$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - duzy a maly reduktor - tak na chlopski rozum :)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
duzy a maly reduktor - tak na chlopski rozum :)
Autor Wiadomość
yagher
[Usunięty]

  Wysłany: |14 Cze 2005|, 2005 22:20   duzy a maly reduktor - tak na chlopski rozum :)

wiec moze ktos mi wytlumaczyc jak chlop krowie na rowie, jak to jest ze z malym reduktorem bedzie mi palil duzo i bedzie mulowaty, a z duzym bedzie mi palil malo (tzn. w normie) i bedzie zwawy, bo jakos nie potrafie sobie tego wytlumaczyc, przeciez jesli jest maly reduktor, nieodpowiedni do silnika 2.9, to racja nie bedzie mial ten silnik mocy, bo bedzie dostawal za malo gazu, a wiec mala wydajnosc reduktora, mniej gazu idzie do silnika, natomiast duzy redukotr, bedzie auto mialo kopa bo dostanie tyle co potrzebuje gazu, a jesli potrzebuje wiecej niz by dostawal na mniejszym reduktorze to wyjdzie tego gazu jeszcze wiecej i spalanie jeszcze wzrosnie

jednak kazdy mowi ze zmaleje, wiec pytam jakim cudem, jesli ktos potrafi mi to wytlumaczyc to bylbym bardzo wdzieczny
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Cze 2005|, 2005 23:41   

Ano reduktor między innymi zmienia fazę gazu z płynnej na lotną i jak masz reduktor za małej mocy to silnik zasysa gaz jeszcze nie lotny a na wpół ciekły - stąd ogromne spalanie i mułowatość auta. Jak masz reduktor o dużej mocy to poprostu nadąża odparowac odpowiednią dawkę gazu do potrzeb silnika i łyka wtedy lotny gaz - stąd idzie tego gazu mniej.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
monter
[Usunięty]

Wysłany: |14 Cze 2005|, 2005 23:45   

Po czym poznac maly czy duzy reduktor ?? Bo sam nie wiem jaki mam.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 00:08   

Po oznaczeniach na tabliczce znamionowej
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Oli
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 10:52   

Tak jest oznaczenie na tabliczce znamionowej. Z tego co wiem do 2,9 potrzebny minimum 140. Czy tak jest istotnie?
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 18:13   

ja mam 140 w OHC:) tylko dobrze ze mam obrotomierz bo wskazówka wychodzi za czerwone pole...(w kazdym razie maksymalne obroty az sie boje sprawdzac bo wyszlo za czerwone i dalej chciało)
 
 
remi
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 19:23   

a na moim pisze 140 HP i goscie co mi zakładali powiedzieli ze on jest do silnikow ze 140 km tylko nie jestem pewien czy mnie nie skłamali aby sie pozbyc reduktora :D a wizualnie to wcale nie jest taki wielki nawet mniejszy od lovate
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 20:46   

wielkością sie nie ma co sugerowac. ja mam BRC a to jest takie bydle ze musieli nizej go zamontowac zeby maska sie domkneła ( no moze troche przesadzam) ale nnie pisze na nim jaki jest.
 
 
monter
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 21:43   

Ja jutro z ciekawosci popatrze na moim jakie sa oznaczenia jesli wogole sa. U mnie reduktorek schowany jest pod cewka wiec po otwarciu maski wrazenie jakby nie bylo LPG.
 
 
yagher
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 22:55   

u mnie nie ma zadnego oznaczenia jaki to reduktor, tylko ze lovato i jakies numerki, ale jest identyczny jak reduktor mojego ojca, a on ma wszystkie papiery od gazu i ma wpisane 100kW, tyle ze on ma 2.0l
 
 
yagher
[Usunięty]

Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 23:11   

jak myslicie czy reduktor z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53894059 o nazwie Electronic Super do 205Km do jedno i wielopunktowych wtrysków benzyny, bedzie wystarczajacy do silnika 2.9? ile mi bedzie wtedy palil, tak na oko? :)
 
 
PiotrekFC
[Usunięty]

Wysłany: |16 Cze 2005|, 2005 00:38   

A czy zakładając reduktor 80KW (docelowo będzie 120KW) do silnika 2.9, nie będzie problemu z nadmiernym spalaniem?

Oczywiście zakładam jazdę na gazie jak kapelusznik, delikatne przyśpieszanie, nie przekraczanie 120 km/h na trasie.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 09:29   

i tak będzie łoił gazu w cholerę - zrozumcie chopy że reduktot/parownik musi nadążyć odparowac odpowiednie ilości gazu do zapotrzebowania silnika ( a V6 ma spore zapotrzebowanie ) jak parownik nie zdąży odparować to chlapnie półpłynnym i to właśnie powoduje ogromne zużycie gazu - że juz nie wspomnę o problemach z ruszaniem ze skrzyżowania :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 09:45   

ze swiatel w stanie lotnym sie odlatuje a w stanie plynnym odplywa.. sami zauwazcie roznice predkosci ;)
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 11:20   

ee tam struna na ciekłym tez sie da jecha c :P odparowuje w całym kolektorze dolotowym zamrazajac GO :P

A tak powaznie to niestety struna ma racje, silnik ciagnie i nie pyta sie reduktora czy "juz" jak nie odparuje to zaciagnie ciecz i tyle, i opzniej spalanie 20l /100 i drgawki silnika i wyregulowac nie mozna
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group