możliwy powód tego że są wyższe mimo że mają wynosić 800? no i nie bardzo rozumiem, dlaczego spadają gdy wciskam sprzęgło, obciążenie spada? lecz gdy sprzęgło odpuszczę to zostają niższe już..
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |9 Cze 2014|, 2014 07:03   

Bledy się kasuja po odpieciu akumulatora, mysle ze nie robiłeś wiązki z podpietym aku wiec to świeże błędy
 
 
wojtekrobert 


Auto: auto
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2012
Skąd: Opole
Wysłany: |9 Cze 2014|, 2014 22:31   

zero jakichkolwiek błędów. prawdopodobnie jest lewizna przy przewodzie od egr, jak to załatwię to zobaczę czy będzie poprawa

[ Dodano: |4 Lip 2014|, 2014 22:37 ]
lewizna w tamtym miejscu.
przerobiłem kolektor ssący (zamontowałem alu odlew) oraz uszczelniłem go, co dziwne po odpalenia obroty były prawidłowe, ale syczenie z tamtej okolicy było.. silnik popracował jakiś czas i syczenie ustalo, obroty są prawidłowe. puki co jeżdżę, ale przydało by się to sprawdzić, może kiedyś :) dzięki za pomoc Jankes
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group