$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dziwne zachowanie na gazie po wizycie u mechanika
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zachowanie na gazie po wizycie u mechanika
Autor Wiadomość
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 10:42   Dziwne zachowanie na gazie po wizycie u mechanika

Mój "dziadzia" zaczoł sie dziwnie zachowywać na LPG po wizycie u mechanika.
Niby mechanik robił sprzęgło i dwukrotnie tylny uszczelniacz wału,ale po jego "działaniach" auto znalazło sie u elektryka bo "geniusz" uszkodził kabel przy wtyczce do czujnika połozenia wału.
Teraz auto żre 15/100 a w kabinie podczas postoju na światłach "capi kapustą".
Sądziłem że rozkręcił parownik ale skęcenie plastikowej śruby nieznacznie wpływa na dynamike a obroty na jałowym spadły ze zaczoł falować.
Podejrzewam ( nie wiem czy słusznie) membrany ,ale były wymieniane niecałe 30k temu.
Poradźcie co robić bo mnie kończa sie pomysły.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 10:49   

30 tyś to sporo, ale jakiejś ingerencji mechanika też nie możesz wykluczyć. Myślę, że membrany możesz w ciemno wymieniać.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
JORZO 



Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 21 Kwi 2011
Skąd: Krosno
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 11:54   

A jak Ci "uszkadzał" cpw to jakim narzędziem? może tak wielkim że i rurce lpg malutkie kuku zmajstrował.
_________________
Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość.
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 12:02   

pablo19 napisał/a:
Myślę, że membrany możesz w ciemno wymieniać.

tym bardziej że jak usłyszałem tu na forum zakupiłem te "tańsze-podruby" zamiast dać 10 zeta więcej i cieszyć sie "orginalnymi"

[ Dodano: |21 Mar 2014|, 2014 12:03 ]
JORZO napisał/a:
A jak Ci "uszkadzał" cpw to jakim narzędziem? może tak wielkim że i rurce lpg malutkie kuku zmajstrował.

twierdził ze tylko "łapkami" odginał kabel żeby zdjąć rozrusznik
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 14:08   

pablo19, 30tys km to duzo? To bardzo mało jak na membrany w mojej opinii
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 14:17   

A w mojej dużo :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 19:46   

jaki reduktor
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 19:48   

reduktor BRC wytrzymal okolo 100 tys km bez zagladania do niego.
Co dalej sie z nim dzieje to nie wiem.
Wiec 30 tys km to wg mnie malo jak na reduktor
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Mar 2014|, 2014 21:19   

sprawdz polaczenia gazowe przy parowniku...moze zruszyl przewod albo weza i idzie w atmosfere....
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 08:05   

YaKuZ napisał/a:
sprawdz polaczenia gazowe przy parowniku...moze zruszyl przewod albo weza i idzie w atmosfere....


No i wykrakałeś YaKuZ ;) ,przyczyną okazało sie połączenie rurki z parownikiem.
I teraz moje pytanie:
Czy da sie samemu wymienicz beczułke uszczelniającą przy rurce ?
I ew. poprosze o opis wykonania tej czynności z uwzględnieniem braku garażu z mojej strony.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
JORZO 



Auto: Scorpio '93 2.0 DOHC,MSB,sedan+LPG+szpera
Pomógł: 6 razy
Wiek: 55
Dołączył: 21 Kwi 2011
Skąd: Krosno
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 08:11   

Da się-to bardzo proste jest. :)
O tu masz napisane jak:
http://www.forum.fsoautok...opic.php?t=3676
_________________
Nie mam już białego Scorka...... heh.... Ten to był fajny Gość.
Ostatnio zmieniony przez JORZO |24 Mar 2014|, 2014 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 08:49   

najlepiej kup nową beczułkę i nakrętkę , koszt o jakieś 5 zł, szukaj w sklepach z pneumatyką , np. PARKER.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 12:04   

Rób sam, przetnij rurkę brzeszczotem, oczyść farfocle po cięciu, załóż baryłkę, skręć i ogień :D Sprawdzić szczelność możesz gąbką z płynem do naczyń :)
Oczywiście wcześniej zakręć kurek na butli i wypuść gaz z przewodu ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |24 Mar 2014|, 2014 12:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 12:10   

Dzienx chłopaki. Myślałem że to jest trudniejsze. :)
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |24 Mar 2014|, 2014 13:57   

pierścień zaciska się na rurce w czasie skręcania, nie potrzebujesz żadnych przyrządów.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group