czasem ciężko wrzucić bieg |
Autor |
Wiadomość |
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |17 Lut 2014|, 2014 23:23
|
|
|
Struna napisał/a: | całego "unit'u" wspomagania/abs-u, który to jest zaraz koło kolektora wydechowego. |
Fakt kolektor byl blisko |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Lut 2014|, 2014 12:56
|
|
|
dlatego tam powinna być osłona termiczna i być może oryginalnie była - kilka aut widziałem z osłoną w tym miejscu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |18 Lut 2014|, 2014 16:33
|
|
|
spokojnie gotowałem płyn w mk1 systematycznie podczas wyjazdów do kraka bo brejdaka....troche korka troche jazdy i kontrolka od hamulca świeciła dopóki nie wyjechałem z powrotem na trase... |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Lut 2014|, 2014 16:45
|
|
|
a co ma świecenie kontrolki do gotowania ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |18 Lut 2014|, 2014 16:55
|
|
|
zawsze jak przygotowałem płyn ciągłym hamowaniem to zaczynała świecić... |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |18 Lut 2014|, 2014 16:56
|
|
|
Pewnie ciśnienie płynu w unicie spadało. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |6 Mar 2014|, 2014 21:07
|
|
|
Wracając do tematu.
Przerdzewiał mi wydech w jednymi miejscu, więc wziąłem od Jankesa taki nowy ładny i heja z robotą.
Dziś wywaliłem wydech, kolektor wydechowy (miał pęknięcie), wał, skrzynię - bo brzydko się zaczęło pocić między skrzynią, a silnikiem (myślę sobie:simmering).
Aktualny status
- łącznik wału nieładny, do wymiany,
- ilość gila olejowego w dzwonie skrzyni, na rozruszniku zatrważająca, można jeść łyżeczką, może komuś podesłać - o dziwo - sprzęgło, zamach - suche.
- simmeringu nie widać spod warstwy gila olejowego, ale to z niego leciało, ciekawe od kiedy
- rozbite w drobny mak łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego,
- katalizator drożny, ale luźny, wywalimy,
- tarcza jak nowa (oryginał), docisk i zamach również.
Co ciekawe zużycie/ubytek oleju tego silnika to około 500ml na 10000km, więc wyciek był naprawdę niewielki, ale pewnie zadawniony.
Jutro i w poniedziałek składanie, taka to robota po robocie wieczorami. |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |30 Mar 2014|, 2014 16:11
|
|
|
mam pytanie w tym temacie
ma ktoś pomysł jak wymienić płyn w wysprzęgliku bo z hamulcami to wiadomo.Jest tam rureczka pewnie do odpowietrzenia ale jak to działa? |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |30 Mar 2014|, 2014 16:54
|
|
|
masz odpowietrznik tam jak tą gumę wyjmiesz |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |30 Mar 2014|, 2014 16:59
|
|
|
na jest gumka i jak ją zdejmę to co dalej?
bo nie zauważyłem żadnej śrubki co by zamykała obwód płynu. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
Ostatnio zmieniony przez Jacek12 |30 Mar 2014|, 2014 17:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |30 Mar 2014|, 2014 18:57
|
|
|
Zdejmujesz gumowa zaslepke na prawej stronie skrzyni biegow i masz taki dlugi odpowietrznik Kreci sie caly a reszta jak przy odpowietrzaniu hamulcow.Dobrze to napisalem?? |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |31 Mar 2014|, 2014 20:48
|
|
|
Takjest, kluczyk ósemka. |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
|