Dołożenie lubryfikatora |
Autor |
Wiadomość |
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 19:55 Dołożenie lubryfikatora
|
|
|
naszło mnie czy jest to konieczne dla silnika, ponoc zakladane jest to w autach ktore nie maja utwardzanych gniazd zaworowych i nie maja hydraulki, jednak napewno obniza to temperature spalania. Pytanie czy warto to dolozyc do istniejacej juz instalacji gazowej stag na sekwencji? |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
Ostatnio zmieniony przez modzian |14 Sty 2014|, 2014 19:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 21:49
|
|
|
Niczego nie obniża. Do aut bez utwardzonych gniazd trzeba dokładać środki powodujące wytrącanie się warstwy ochronnej na gniazdach, tyle, że obecnie takich silników to już dawno nie ma (w praktyce), a jesli sie trafi, to rozsądniej jest wstawić twarde gniazda.
Do sekwencji nie ma najmniejszego sensu. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:06
|
|
|
No nie wiem czy jest tak jak mówisz, skoro u ojca zostało to zalozone a ma clio 2 z 2009 roku i tam no hydrauliki tez nie ma. |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:09
|
|
|
99,9% gaziarzy to partacze, patafiany i tumany nie mające pojęcia nawet o podstawowych zasadach działania instalacji ani o tym co tak naprawde dzieje się w silniku.
Co ma napędzanie rozrządu i układ rozrządu do tego, co się dzieje w cylindrze??
A jak chcesz mieć lepiej, to walnij 10 magnetyzerów |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:21
|
|
|
Oraz z tego co wiem utwardzonych gniazd tez nie ma...? z tego wychodzi ze w kraju w ktorym jest chyba najwiekszy rynek aut z lpg 99,9% nie ma pojecia co robi... co do magnetyzerów był w mondeo zamontowany jakis taki lepszy bo i koszt jego to bylo 400zl efekt byl taki ze trzeba bylo auto holowac bo sie magnetyzer rozszczelnil i paliwo lecialo wszedzie ale nie do silnika tak ze dzieki. |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 22:39
|
|
|
lubryfikacja to raczej homoseksualistom potrzebna |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Sty 2014|, 2014 23:01
|
|
|
Modzian, jakby nie miał utwardzonych gniazd, to nie mógłby na bezołowiówce jechać i nie mógłby mieć katalizatora.
Ostatnim znanymi mi silnikami niedostosowanymi do bezołowiówki były kolonie (i to nie wszystkie). |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 00:07
|
|
|
Toż to francuski wynalazek to bym się nie zdziwił |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 00:11
|
|
|
Struna napisał/a: | lubryfikacja to raczej homoseksualistom potrzebna |
i pod tym też się podpiszę !
nie ma to rzeczowego uzasadnienia |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 07:22
|
|
|
no właśnie to czemu na jednym z niemieckich uniwersytetów konkretnie RWTH w Aachen nad tym pracuja i to opracowują? |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 07:57
|
|
|
A czemu opracowali pękające od kichnięcia zderzaki w MK3 albo wałki balansowe w misce? DLA PIENIĘDZY! |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 07:58
|
|
|
Niektórzy mają dziwny problem, żeby zauważyć takie podobieństwa. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 08:05
|
|
|
Jaki znów problem? Stwierdzenie faktu. Dokładanie lubryfikacji jest stosowane do ceramicznych gniazd, którym może zaszkodzić jedynie ZA uboga mieszanka (i to zarówno na benzynie jaki na LPG) a nie brak lubryfikacji. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |15 Sty 2014|, 2014 08:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 08:18
|
|
|
A mówiąc wprost - silnik, kiedy jest zasilany benzyną dostaje do cylindrów mieszankę powietrza i gazowych węglowodorów (tak, gazowych, bo po to jest gaźnik czy też wtryskiwacz, żeby benzyna odparowała do fazy lotnej).
Kiedy zaś silnik pracuje na gazie, to jest zasilany mieszanką powietrza i gazowych węglowodorów.
Nie rozumiem, dlaczego lubryfikator miałby byc potrzebny w sytuacji, kiedy silnik jest zasilany mieszanka powietrza i gazowych węglowodorów, zaś nie jest potrzebny, kiedy silnik jest zasilany mieszanka powietrza i gazowych węglowodorów. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |15 Sty 2014|, 2014 08:35
|
|
|
VIK napisał/a: | Jaki znów problem? ... | Przecież nie o Tobie napisałem. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
|