$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dziwne zachowanie na gazie po wizycie u mechanika
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zachowanie na gazie po wizycie u mechanika
Autor Wiadomość
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 16:33   

No i akcja zakończona sukcesem.A że jak mówi wojskowe powiedzonko "o problemach meldować po wykonaniu zadania" melduje ze pomyliłem średnice beczułek i zaliczyłem biatlon na dystansie 15 km żeby je wymienić .
PS. Tak jak radził bingo, wymieniłem przy okazji nakrętke na "new".A co,jak szaleć to szaleć ;)
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 18:19   

Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |26 Mar 2014|, 2014 23:11   

trzypion napisał/a:
Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi
- nigdy, to nie połączenie kielichowe. wykonanie kielich może spowodować, szczególnie przy końcówkach do czynników przenikliwych, że rurka nie dojdzie do końca na swoje miejsce.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |27 Mar 2014|, 2014 16:06   

bingo napisał/a:
trzypion napisał/a:
Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi
- nigdy, to nie połączenie kielichowe. wykonanie kielich może spowodować, szczególnie przy końcówkach do czynników przenikliwych, że rurka nie dojdzie do końca na swoje miejsce.


Z tego co widziałem to nawet bardziej to zaszkodzi niż pomoże.
Dlatego że wejście w parowniku jest lekko stożkowate ,czyli rozkielichowanie spowoduje że rurka nie dojdzie do końca a to może skutkować nieszczelnością.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
JORZO 



Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 21 Kwi 2011
Skąd: Krosno
Wysłany: |27 Mar 2014|, 2014 21:43   

Oł yes i właśnie po to beczułka jest beczułką żeby po dokręceniu śruby ta siadła w to gniazdo.
_________________
Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość.
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |27 Mar 2014|, 2014 21:51   

Ja tam wolę określenie baryłka :):
_________________
Scorpio forever
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |28 Mar 2014|, 2014 11:04   

bingo napisał/a:
trzypion napisał/a:
Można, jak ktoś bardzo lubi lekko rozkielichować rurke na końcu. Ale to jak ktoś naprawde bardzo lubi
- nigdy, to nie połączenie kielichowe. wykonanie kielich może spowodować, szczególnie przy końcówkach do czynników przenikliwych, że rurka nie dojdzie do końca na swoje miejsce.


Lekko - słowo klucz. Chodzi o to, żeby baryłka nie spadła.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |29 Mar 2014|, 2014 07:32   

trzypion napisał/a:
Lekko - słowo klucz. Chodzi o to, żeby baryłka nie spadła.

Sorki trzypion ale nie masz racji.nawet "lekkie" rozkielichowanie bedzie przeszkadzać.
Czemu tak twierdze ? Dlatego że "stara" końcówka rurki była jakby delikatnie zagnieciona w stożek przez gniazdo w parowniku.

Wniosek. Rozkielichowanie uniemożliwi zagniecenie końcówki rurki i dojście "onej" do końca gniazda.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |29 Mar 2014|, 2014 10:14   

To znaczy, że była za płytko wciśnięta i zamiast baryłki rurka została ściśnięta.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |3 Kwi 2014|, 2014 10:55   

Boże, przestańcie baryłkować i ściskać ;)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |4 Kwi 2014|, 2014 09:53   

jaroz, luknij na ostatni wpis 29.03 ,przestaliśmy.
Ja dla dobra forum,trzypion, bo nie ma z kim dyskutować :P
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |7 Kwi 2014|, 2014 21:02   

Łup
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |7 Kwi 2014|, 2014 21:24   

Dzienx Jankes.
A teraz kolejna runda walki z nadmiernym spalaniem i pytanie laika.
Czy jak wymieniłem parownik na Lovato super z 2.9 to:
1. Nie wzrośnie spalanie z powodu większego parownika ??? --- pytanie postawione przez mojego ojczulka,mnie nie wierzy więc pytam aby mieć dowód ;)
2. Czy konieczna jest jakaś regulacja i czem pokrencać ??? (ja wiem że zawsze sie reguluje ,ale tak pytam aby sie upewnić)

Prosze o wyrozumiałość gdyż w temacie regulacji LPG pozostaje samotny i zielony jak trawka na wiosne.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Kwi 2014|, 2014 21:57   

1.Nie powinno
2.Tak
_________________
Scorpio forever
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |8 Kwi 2014|, 2014 15:16   

OK na razie sie wstrzymuje. Zatankuje LPG i wtedy sprawdze spalanie ,bo obecnie każda próba skręcenia śrubami kończy sie tym że jazda staje sie udręką (muli a obroty falują).

PS. Boje sie jechać do naszych zgierskich "fahofcóf" bo jak mi ostatnio ustawiali to miałem problemy z wyprzedzaniem aut na trasie :evil:
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group