Agregaty prądotwórcze |
Autor |
Wiadomość |
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |30 Mar 2014|, 2014 23:25
|
|
|
http://kamakipor.pl/produ...ea33c422575f5e1 to wygląda poważnie i cena niezła |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |31 Mar 2014|, 2014 00:02
|
|
|
i wązy 46 kg
jak walizka to taka:
http://allegro.pl/agregat...4058615220.html
nadal trochę drogo ale już w miarę znośnie |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |31 Mar 2014|, 2014 23:51
|
|
|
1 pytanie, co to będzie te 2 kW
2 czy bedzie na tym chodziła elektronika
Jesli ma wytrzymac ciągły pobór mocy 2kW np czajnk elektryczny czy inna grzałka/silnik to z takim kieszonkowym będzie problem, tym bardziej chińskim jeśli urządzenia wymagające kopnięcia (duże silniki, np flex duży) to i 2kW bedzie mało |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2014|, 2014 02:14
|
|
|
Pamiętam jak raz na majóVWce goście mieli agregat na przyczepie 13kW, a my mamy silnik do nawiewu raptem 5,5 kW - no i co ? nie dało się wystartować nawiewu na tych chińskich 13kW, jak "zasprzęglaliśmy" paski klinowe to poszło, ale przy normalnym rozruchu wywalało zabezpieczenia. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |1 Kwi 2014|, 2014 17:47
|
|
|
taki wichur 5,5 kW przy starcie 2x tyle łyknie . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2014|, 2014 21:06
|
|
|
co daje 11 kW ,a agregat niby 13kW miał "umieć" |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |1 Kwi 2014|, 2014 23:09
|
|
|
Rafał A.(antek), generalnie czasem może na tym chodzić elektronika i to bardzo droga ale na ogół to urządzenia takie do 1,5 kW typu wiertarka czy mały fleks czy jakieś tam inne budowlane no i dobrze by było żeby czasem czajnik też chodził
znam kilka osób, które mają te KIPOry 2,6 i mówią, że daje toto radę - pewnie w praniu się okaże , na początek dostanie czajnik
aha - dużego fleksa na tym nie włączy - no chyba że z regulacją
u mojego ojca w firmie różne były i żaden nie wytrzymuje - teraz kupili jakiś za kilkanaście tysięcy - zobaczymy ile im potrzyma - wg mnie dużo zależy od użytkownika no i od tego do czego to ma służyć - jak oni w zgrzewarce mają grzałek na 10kW to co się dziwić |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Kwi 2014|, 2014 23:58
|
|
|
z elektroniką uwazaj w chinolach, skok napiecia, pik czy cuś i papa. reszta taki KIPO powinien dac rade, byle nie 2,5kW przez 12h bo umrze. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |2 Kwi 2014|, 2014 09:06
|
|
|
No właśnie, do czego jest Ci potrzebny, bo tamta honda, którą pokazałeś w pierwszym poscie ma 2kW i jest oszczędna.
Ja prądu w terenie używam "od czasu do czasu" i nie muszę szukać oszczędności: jakaś kątówka, wiertarka, czy awaryjne zasilenie stacji radiowo-kamerowej. Kiedyś myślałem o kupnie agregatu, ale pomyślałem po co mi jeszcze jeden zestaw silnik-prądnica do dbania. No i wykorzystałem 2,9BRE plus altek bosha, czyli granatowego skorpiaka Za jakieś 200parę zł kupiłem tylko przetwornicę, którą zamontowałem nad nogami przedniego pasażera. Mocowo to wydala myślę do 1,4KW, bo takiej najwiekszej udarówki hitachi używam (więc moc raczej rzetelnie podana). Jeśli kupuję jakieś elektronarzędzia, to pamiętam o mocy, jaką posiadam.
A teraz najlepsze: ludziska na Śniardwach napieprzają toporkami a ja przepalam cichą, elektryczną łańcuchówkę.
No i taka przetwornicę zawsze mam przy sobie
Prądu z akumulatora przy pełnej mocy wysysa to ok 60A, więc przy dłuższej pracy trzeba przepalić osiołka.
Zresztą moim śladem poszła zaprzyjaźniona firma elektryczna i powyposażała tabor w toto. Teraz chłopaki nie chcą już nosić agregatu |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
Ostatnio zmieniony przez Aro |2 Kwi 2014|, 2014 09:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |2 Kwi 2014|, 2014 09:13
|
|
|
A to prawda - mam taką 1200W i daje radę i do elektroniki, i do wiertarek i innych elektronarzędzi. Jedyne czego nie daje rady, to pociagnąc transformatorów, ale to dlatego, że to stare i tanie czyli nie daje sinusoidy, a trapez.
Sinusoidalna by pociągnęła. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |2 Kwi 2014|, 2014 11:45
|
|
|
Ja będę kombinował przetwornicę z UPS-a Kilka mam na próbę to będę testował |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |2 Kwi 2014|, 2014 13:44
|
|
|
Tyle, że większość UPS-ów potrzebuje 24V zasilania. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |2 Kwi 2014|, 2014 22:41
|
|
|
W moich siedzą batki 12 woltowe, przynajmniej tak kojarzę, a sprawdzę to dopiero jak będę dłubał |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
|