duzy a maly reduktor - tak na chlopski rozum :) |
Autor |
Wiadomość |
yagher [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Cze 2005|, 2005 23:20 duzy a maly reduktor - tak na chlopski rozum :)
|
|
|
wiec moze ktos mi wytlumaczyc jak chlop krowie na rowie, jak to jest ze z malym reduktorem bedzie mi palil duzo i bedzie mulowaty, a z duzym bedzie mi palil malo (tzn. w normie) i bedzie zwawy, bo jakos nie potrafie sobie tego wytlumaczyc, przeciez jesli jest maly reduktor, nieodpowiedni do silnika 2.9, to racja nie bedzie mial ten silnik mocy, bo bedzie dostawal za malo gazu, a wiec mala wydajnosc reduktora, mniej gazu idzie do silnika, natomiast duzy redukotr, bedzie auto mialo kopa bo dostanie tyle co potrzebuje gazu, a jesli potrzebuje wiecej niz by dostawal na mniejszym reduktorze to wyjdzie tego gazu jeszcze wiecej i spalanie jeszcze wzrosnie
jednak kazdy mowi ze zmaleje, wiec pytam jakim cudem, jesli ktos potrafi mi to wytlumaczyc to bylbym bardzo wdzieczny |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 00:41
|
|
|
Ano reduktor między innymi zmienia fazę gazu z płynnej na lotną i jak masz reduktor za małej mocy to silnik zasysa gaz jeszcze nie lotny a na wpół ciekły - stąd ogromne spalanie i mułowatość auta. Jak masz reduktor o dużej mocy to poprostu nadąża odparowac odpowiednią dawkę gazu do potrzeb silnika i łyka wtedy lotny gaz - stąd idzie tego gazu mniej. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 00:45
|
|
|
Po czym poznac maly czy duzy reduktor ?? Bo sam nie wiem jaki mam. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 01:08
|
|
|
Po oznaczeniach na tabliczce znamionowej |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 11:52
|
|
|
Tak jest oznaczenie na tabliczce znamionowej. Z tego co wiem do 2,9 potrzebny minimum 140. Czy tak jest istotnie? |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 19:13
|
|
|
ja mam 140 w OHC:) tylko dobrze ze mam obrotomierz bo wskazówka wychodzi za czerwone pole...(w kazdym razie maksymalne obroty az sie boje sprawdzac bo wyszlo za czerwone i dalej chciało) |
|
|
|
|
remi [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 20:23
|
|
|
a na moim pisze 140 HP i goscie co mi zakładali powiedzieli ze on jest do silnikow ze 140 km tylko nie jestem pewien czy mnie nie skłamali aby sie pozbyc reduktora a wizualnie to wcale nie jest taki wielki nawet mniejszy od lovate |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 21:46
|
|
|
wielkością sie nie ma co sugerowac. ja mam BRC a to jest takie bydle ze musieli nizej go zamontowac zeby maska sie domkneła ( no moze troche przesadzam) ale nnie pisze na nim jaki jest. |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 22:43
|
|
|
Ja jutro z ciekawosci popatrze na moim jakie sa oznaczenia jesli wogole sa. U mnie reduktorek schowany jest pod cewka wiec po otwarciu maski wrazenie jakby nie bylo LPG. |
|
|
|
|
yagher [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 23:55
|
|
|
u mnie nie ma zadnego oznaczenia jaki to reduktor, tylko ze lovato i jakies numerki, ale jest identyczny jak reduktor mojego ojca, a on ma wszystkie papiery od gazu i ma wpisane 100kW, tyle ze on ma 2.0l |
|
|
|
|
yagher [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Cze 2005|, 2005 00:11
|
|
|
jak myslicie czy reduktor z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53894059 o nazwie Electronic Super do 205Km do jedno i wielopunktowych wtrysków benzyny, bedzie wystarczajacy do silnika 2.9? ile mi bedzie wtedy palil, tak na oko? |
|
|
|
|
PiotrekFC [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Cze 2005|, 2005 01:38
|
|
|
A czy zakładając reduktor 80KW (docelowo będzie 120KW) do silnika 2.9, nie będzie problemu z nadmiernym spalaniem?
Oczywiście zakładam jazdę na gazie jak kapelusznik, delikatne przyśpieszanie, nie przekraczanie 120 km/h na trasie. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 10:29
|
|
|
i tak będzie łoił gazu w cholerę - zrozumcie chopy że reduktot/parownik musi nadążyć odparowac odpowiednie ilości gazu do zapotrzebowania silnika ( a V6 ma spore zapotrzebowanie ) jak parownik nie zdąży odparować to chlapnie półpłynnym i to właśnie powoduje ogromne zużycie gazu - że juz nie wspomnę o problemach z ruszaniem ze skrzyżowania |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 10:45
|
|
|
ze swiatel w stanie lotnym sie odlatuje a w stanie plynnym odplywa.. sami zauwazcie roznice predkosci |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 12:20
|
|
|
ee tam struna na ciekłym tez sie da jecha c odparowuje w całym kolektorze dolotowym zamrazajac GO
A tak powaznie to niestety struna ma racje, silnik ciagnie i nie pyta sie reduktora czy "juz" jak nie odparuje to zaciagnie ciecz i tyle, i opzniej spalanie 20l /100 i drgawki silnika i wyregulowac nie mozna |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|