Dziwne zachowanie na gazie po wizycie u mechanika |
Autor |
Wiadomość |
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 16:33
|
|
|
No i akcja zakończona sukcesem.A że jak mówi wojskowe powiedzonko "o problemach meldować po wykonaniu zadania" melduje ze pomyliłem średnice beczułek i zaliczyłem biatlon na dystansie 15 km żeby je wymienić .
PS. Tak jak radził bingo, wymieniłem przy okazji nakrętke na "new".A co,jak szaleć to szaleć |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 18:19
|
|
|
Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |26 Mar 2014|, 2014 23:11
|
|
|
trzypion napisał/a: | Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi | - nigdy, to nie połączenie kielichowe. wykonanie kielich może spowodować, szczególnie przy końcówkach do czynników przenikliwych, że rurka nie dojdzie do końca na swoje miejsce. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |27 Mar 2014|, 2014 16:06
|
|
|
bingo napisał/a: | trzypion napisał/a: | Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi | - nigdy, to nie połączenie kielichowe. wykonanie kielich może spowodować, szczególnie przy końcówkach do czynników przenikliwych, że rurka nie dojdzie do końca na swoje miejsce. |
Z tego co widziałem to nawet bardziej to zaszkodzi niż pomoże.
Dlatego że wejście w parowniku jest lekko stożkowate ,czyli rozkielichowanie spowoduje że rurka nie dojdzie do końca a to może skutkować nieszczelnością. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
JORZO
Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy Wiek: 55 Dołączył: 21 Kwi 2011 Skąd: Krosno
|
Wysłany: |27 Mar 2014|, 2014 21:43
|
|
|
Oł yes i właśnie po to beczułka jest beczułką żeby po dokręceniu śruby ta siadła w to gniazdo. |
_________________ Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość. |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |27 Mar 2014|, 2014 21:51
|
|
|
Ja tam wolę określenie baryłka |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |28 Mar 2014|, 2014 11:04
|
|
|
bingo napisał/a: | trzypion napisał/a: | Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi | - nigdy, to nie połączenie kielichowe. wykonanie kielich może spowodować, szczególnie przy końcówkach do czynników przenikliwych, że rurka nie dojdzie do końca na swoje miejsce. |
Lekko - słowo klucz. Chodzi o to, żeby baryłka nie spadła. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |29 Mar 2014|, 2014 07:32
|
|
|
trzypion napisał/a: | Lekko - słowo klucz. Chodzi o to, żeby baryłka nie spadła. |
Sorki trzypion ale nie masz racji.nawet "lekkie" rozkielichowanie bedzie przeszkadzać.
Czemu tak twierdze ? Dlatego że "stara" końcówka rurki była jakby delikatnie zagnieciona w stożek przez gniazdo w parowniku.
Wniosek. Rozkielichowanie uniemożliwi zagniecenie końcówki rurki i dojście "onej" do końca gniazda. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |29 Mar 2014|, 2014 10:14
|
|
|
To znaczy, że była za płytko wciśnięta i zamiast baryłki rurka została ściśnięta. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |3 Kwi 2014|, 2014 10:55
|
|
|
Boże, przestańcie baryłkować i ściskać |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |4 Kwi 2014|, 2014 09:53
|
|
|
jaroz, luknij na ostatni wpis 29.03 ,przestaliśmy.
Ja dla dobra forum,trzypion, bo nie ma z kim dyskutować |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Kwi 2014|, 2014 21:02
|
|
|
Łup |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |7 Kwi 2014|, 2014 21:24
|
|
|
Dzienx Jankes.
A teraz kolejna runda walki z nadmiernym spalaniem i pytanie laika.
Czy jak wymieniłem parownik na Lovato super z 2.9 to:
1. Nie wzrośnie spalanie z powodu większego parownika ??? --- pytanie postawione przez mojego ojczulka,mnie nie wierzy więc pytam aby mieć dowód
2. Czy konieczna jest jakaś regulacja i czem pokrencać ??? (ja wiem że zawsze sie reguluje ,ale tak pytam aby sie upewnić)
Prosze o wyrozumiałość gdyż w temacie regulacji LPG pozostaje samotny i zielony jak trawka na wiosne. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |7 Kwi 2014|, 2014 21:57
|
|
|
1.Nie powinno
2.Tak |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |8 Kwi 2014|, 2014 15:16
|
|
|
OK na razie sie wstrzymuje. Zatankuje LPG i wtedy sprawdze spalanie ,bo obecnie każda próba skręcenia śrubami kończy sie tym że jazda staje sie udręką (muli a obroty falują).
PS. Boje sie jechać do naszych zgierskich "fahofcóf" bo jak mi ostatnio ustawiali to miałem problemy z wyprzedzaniem aut na trasie |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
|