Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zacinający się rozrusznik w oczatym 2.3
Autor Wiadomość
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:23   

Chociaż opcja z przekaźnikiem nie jest złą opcją to ja polecam wyczyścić/naprawić stacyjkę.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:34   

raczej wymienić na nową - o ile jest do dostania
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:41   

Ja nie wymieniłem i nie narzekałem po wyczyszczeniu/naprawieniu.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:42   

przecież Ty nie masz mk2/3
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:57   

Przecież to taka sama stacyjka, która również potrafiła się popsuć/zasyfić w moim MKI '90.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 11:02   

tam się nie psuje stacyjka jako taka, tylko sama jej część elektryczna tzw. kostka stacyjki
no i jest ona inna - choć zadanie ma to samo.

Napisz może zatem, co takiego i w jaki sposób naprawiłeś - może komuś też się uda taka sztuka.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 63 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 11:10   

zdaje sie,że to jest juz opisane w warsztacie,własnie przez Pablo
_________________
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie na święty spokój i wygodę"
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 11:27   

ja tam widzę opis/schemat przekaźnika w obwodzie stacyjki :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 63 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 12:00   

w kazdym razie gdzies ten temat był i było pokazane to dokąłdnie co Pablo robił
_________________
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie na święty spokój i wygodę"
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 12:14   

lukas2 napisał/a:
... Rozrusznik robi jeden cyk i nie kręci. Wymiana rozrusznika nic nie dała. Po podaniu mu dodatkowym kablem + z aku odpala po przekręceniu kluczyka czyli normalnie. ...
Jak byś mógł to rozjaśnić, gdzie podałeś ten + z aku?

Struna napisał/a:
tam się nie psuje stacyjka jako taka, tylko sama jej część elektryczna tzw. kostka stacyjki
no i jest ona inna - choć zadanie ma to samo.

Napisz może zatem, co takiego i w jaki sposób naprawiłeś - może komuś też się uda taka sztuka.
"Stacyjka" to taki skrót myślowy, oczywiście chodzi o tzw. "kostkę stacyjki".
Poszukam zdjęć, a może znajdę mój stary opis.

Okej, kwintesencja "czyszczenia/naprawy" jest tu:tutaj
Zdjęcia jeszcze nie namierzyłem ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |1 Cze 2017|, 2017 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 33 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 14:06   

+ z aku na + rozrusznika, czyli jakby dodatkowy gruby czerwony kabel poszedł. Istnieje jeszcze możliwość że mój przewód jest coś nie teges już...
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 14:16   

Tak myślałem, czyli to nie wina stacyjki i tu żadne przekaźniki nie pomogą, potrzebny nowy gruby przewód, albo może w starym trzeba tylko coś wyczyścić.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 63 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 14:18   

złapać za ten kabel czerwony,może być końcówka przy aku zasniedziała na kablu i kabel będzie gorący,wtedy jest taki objaw,ze cyka i nie odpala

[ Dodano: |1 Cze 2017|, 2017 14:20 ]
Pablo,wtedy kupujemy nowy przewód o odpowiedniej dlugosci i zakuwamy nowe koncówki
rozkuj starą przy aku to zobaczysz w czym tkwi problem

mozena tez go rozkuc ,wyczyscic same zasniedziałe kable i zakuc nową zakuwke z tej jednej strony
_________________
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie na święty spokój i wygodę"
 
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: KombiBOAbombiRS
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy/Berlin
Ostrzeżeń:
 5/21/24
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 15:03   

Ja kiedys podawalem plus prosto z aku wlasnie na ten czarno czerwony kabel jak nie chcial krecic "z kluczyka"
_________________
Jest: Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Było : Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 33 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |2 Cze 2017|, 2017 18:00   

No to wymiana kabli rozrusznika (całej wiązki) pomogła. Założyłem z innego oryginalną i pali jak dawniej
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group